Alfa Romeo Giulia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sErGiO
    Moderator
    • 30.01.2007
    • 2769
    • Neko selo pored Beogr
    • Alfa Romeo 156SW

    Alfa Romeo Giulia

    Svetska pretpremijera modela Alfa Romeo Giulia


    • Savršeni spoj nove Alfa Romeo paradigme i maksimalne izražajnosti oličene u izrazu ''meccanica delle emozioni'', novi model objedinjuje 105 godina izvrsnosti stila i italijanske tehnologije.
    • Njegov prepoznatljiv dizajn sadrži tri suštinske karakteristike italijanskog dizajna: osećaj za proporcije, jednostavnost i visok kvalitet završne obrade.
    • Novi Alfa Romeo amblem, osveženog dizajna istovremeno zadržava legendarni oblik i nepogrešivi stil, dominira sredinom čuvenog trolisnog nosa.
    • Celokupna ''kreacija'' fokusirana je na vozača i obećava uzbudljivo iskustvo vožnje uz osetljivo upravljanje, dobar odziv ubrzanja kao i brzo menjanje brzina i kočenje.
    • Pogon na zadnje točkove ili na sva četiri točka predstavlja više nego samo počast najautentičnijim korenima legende brenda Alfa Romeo: to je u isto vreme i tehničko rešenje koje garantuje visoke performanse i neverovatnu zabavu.
    • Vrhunski, inovativni motori: šestocilindarski motor od 510 ks, inspirisan tehnološkim rešenjima proizvođača Ferrari, novog uzora za pogonske agregate ovog brenda, biće predstavljen u verziji Quadrifoglio.
    • Uzbuđujuće performanse: od 0 do 100 km/h za samo 3.9 sekundi.
    • Savršeno raspoređena težina (50/50 na dve osovine), sofisticirano vešanje (prednje je ekskluzivno za Alfa Romeo) i najdirektnije upravljanje na tržištu.
    • Jedinstvena, ekskluzivna tehnička rešenja, poput sistema za raspodelu obrtnog momenta za izuzetnu kontrolu stabilnosti, Integrisanog sistema kočenja za značajno skraćivanje zaustavnog puta i sistema ''Active Aero Splitter'' za aktivno upravljanje silom potiska pri velikim brzinama.
    • Alfa Romeo Giulia kombinuje sjajne performanse motora i obilnu upotrebu ultralakih materijala, kao što su ugljenična vlakna, aluminijum, kompozitni aluminijumski materijal i plastika, za obezbeđivanje najboljeg specifične snage (koeficijent manji od 3).
    • Model je predstavljen međunarodnoj štampi u renoviranom muzeju brenda Alfa Romeo u Arezeu u Italiji, koji će za entuzijaste i istraživače iz svih krajeva sveta ponovo biti otvoren 30. juna.


    Giulia, najbolji u liniji modela koji nose legendarni amblem Quadrifoglio, predstavljen je danas međunarodnoj štampi u muzeju brenda Alfa Romeo u Arezeu, kraj Milana. Bio je to poseban događaj i proslava istorije brenda Alfa Romeo koja je duža od jednog veka: brend danas zapravo slavi 105. godinu proizvodnje automobila, dostignuće koje deli sa veoma probranim klubom proizvođača, koji je još manji ako u obzir uzmemo i međunarodne prodajne uspehe ovog brenda i njegove pobede u trkama.
    A.L.F.A. (akronim od ''Anonima Lombarda Fabbrica Automobili'', što u prevodu na srpski znači ''Lombardijska fabrika automobila, javno preduzeće'') osnovana je 24. juna 1910. godine.Danas, 24. juna 2015. godine, nova stranica brenda koji nikada ne prestaje da iznenađuje piše se kroz predstavljanje novog modela, pravog manifesta koji u sebi sadržava prošlost, sadašnjost i budućnost i jedan je od najsjajnijih primera automobilske izvrsnosti. Bolje mesto od muzeja brenda Alfa Romeo u Arezeu za ovaj sjajni događaj u okviru događaja nije se moglo zamisliti. „Dom“ ovog brenda će ponovo otvoriti svoja vrata javnosti 30. juna. U renoviranom prostoru nalaze se najpoznatije i najinovativnije kreacije brenda Alfa Romeo. Ovi automobili su ispisali neke od najvažnijih stranica u automobilskoj istoriji i danas su još uvek izvori inspiracije za mlade dizajnere brenda Alfa Romeo. Ovo uključuje i elitni tim inžinjera, dizajnera i stilista poznatih unutar kompanije FCA kao „Skunks“, što je nadimak kojim se u industriji u SAD identifikuju najbolji timovi kojima se poveravaju najdelikatnije i tehnološki najinovativnije misije. Deleći zajedničku ljubav prema brendu Alfa Romeo i njegovom jedinstvenom konceptu automobila kao „mehaničkim kreacijama“ koje prevazilaze oblast neophodnosti i teže ka svetu najautentičnijih emocija a ne prosto ''korisnog prevoznog sredstva'', ovi timovi imaju samo jedan cilj: da stvore buduću verziju brenda Alfa Romeo poštujući nasleđe koje je proizašlo iz rada i ponosa hiljada ljudi – inženjera, radnika u fabrici i upravnika – koji su se smenjivali u fabrikama, kancelarijama i na trkačkim stazama.

