
Dacia Sandero je nova kombi-limuzina sa petora vrata koja je premijerno predstavljena na Salonu automobila u Frankfurtu koji se održava ovaj tjedan. Premda nosi oznaku marke Dacia koja je smještena u Rumunjskoj i u kojoj se ve? proizvodi dobro znani ?jeftilen?, automobile Logan, Dacia Sandero se trenuta?no proizvodi samo u Južnoj Americi (pod znakom renaulta), a po svemu sude?i vrlo brzo ?e do?i i u prodaju na europsko tlo.
Dacia Sandero je u biti prvi model Renaultovog koncerna koji je razvijen izvan Europe, to?nije u Brazilu. Dacia Sandero je izra?ena na osnovi platforme koju koristi i Logan, a proizvodi se u tvornici Curitiba u Brazilu. Sandero je duga?ak 4,02 metara, te je samo tri centimetara duži od aktualne generacije Clia III. Prtljažni prostor ima obujam 320 litara što je sasvim na prosjeku klase (Clio 288 litara, Megane 330 litara). Uz to Sandero ima asimetri?no djeljivu klupu koja se preklapa pa se veli?ina prtljažnika može varijabilno i pove?ati.
Sandero ima serijski ABS, sigurnosne pojaseve, te zra?ne jastuke, ?iji broj za sada još nije do kraja od strane proizvo?a?a naveden. Za tržište Argentine se za pogon koriste 1.6 litreni benzinac i 1.5 dCi dizelski motor. Za tržište Brazila automobil Sandero ima Flexfuel motore prilago?ene za korištenje bio-goriva, pa je ponuda proširena 1.0 16V i1.6 16V benzinskim motorima, poznatih iz Clia II i Logana. Ponuda ?e uskoro biti proširena i 1.6 litrenim motorom sa osam ventila.
Dacia Sandero u Brazilu se prodaje sa trogodišnjom garancijom što govori o visokoj kvalitete izrade. Sandero se prodaje u Brazilu, a od kraja 2007. prodavat ?e se I u Argentini. Plan je tvornice po?etak prodaje u Europi tijekom 2008. godine. Za sada se Renault još ne izjašnjava koji ?e motori biti u ponudi na europskom tržištu, a I cijena je za sada još uvijek tajna, jedino se zna da ?e biti povoljna.



Comment