Brabus E V12 Cabriolet:
Brabus tvrdi da je napravio najjaci i najbrzi kabriolet za 4 osobe, u osnovi to je Mercedes E-Class Cabriolet ali sada sa 800 konja i V12 Biturbo agregatom.

V12 motor sada ima zapreminu od 6,3 litra vece turbopunjace.
Četiri interkulera su sasvim dovoljna da ohlade jednu ovakvu mašinu dok su svi izduvni gasovi izbačeni novim izduvnim sistemom.
Ispod nove haube nalaze se integrisana usisna grana od carbon fibera.
Agregat pored 800 Ks raspolaže i sa 1400Nm obrtnog momenta, ali je on elektronski ograničen na 1100Nm obrtnog momenta.
Maksimalna brzina autmobila je 371 km/h.
Ekterijer automobila je takodje pretrepeo brojne prepravke, tako sada auto ima novi aerodinamični branik sa dnevnim LED svetlima kao i widebody prosirenja blatobrana, koji su nazad širi za 2,4 inča. Uz ova proširenja auto je dobio prednji par točkova dimenzija 19x9,5 inča sa Yokohama gumama 265/30/19 i pozadi dimenzija 19x10 inča sa gumama 295/30/19.

Naravno sa svim ovim radovima da se obezbedi mnogo snage i da izgled bude autentičan Brabus je modifikovao ogibljenje i sada su tu 10 različitih podešavanja Bilstein amortizera koji dopuštaju po potrebi spuštanje i podizanje automobila za 1,4 inča.
Pored modifikovanog ogibljenja auto je dobio set kočnica i to 12-klipne čeljusti napred i 6-klipne pozadi sa većim diskovima.
Izbor enterijera je po izboru kupca, a ovaj model je predstavljen u crveno-crnoj kombinaciji kože. Karbon fiber se može videti na tabli i centralnoj konzoli.
Za sve one koje požele baš ovaj Mercedes Benz sa Brabusovim modifikacijama moraće da izdvoje skoro pola miliona eura, tačnije 478,000 eura.












Brabus tvrdi da je napravio najjaci i najbrzi kabriolet za 4 osobe, u osnovi to je Mercedes E-Class Cabriolet ali sada sa 800 konja i V12 Biturbo agregatom.

V12 motor sada ima zapreminu od 6,3 litra vece turbopunjace.
Četiri interkulera su sasvim dovoljna da ohlade jednu ovakvu mašinu dok su svi izduvni gasovi izbačeni novim izduvnim sistemom.
Ispod nove haube nalaze se integrisana usisna grana od carbon fibera.
Agregat pored 800 Ks raspolaže i sa 1400Nm obrtnog momenta, ali je on elektronski ograničen na 1100Nm obrtnog momenta.
Maksimalna brzina autmobila je 371 km/h.
Ekterijer automobila je takodje pretrepeo brojne prepravke, tako sada auto ima novi aerodinamični branik sa dnevnim LED svetlima kao i widebody prosirenja blatobrana, koji su nazad širi za 2,4 inča. Uz ova proširenja auto je dobio prednji par točkova dimenzija 19x9,5 inča sa Yokohama gumama 265/30/19 i pozadi dimenzija 19x10 inča sa gumama 295/30/19.

Naravno sa svim ovim radovima da se obezbedi mnogo snage i da izgled bude autentičan Brabus je modifikovao ogibljenje i sada su tu 10 različitih podešavanja Bilstein amortizera koji dopuštaju po potrebi spuštanje i podizanje automobila za 1,4 inča.
Pored modifikovanog ogibljenja auto je dobio set kočnica i to 12-klipne čeljusti napred i 6-klipne pozadi sa većim diskovima.
Izbor enterijera je po izboru kupca, a ovaj model je predstavljen u crveno-crnoj kombinaciji kože. Karbon fiber se može videti na tabli i centralnoj konzoli.
Za sve one koje požele baš ovaj Mercedes Benz sa Brabusovim modifikacijama moraće da izdvoje skoro pola miliona eura, tačnije 478,000 eura.











