mazda CX7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gille
    CBC Senator XXL
    • 24.09.2006
    • 593
    • Belgrado

    #16
    Miloše jbt ko da si porastao u saksiji . Konkurencija, koje ovde prakti?no i nema, je tamo ogromna, isto kao i tržište, i kupovna mo? stanovništva. Automotive heaven, eto to ti je USA. Automobili jeftini, delovi jeftini, gorivo jeftino. Pitaj Hemija ako mi ne veruješ. Ili Brabusa, svejedno.

    Comment

    • JNC
      CBC Senator XXL
      • 19.12.2006
      • 1332
      • Beograd

      #17
      Ma znam sve to, ali i EU je veliko trziste, pa je opet sve zivo skuplje, Brabus je u nekoj temi stavio cene ulja u uSA u nemackoj posto je covek i tamo bio dugo i opet je cena bila katastrofa razlika, mislim jasno mi je sve ali kako bas toliko razlike, pa ne vozi se samo tamo mnogo i menjaju kola, ili neko dotira ili nas ovde(mislim van USA) mnoooooooogo deru.

      Comment

      • ma[z]dafaka
        CBC Član
        • 24.08.2007
        • 97
        • Beograd, Zvezdara

        #18
        Ona USA je bolesno ogromna zemlja i moraju da lupe niske cene da bi bilo sta neko kupio. Kad bi bila veca cena ne bi oni to ni pogledali. Imaju veliki izbor, jaku konkurenciju. Prisiljeni su da spuste toliko cenu(ako zele da se probiju na njihovo trziste).... Standard....!

        BLINDMANMOTORSPORT

        Comment

        • BRABUS
          CBC Senator XXL
          • 15.10.2004
          • 2399
          • London

          #19
          Kao sto kazete, samo bih da na sve sto ste rekli, a uslovljava ovako nisku cenu, je to da u USA (95% teritorije) mozes da se j**** ako nemas auto, jer kao da nemas noge....znaci moras da vozis. Dodaj tome da imas strasno mnogo ljudi koji su na ivici egzistencije ili ne mogu da priuste mnogo, a moraju da voze, i eto...

          Ali sve to nema veze s tim da se zamisli cuda, kola ovde ne prodaju sa gubitkom (tj. vecina ih ne prodaje), tako da postaje jasno kolko proizvodjaci u Evropi deru...

          A i odrzavanje je jeftino - dao sam poredjenje ulja kojeg sam ja placao najmanje 6-7e ($8-9) u Nemackoj, a ovde kosta $2-3 dolara. Odavno nisam vozio benzinca, tako da neznam kako se krecu cene svecica, ali sam gledao za Camaro svecice pre neki dan, i vidim da NGK kostaju oko $2 komad, Champion slicno....obicne, ne neke *****-palac fensi varijante, ali mi se to ucinilo dosta jeftino....110 dinara komad valjda nije mnogo, sta znam

          Comment

          • gille
            CBC Senator XXL
            • 24.09.2006
            • 593
            • Belgrado

            #20
            Ne da nije mnogo nego je džabe. Ja nabavljam NGK za 300 din. komad i sre?an sam do neba i nazad što prolazim jeftino, preko veze. Ulje Mobil 1 Super S 10W40, isto preko veze, oko 600 din/litar. Pa ti gledaj.

            Comment

            • JNC
              CBC Senator XXL
              • 19.12.2006
              • 1332
              • Beograd

              #21
              Pa eto, znaci ovde deru najstrasnije, nije sad tamo neka magija pa jeftinije nego su cene zbog konkurencije i svega ostalog normalne.

              Comment

              • X9
                CBC Senator XXL
                • 28.06.2005
                • 3179
                • Wien-Sabac
                • RX-8 i X-9

                #22
                Originally posted by BRABUS
                Kao sto kazete, samo bih da na sve sto ste rekli, a uslovljava ovako nisku cenu, je to da u USA (95% teritorije) mozes da se j**** ako nemas auto, jer kao da nemas noge....znaci moras da vozis. Dodaj tome da imas strasno mnogo ljudi koji su na ivici egzistencije ili ne mogu da priuste mnogo, a moraju da voze, i eto...