    Novi logo brenda Alfa Romeo
    Alfa Romeo Giulia predstavlja savršeno oličenje nove paradigme brenda ostajući pritom veran tradiciji dugoj ceo vek: to nije slučajno, jer samo onaj ko ima veliku prošlost može se suočiti sa izazovima budućnosti. Poštovanje prema ponosnoj istoriji brenda pokazuje se kroz originalnu ''značku'', koju je dizajnirao Robilant Associati, koju će novi model prikazati svetu po prvi put: amblem ima osveženu i modernizovanu spoljašnjost dok su prepoznatljiv oblik i elementi stila koji su ga učinili cenjenim simbolom širom sveta ostali netaknuti.

    ‘La meccanica delle emozioni’
    Pet elemenata učinilo je brend Alfa Romeo jednim od najpoželjnijih automobilskih brendova: prepoznatljivi italijanski dizajn, vrhunski, inovativni motori, savršeno raspoređena težina, jedinstvena tehnička rešenja i najbolji odnos težine i snage. To su nezamenljivi sastojci u kreiranju brenda Alfa Romeo. Već samo sedenje u novom modelu brenda Alfa Romeo je kao ulazak u novu dimenziju koja se fokusira na vozača, raspaljuje emocije i obećava uzbudljiva vozačka iskustva. To je zasluga osetljivog upravljačkog sistema, dobrog odziva ubrzanja kao i brzog menjanja brzina i kočenja. Pored toga, pogon na zadnje točkove ili na sva četiri točka predstavlja više nego samo počast najautentičnijim korenima legende brenda Alfa Romeo: to je u isto vreme i tehničko rešenje koje garantuje visoke performanse i neverovatno uživanje.
    U slučaju brenda Alfa Romeo, sve ovo je sumirano rečima ''la meccanica delle emozioni''. Ovaj smeli, jedinstveni slogan biće promovisan širom sveta isključivo na italijanskom, kao omaž zemlji u kojoj je legenda rođena pre više od jednog veka. Do današnjeg dana, brend se ponosi svojim italijanskim poreklom, kako na običnim putevima tako i na najpoznatijim trkačkim stazama i u srcima miliona entuzijasta na sve četiri strane sveta.

    Karakterističan italijanski dizajn
    Automobil marke Alfa Romeo nastaje iz savršene harmonije nasleđa, brzine i lepote koja ga čini najvišim izrazom italijanskog stila u svetu automobila. Nova Giulia nije izuzetak jer obuhvata tri osobenosti italijanskog dizajna: osećaj za proporcije, jednostavnost i briga o kvalitetu završne obrade. To je ''koža'' koju su stilisti brenda Alfa Romeo sa velikom pažnjom naneli na mehaničke delove.

