Alfa Romeo 4C

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sErGiO
    Moderator
    • 30.01.2007
    • 2769
    • Neko selo pored Beogr
    • Alfa Romeo 156SW

    Alfa Romeo 4C

    Alfa Romeo 4C: nove slike i detalji



    Konačna verzija modela Alfa Romeo 4C će imati svoj debi na 83. Međunarodnom Sajmu Automobila u Ženevi. Ovaj kupe sa središnjim motorom, pogonom na zadnje točkove i sa dva pojedinačna sedišta predstavlja suštinu jednog sportskog automobila u srcu Alfa Romeovog DNA: performanse, italijanski stil i tehnička izvrsnost, nudeći maksimalno zadovoljstvo pri vožnji uz potpunu bezbednost.
    Dizajniran od strane inženjera kuće Alfa Romeo i proizveden u fabrici Maserati u Modeni, ovaj novi kompaktni super automobil će se naći u prodaji 2013. godine, čime se obeležava povratak ovog italijanskog brenda u Sjedinjene Američke Države i početak plana rasta Alfa Romeo brenda na svetskom nivou.



    Alfa Romeo 4C potiče direktno od koncepta zbog koga su mnogi sa čuđenjem dizali obrve na Sajmu Automobila u Ženevi 2011.godine, u tolikoj meri da je postao dobitnik tri prestižne nagrade: ‘AutoBild Design Award’ (Nagrada za dizajn) (2011, Nemačka), ‘Design Award for Concept Cars & Prototypes’ (Nagrada za dizajn konceptualnih automobila i prototipova) (2012, Italija) i nagradu za ‘Most Exciting Car of 2013’ What Car? ’ (Najuzbudljiviji Auto 2013-te godine) (2013, Velika Britanija).

    Akronim 4C
    Akronim ‘4C’ vuče inspiraciju iz slavne prošlosti ovog brenda, prenoseći vrednosti tehnologije i emocija u budućnost. Drugim rečima, odnosi se na veliku sportsku tradiciju Alfa Romea: akronimi 8C i 6C korišćeni su kod automobila koji su se istakli 30-tih i 40-tih godina prošlog veka – kako trkačkih, tako i putničkih – u koje je ugrađeno snažnih ‘osam cilindara’ i inovativnih ‘šest cilindara’, čijom je šemom dizajna i konstrukcijom potvrđen cilj postizanja odnosa snage i težine jednog autentičnog superautomobila, manji od 4kh/KS, a koji se ipak ne fokusira samo na maksimalnu iskoristivu snagu, već i na ograničenje težine kako bi se obezbedila maksimalna okretljivost i vrhunske performanse.



    Do dana današnjeg, Alfa Romeo 4C koristi tehnologije i materijale koji potiču od super sportskih automobila (uključujući i Alfa Romeo 8C Competizione) – ugljenična vlakna, aluminijum, pogon na zadnje točkove – i tehnologije korišćene za najnovije standardne modele Alfa Romea, ali unapređeni kako bi još više istakli sportski izgled ovog novog automobila. To se može videti na novom 1750 Turbo Petrol motoru sa direktnim ubrizgivanjem, izgrađenom u potpunosti od aluminijuma, sofisticiranim ALFA TCT prenosniku sa dvojnim suvim kvačilom i Alfa DNA selektoru sa, do sada neviđenim Race režimom rada.

    Spoljašni stil
    Dizajniran od strane Stilskog Centra Alfa Romea, model 4C već na prvi pogled evocira sećanjai na neke od tradicionalnih legendarne modele koji su ostavile dubok trag u istoriji ovog brenda.



    Pored svega gore navedenog, u pogledu dimenzionih i šematskih sličnosti, jedan model se posebno izdvaja: 33 Stradale, automobil koji je kombinovao ekstremne mehaničke i funkcionalne zahteve sa stilom koji nudi suštinu, a koji je ‘obukao’ motor i šasiju u skladu sa nepogrešivom Alfa Romeo obradom. 4C je ispratio “odelo” i tako završio putovanje na koje je krenuto sa modelom 8C Competizione, naglašavajući neke karakteristične koncepte ovog brenda, kao što su veličina kompaktnog automobila dinamičnost i okretnost.

    Unutrašnji dizajn
    Osnovni dizajn i suštinski materijali takođe daju osobenost enterijeru, koji je kreiran i izgrađen u cilju maksimalnog zadovoljstva tokom vožnje.



    Ono što se posebno ističe su ugljenična vlakna u enterijeru, koja su se koristila u izradi centralnog odeljka, a koji je u potpunosti ostavljen netaknut kako bi se pojačao osećaj jedinstvenosti u pogledu tehnologije i male težine.

    Dimenzije i aerodinamika
    Kompaktne dimenzije čine ovaj automobil sa dva pojedinačna sedišta zaista jedinstvenim među konkurentima: s dužinom manjom od četiri metra, širinom od 200 cm, visinom od 118 cm i sa razmakom osovina manjim od 2.4 metra.



    Ovakve dimenzije služe ne samo da bi se naglasila kompaktna veličina ovog automobila, već i da bi se naglasila njegova okretljivost. Štaviše, zahvaljujući izvrsnom urađenom poslu dizajnera, ovaj automobil postiže maksimalnu aerodinamičnu iskorišćenost, beležeći negativan Cz (koeficijent aerodinamičkog pritiska) koji, kao što je slučaju sa trkačkim automobilima, doprinosi postizanju povećane stabilnosti pri većim brzinama.