                Ali sve to nema veze s tim da se zamisli cuda, kola ovde ne prodaju sa gubitkom (tj. vecina ih ne prodaje), tako da postaje jasno kolko proizvodjaci u Evropi deru...

                A i odrzavanje je jeftino - dao sam poredjenje ulja kojeg sam ja placao najmanje 6-7e ($8-9) u Nemackoj, a ovde kosta $2-3 dolara. Odavno nisam vozio benzinca, tako da neznam kako se krecu cene svecica, ali sam gledao za Camaro svecice pre neki dan, i vidim da NGK kostaju oko $2 komad, Champion slicno....obicne, ne neke biiiip!-palac fensi varijante, ali mi se to ucinilo dosta jeftino....110 dinara komad valjda nije mnogo, sta znam
                plus ako na to dodas da modeli za USA nisu isti tj,siromasniji su u mnogim stvarima od EU modela nije ni chudo za manju cenu..primer moze da bude i Mazda 6 mps..razlika izmedju eu modela i usa -nebo i zemlja...
                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                No ROTOR no MOTOR...

                Comment

                • BRABUS
                  CBC Senator XXL
                  • 15.10.2004
                  • 2399
                  • London

                  #23
                  Pa nebih se slozio da su drasticno razliciti, a pogotovo da to opravdava 50% vecu cenu. Velika vecina modela koja se ovde prodaje je ista kao u Evropi.

                  Sad...nasao si malo specificni model, ali za 20.000 evra imas Mazda 6 3.0V6 ovde, a MPS u Nemackoj kosta 35.000e ($49000). Jeste da nije takav sportak kao MPS, al ne vredi duplo manje.

                  Za $49000 mozes da kupis ovde RX-8 ($26.500) i CX-7 ($20.000) i da ti ostane para...

                  Comment

                  • ma[z]dafaka
                    CBC Član
                    • 24.08.2007
                    • 97
                    • Beograd, Zvezdara

                    #24
                    Aj onda ti da nam nabavljas te svecice iz USA a mi ovde da preprodajemo i da napravimo posao

                    BLINDMANMOTORSPORT

                    Comment

                    • BRABUS
                      CBC Senator XXL
                      • 15.10.2004
                      • 2399
                      • London

                      #25
                      Nesmem, banovace me M

                      Comment

                      • X9
                        CBC Senator XXL
                        • 28.06.2005
                        • 3179
                        • Wien-Sabac
                        • RX-8 i X-9

                        #26
                        brabuse ovde znas i sam koja je konkurencija ...mps ima vecu cenu jer ovde dolazi samo sa izborom-hoces navi i siber ..sve ostalo je vec tu...u usa je malo drugacije...znam jer sam vec dugo na forumu usa u vezi mps 6 i pravili smo uporedjenja..tako da verovatno i sa cx7 nece biti velike razlike(na primer xedos9-millenia usa)je toliko razlicit da ne verujes..male sitnice ali ipak znace..
                        mada da je cena mnogo pristupacnija u usa to stoji...bilo kako bilo meni i mnogim drugima ne ostaje nista drugo nego da placamo ove nase evropske cene ...pa dokle mozemo
                        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                        No ROTOR no MOTOR...

                        Comment

                        • JNC
                          CBC Senator XXL
                          • 19.12.2006
                          • 1332
                          • Beograd

                          #27
                          To nam je sto nam je , nego kazi ti nama Brabus kako ti je izgledao CX-7 dok si ga vozio, jesi samo probao ili si imao priliku malo duze da ga vozis?