    Konkretno, proporcije su zasnovane na tehničkoj arhitekturi celog automobila: ključni elementi za Alfa Romeo su bili težina raspoređena u odnosu 50/50 i pogon na zadnje točkove. Da bi se težina savršeno izbalansirala, motor i mehanički delovi se raspoređuju između dve osovine. Zbog toga Giulia ima veoma kratke prepuste, dugačku haubu i prednja krila, povučenu putničku kabinu ''ugnežđenu'' iznad pogonskih točkova i snažna zadnja krila koja vizuelno označavaju tačku sa koje se snaga oslobađa na put. Sve ovo čini da se stvori veoma dugačko međuosovinsko rastojanje – najduže u svojoj kategoriji – a ipak sadržano u jednoj od najkompaktnijih karoserija. Ove proporcije jasno iscrtavaju dinamički oblik elipse. Pored toga, zaobljeni uglovi i preklapajući stubovi prenose zamah automobilu kreirajući profil u obliku kapi koji podseća na model Giulietta Sprint, jedan od najlepših automobila ikada napravljenih.
    Drugi aspekt italijanskog stila je ''jednostavnost'' koja obavija ono što je zapravo najkompleksniji kreativni proces u industriji: dizajniranje automobila. Zadatak stila je da sakrije rezultat dugog i složenog rada iza proste, prirodne linije koja naglašava elegantne oblike i sofisticirani italijanski ukus. Ovaj pristup se može primetiti u celokupnoj istoriji modela Alfa Romeo, izražen kroz čiste, pažljivo osmišljene linije. Iz ovog razloga, snažan identitet novog modela brenda Alfa Romeo izražen je u nekoliko jednostavnih poteza: linijom utisnutom duž ivica koja označava vrata i obavija brave i, naravno, legendarni trolisni ''nos'', verovatno najčuveniji i najprepoznatljiviji element stila u istoriji automobilske industrije.Konačno, italijanski stil karakteriše i visok kvalitet završne obrade koji se oslikava u kreiranju bogatih, harmoničnih refleksija duž površina. Konačni rezultat je novi model Guilia, izvajani oblik koji podseća na veliku mačku koja se upravo sprema da skoči. Ista inspiracija se može naći i unutar automobila. Sve je čisto, esencijalno i fokusirno na vozača, poput komandi grupisanih na malom upravljaču koji je dizajniran tako da se prilagodi svim stilovima vožnje. I više od toga. Pozicija vozača je ''usečena'' kao struktura sa dijagonalnim tunelom, sa blago talasastom isntrument tablom i pametno pozicioniranim instrumentima koji odaju utisak ručno sašivenog odela iskrojenog sa puno pažnje i uz korišćenje najboljih materijala: ugljenična vlakna, drvo i tkanine izabrane su radi svoje prijatnosti i na oko i na dodir i tako su usklađeni da učine vidljivim ljudski dodir.

    Vrhunski, inovativni motori
    Najsavremeniji, inovativni motori predstavljaju još jedan karakterističan element pravog modela brenda Alfa Romeo. Iz tog razloga, jedinstveni motor u pogledu tehnologije i performansi, kome je sudbina da postane novi reper brenda, kreiran je za verziju Quadrifoglio.
    Šestocilindarski turbo benzinac koji su usavršavali inženjeri sa iskustvom iz kompanije Ferrari pruža 510 ks i zadivljujuće performanse: na primer, ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 3.9 sekundi. Uzgred, i pored svoje neverovatne snage i obrtnog momenta, novi motor je iznenađujuće ekonomičan i koristi elektronski kontrolisani sistem za deaktiviranje cilindra. Naravno, kao i svi benzinski i dizel motori najnovije generacije, i ovaj šestocilindarski motor je u potpunosti napravljen od aluminijuma u cilju smanjenja težine, posebno na prednjoj osovini, i radi postizanja prepoznatljivog Alfa Romeo zvuka.

    Savršeno raspoređena težina
    Specifičnost novog modela Giulia je mudro upravljanje težinom i materijalima u cilju postizanja savršenog rasporeda težine na dve osovine u odnosu 50/50. To je neophodno za onaj tipičan užitak u vožnji automobila Alfa Romeo i postiže se finim podešavanjem rasporeda i postavljanjem najtežih elemenata na najcentralniju moguću poziciju. Vešanja su jednako neophodna za optimalnu vožnju kao i raspored težine. Konkretno, multilink rešenje koje obezbeđuje vrhunske performanse, zadovoljstvo pri vožnji i udobnost izabrano je za zadnju osovinu. A sa prednje strane, nova dvostruka poluga vešanja sa polu-virtuelnom osom upravljanja dizajnirana je da optimizuje efekat filtriranja vibracija i da garantuje brz i precizan odziv upravljanja. Ovaj eksluzivni Alfa Romeo održava konstantnu liniju vođenja točka pri skretanju i može da se izbori sa velikim bočnim ubrzanjima zahvaljujući uvek savršenom naleganju gume na površinu. U svakom situaciji i pri svim brzinama, vožnja modela Alfa Romeo Giulia sa najdirektnijim mogućim prenosnim odnosom upravljačkog sistema je prirodno i instinktivno.