    Novi četvorocilindrični 1750 Turbo Petrol motor
    Evolucijom motora koji se već koristi kod Quadrifoglio Verde verzije modela Giulietta, novi četvorocilindrični 1750 Turbo Petrol motor primenjuje inovativne sisteme od aluminijumskih blokova i posebne sisteme za dovod i odvod vazduha koji su optimizirani kako bi što više istakli sportski duh ovog automobila. Osim toga, ovaj model se može pohvaliti inovativnim tehničkim rešenjima uključujući direktno ubrizgivanje goriva, dvojne ventile sa kontinualno promenljivim vremenom, turbopunjač i revolucionarni kontrolni sistem provetravanja vazduha koji se rešava turbo zadrške.

    Alfa TCT automatski menjač
    1750 Turbo Petrol motor se udružio sa inovativnim Alfa TCT prenosnikom sa dvojnim suvim kvačilom, koji je verodostojna osnova u svom segmentu zahvaljujući maloj težini i ekstremnoj brzini aktivacije. Brzine se takođe mogu menjati u sekvencijalnom režimu rada korišćenjem krilca za promenu brzine koja se nalaze iza volana.

    Novi Alfa DNA selektor sa Race režimom rada
    Na modelu Alfa Romeo 4C svoju premijeru ima novi Alfa DNA selektor, koji osim što ima tri standardna podešavanja; Dynamic, Natural i All Weather – poseduje i četvrti režim rada: Race, konstruisan u cilju još većeg poboljšanja voznog iskustva na trkačkoj stazi.



    Izvrsnost proizvedena u Italiji
    Koristila su se samo najbolja tehnička i industrijska znanja Alfa Romeo i Maserati brendova u cilju razvijanja konačne verzije modela 4C. Baš zbog toga, timski rad ova dva brenda imao je za cilj integraciju odeljenja za projektovanje u Alfa Romeu sa proizvodnim pogonom Maseratija. U najmanju ruku rečeno, i to je takođe istaknuta crta Alfa Romea, brenda koji postoji već ceo vek i koji nastavlja da bude jedan od najpoznatijih i najpopularnijih ambasadora italijanskih proizvoda širom sveta.


    Preuzeto sa FLCS foruma.
  • 230
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2007
    • 775
    • Semberija

    #2
    Želio sam Evoru, a onda je došla 4C...
    155+75=230
    VIVA LA VITA!!!

    Comment

    • sErGiO
      Moderator
      • 30.01.2007
      • 2769
      • Neko selo pored Beogr
      • Alfa Romeo 156SW

      #3

      Comment

      • sErGiO
        Moderator
        • 30.01.2007
        • 2769
        • Neko selo pored Beogr
        • Alfa Romeo 156SW

        #4
        Konačno se sve zna, cena u Evropi 60000€, težina 895Kg, snaga 240KS, obrtni moment 350Nm...ubrzanje do 100 4.5 sekundi. Planirana godišnja proizvodnja 3500 primeraka, od toga 1500 Evropa...



        Ovo što se vidi na sajmu je limitirana serija od 1000 komada, tzv. Launch Edition.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Sve ostalo je sjano sem cene Možda je ito u tom segmentu ali nisam siguran...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Chubbs
            Everybody lies
            • 29.01.2006
            • 5807
            • Novi Sad
            • Audi A6 1.8T

            #6
            Biće 3000 za dve godine
            You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
            Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
            Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

            Comment

            • Bingodalton
              CBC Senator XXL
              • 12.11.2012
              • 316
              • Novi Sad
              • GP 1.9 JTDM Sporting

              #7
              Navedena cena od 60.000 EUR je za ovu limitiranu seriju od ukupno 1000 komada, Launch Edition i ona ukljucuje:

              - Carbon fiber aero kit (spojleri i poklopci retrovizora)
              - Zadnji aluminijumski difuzor
              - 18 inca prednje i 19 inca zadnje grafitno aluminijumske felne
              - Bi-LED prednji farovi sa crnim okvirom
              - Obelezavanje automobila i numerisanje limitirane serije
              - Alcantara sportska sedista
              - Enterijer u kombinaciji koza-materijal
              - Ko odabere crvenu boju eksterijera (ponudjene su 2, crvena i bela) dobija crvene savove u unutrasnjosti na volanu, rucnoj kocnici, patosnicama, sedistima i rukohvatima na vratima
              - Sportski izduv sa BMC air cleaner-om (ne znam sta je to, mrzi me da trazim)
              - Sportsko ogibljenje
              - Ekskluzivni kurs voznje za 4C

              Prognozira se da ce cena regularnog modela, verovatno bez svih ovih dodataka biti oko 40.000 eur, sto je realno kad se oduzme sve navedeno. To je u rangu Porsea Kajman.
              Last edited by Bingodalton; 06.03.2013, 11:51.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Originally posted by Chubbs View Post
                Biće 3000 za dve godine
                Pa nije to Benvej

                I ne troluj temu i vidi je što je lepa ko na slici
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • sErGiO
                  Moderator
                  • 30.01.2007
                  • 2769
                  • Neko selo pored Beogr
                  • Alfa Romeo 156SW

                  #9
                  33 Stradale kao inspiracija za 4C:


                  Comment

                  • sErGiO
                    Moderator
                    • 30.01.2007
                    • 2769
                    • Neko selo pored Beogr
                    • Alfa Romeo 156SW

                    #10
                    4C Spider




                    Postoje titlovi na engleskom...

                    Comment

                    • Chubbs
                      Everybody lies
                      • 29.01.2006
                      • 5807
                      • Novi Sad
                      • Audi A6 1.8T

                      #11
                      mozda sam se ipak prevario, nece pasti cena do sledece godine
                      You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                      Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                      Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                      Comment

                      • sErGiO
                        Moderator
                        • 30.01.2007
                        • 2769
                        • Neko selo pored Beogr
                        • Alfa Romeo 156SW

                        #12
                        Ovom autu kroz neko vreme će samo da skoči cena

                        Comment

                        Working...
                        X