                          Comment

                          • BRABUS
                            CBC Senator XXL
                            • 15.10.2004
                            • 2399
                            • London

                            #28
                            Nisam se vozio, niti vozio....zujao sam po Mazda dilership-u dok su mi menjali ulje, sedao malo, gledao...i svidja mi se auto, i iznutra i spolja bas. Vise od toga mozda drugom prilikom, ako imam vremena da odem u dilership i provozam...mada bih pre RX-8 probao, iskreno. Videcemo...

                            Comment

                            • JNC
                              CBC Senator XXL
                              • 19.12.2006
                              • 1332
                              • Beograd

                              #29
                              pa nisi ti lud, i ja bi pre RX-8 , onda nista, mislio sam da si vozio, a kad probas RX-8 ti nam napisi utiske.

                              Comment

                              • Vocko
                                CBC Senator XXL
                                • 25.04.2005
                                • 4556
                                • nBGd

                                #30
                                "ADRENALINE" CX-7
                                Blurring the lines between a sport-utility vehicle and a sports car, Mazda reveals a more powerful, more aggressive CX-7 SUV, code-named Adrenaline. Adrenaline is a fully running prototype that Mazda engineers tricked-out by converting the CX-7 to a six-speed manual transmission, the same transmission found in the MAZDASPEED6. With the help of rallyist and drifter Rhys Millen and his team in Huntington Beach, Calif., Adrenaline pushes out more than 300 horsepower, thanks to a re-tuned engine with a modified intake system, header with a free-flow exhaust and more boost from the re-plumbed turbo. A wider, lower stance and a bold new face give an aggressive and firmly planted sporty stance. 22-inch EXE wheels with a greater-than-stock offset and 285/35-R22 Yokohama tires provide an aggressive look and sure on-the-road ride and handling. Inspired by the yellow jerseys worn by bicyclists to signify leaders, Mazda designers chose gradating yellow paint theme, which gives the impression of the vehicle punching through the atmosphere. It is bright, bold and sporty.









                                "PHOBIA" CX-7
                                This new tricked-out Mazda CX-7 from Troy Lee Designs will turn ‘spider haters’ into ‘spider lovers’ with one quick glimpse. The “Phobia” CX-7 takes the all-new 2007 CX-7 to the extreme by creating a piece of art that uses the CX-7 as the artist’s canvas. To give the CX-7 a high-performance look and feel, 20” Volk Wheels, 255/45-20 Yokohama Tires and window tinting by A-1 Tinting were added. Performance inspiration is derived from Touring GT racing and rally racing. Suspension modification, cross-drilled big brake kit and custom brake fabrication builds upon the CX-7’s already superior handling performance. Other performance components include an off-center hood scoop, bigger turbo with more boost and larger intercooler, wider in-bumper intakes and larger front grille. Inside, custom leather seats by Katzkin and custom floor mats by Intro-Tech Automotive take the CX-7 to new levels of creativity. In addition, an Azentek 2DIN radio replacement PC that includes navigation, rear-seat DVD entertainment system, voice-activated Internet and e-mail capability and an AM/FM radio complement the exterior.







                                "WICKEDLY RED" CX-7
                                Mazda’s all-new 2007 CX-7 has been described by critics as “distinctive and sophisticated” and “the SUV you never saw coming.” Mazda along with the DG Motorsports team created a “Wickedly Red” CX-7. There is no denying this is a Mazda CX-7 crossover SUV, but the immediate WOW-impact of the blazing paint job is equally matched by the body styling components from DG Motorsports appearance package. Large 265/35-22 Pirelli P-Zero tires with high-performance black 22-inch Spinout wheels designed by Perfectly Round completes the exterior design. The stunning custom red suede Stitchcraft interior continues the exciting exterior design inside. Another custom interior feature is the Sony X-plod audio/video system. Needless to say, Mazda’s all-new CX-7 crossover SUV got a wickedly sensational makeover.



                                Comment

                                Working...
                                X