    Inovativna, ekskluzivna tehnička rešenja
    Kao još jedan način izražavanja inženjerske kulture brenda Alfa Romeo, dizajn, građa i izbor materijala za šasiju i vešanja uvek su savršeni. Kao posledica toga, odlučeno je da elektronika bude upotrebljena samo da bi pružila garantovano vozačko iskustvo, na sjajnim osnovnim mehanikama koje čine vožnju, još uzbudljivijom.
    Ovo je demonstrirano ekskluzivnim tehničkim rešenjima koja se mogu naći na novom automobilu, kao što je Sistem za usmeravanje obrtnog momenta sa dvostrukim kvačilom radi omogućivanja zadnjem diferencijalu da kontroliše raspodelu obrtnog momenta na svakom točku zasebno. Na ovaj način, prenos snage na put je poboljšan i u uslovima slabije kontrole. Samim tim, vožnja je bezbedna i zabavna i nema potrebe za invazivnim sistemom kontrole stabilnosti. Integrisani sistem kočenja – inovativni elektromehanički sistem koji kombinuje kontrolu stabilnosti i tradicionalnu servo kočnicu za momentalni odziv prilikom kočenja i zaustavni put koja obara sve rekorde, uz uvek bitnu optimizaciju težine – biće sastavni deo novog modela brenda Alfa Romeo. Uz odlični koeficijent otpora, savršeni balans sila na uglovima i ponašanje aerodinamičkog potiska, novi model ima tehnologiju ''Active Aero Splitter'', prednji sistem koji aktivno upravlja aerodinamičkim potiskom za bolje performanse i bolje prijanjanje čak i pri velikim brzinama. Svim ovim najsavremenijim sistemima upravlja ''Chassis Demand Control'', mozak integrisane elektronike koji ostalim sistemima dodeljuje posebne zadatke u cilju optimizacije performansi i zadovoljstva pri vožnji.Novi model Alfa Romeo Giulia takođe poseduje obnovljeni Alfa DNK koji menja dinamičko ponašanje automobila u skladu sa vozačevim odabirom režima: Dynamic, Natural, Advanced Efficient (po prvi put neki model brenda Alfa Romeo dolazi sa režimom energetske efikasnosti) i naravno Racing (na verzijama sa visokim performansama). Putnički prostor novog automobila nudi najbolje u pogledu kvaliteta, bezbednosti, opreme i udobnosti uz specifičan element stila veoma karakterističan za Alfa Romeo: centralisanost vozača. Nije slučajno što su sve kontrole ugrađene u upravljač kao na bolidu Formule 1, dok se veza između čoveka i mašine sastoji iz dva dugmeta laka za korišćenje, koja se koriste za podešavanje selektora sistema Alfa DNA i info-zabavnog sistema.

    Najbolji odnos snage i težine
    Za postizanje izuzetne specifične snage (koeficijent znatno ispod 3), Alfa Romeo Giulia kombinuje izuzetne performanse motora i široku upotrebu ultralakih materijala u celoj konstrukciji. Na primer, za pogonsku osovinu, haubu i krov odabrana su ugljenična vlakna, dok je aluminijum korišćen za motor, kočnice, vešanje (uključujuči elemente prednjeg vešanja i zadnje i prednje ramove), pored mnogih drugih komponenti karoserije, kao što su vrata i krila. Pored toga, zadnje unakrsno ojačanje napravljeno je od kompozita aluminijuma i plastike. U cilju smanjenja ukupne težine, kočioni sistem je fino podešen uz pomoć aluminijumskih elemenata i diskova od kompozita ugljenika i keramike, dok su strukturni ramovi sedišta izrađeni od ugljeničnih vlakana. Bez obzira na sva ta smanjenja težine, ovaj automobil poseduje najbolju torzionu krutost u svojoj klasi, čime garantuje trajan kvalitet, akustički komfor i dobro upravljanje čak i u uslovima ekstremnog opterećenja materijala.

    Izvor: FCA Srbija
  • sErGiO
    Moderator
    • 30.01.2007
    • 2769
    • Neko selo pored Beogr
    • Alfa Romeo 156SW

    #2
    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1
Size:	78.4 KB
ID:	881848Click image for larger version

Name:	10.jpg
Views:	1
Size:	130.6 KB
ID:	881856Click image for larger version

Name:	8.jpg
Views:	1
Size:	69.1 KB
ID:	881855Click image for larger version

Name:	7.jpg
Views:	1
Size:	103.6 KB
ID:	881854Click image for larger version

Name:	6.jpg
Views:	1
Size:	75.9 KB
ID:	881853Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	1
Size:	66.6 KB
ID:	881852Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	1
Size:	54.6 KB
ID:	881851Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	1
Size:	76.6 KB
ID:	881850Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	1
Size:	79.1 KB
ID:	881849Click image for larger version

Name:	635707546666338234_G_back_2_34_42_PM.jpg
Views:	1
Size:	68.8 KB
ID:	881857

    Comment

    • sErGiO
      Moderator
      • 30.01.2007
      • 2769
      • Neko selo pored Beogr
      • Alfa Romeo 156SW

      #3






      Comment

      • bmiillan
        CBC Senator XXL
        • 18.04.2005
        • 393
        • beograd
        • clk 200k

        #4
        pozdravljam alfu, jedina mana, od napred na prvi pogled podseća na audija (farovi) što joj uzimam za veliki minus
        nemoj na silu uzmi veci cekic

        Comment

        • sErGiO
          Moderator
          • 30.01.2007
          • 2769
          • Neko selo pored Beogr
          • Alfa Romeo 156SW

          #5
          I zadnji farovi podsećaju na Audi, a iz profila prednji kraj je isti kao na BMW-u. I enterijer je u istom fazonu, kao da su uzeli delove od BMW-a i od Audija i onda ga restilizovali:


          Click image for larger version

Name:	c520c06f42afeb21cb700872d4366e73.jpg
Views:	1
Size:	50.8 KB
ID:	881858

          Comment

          • Chubbs
            Everybody lies
            • 29.01.2006
            • 5807
            • Novi Sad
            • Audi A6 1.8T

            #6
            vala bas, sve kao da je kombinacija audija i bemvea.
            You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
            Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
            Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

            Comment

            • sambol
              CBC Veteran
              • 30.12.2014
              • 126
              • BL
              • T9

              #7
              Izgubio se talijanski dizajn... 159 je u svoje vrijeme bila dizajnerski iskorak naprijed, pravi talijan. Sad pogledaš svaki dio auta ponaosob, vidiš neko drugo auto. Sem karakteristične maske, naravno.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Nekad se auto pravio svakih 3-5 godina, danas ispadaju kao kokice pa je teško a ustvari nemoguće napraviti auto u konfekciji da liči samo na sebe. Sve je već izmišljeno. Osobine mi se svidjaju a izgled ovako sa slike mi baš i nije nešto. U retrovizoru uvek znaša kad je Alfa iza tebe ova baš i nije na prvi pogled...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Paranoid
                  CBC Senator XXL
                  • 13.01.2009
                  • 622
                  • Beograd
                  • Fiat 131 1300

                  #9
                  Ode sve u kalkulator, a pogledajte Maserati Quattroporte model 2013
                  Last edited by Paranoid; 26.06.2015, 15:03.
                  Heavy horses ! Move the land under me ...

                  Comment

                  • sri98
                    Admin od Trpeze
                    • 24.10.2004
                    • 7262
                    • Republic of Konjarnik
                    • Toyota Corolla E 210

                    #10
                    stavis prednju tablicu i unistits auto
                    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      To je njesra kod skoro svih novijih Alfi, jednostano nema mesto za tablicu a naši napravili pola table lima tablicu.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • sri98
                        Admin od Trpeze
                        • 24.10.2004
                        • 7262
                        • Republic of Konjarnik
                        • Toyota Corolla E 210

                        #12
                        ne samo nasi, pokupili standard iz eu, svuda su 52 cm, ili tako nesto
                        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Tamo u toj Evropi neko u glavi još uvek vozi 125P... Ove škrge su sem ukrasa, siguran sam i deo hladjenja svega pod haubom i kočnicama a ti to lepo zakloniš plus što totalno uništiš izgled zbog koga si kupio auto... 75 je zakon
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • sErGiO
                            Moderator
                            • 30.01.2007
                            • 2769
                            • Neko selo pored Beogr
                            • Alfa Romeo 156SW

                            #14




                            Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1
Size:	24.4 KB
ID:	881873

                            Comment

                            • sErGiO
                              Moderator
                              • 30.01.2007
                              • 2769
                              • Neko selo pored Beogr
                              • Alfa Romeo 156SW

                              #15




                              Max brzina 307 km/h

                              Last edited by sErGiO; 15.09.2015, 22:16.

                              Comment

                              Working...
                              X