Indijici su inače veliki fatalisti. Veruju da će im se desiti ono što im je suđeno, bez obzira na njihov stil vožnje, takoreći da su kamikaze za volanom. Na njihovom tržištu je ključni bezbednosni element to što auto ne ide preko 70 kmph.
Ako ništa drugo bar izgleda savremenije od Yuga, mada se meni ipak Yugo više sviđa.
The People’s Car’s safety performance exceeds current regulatory requirements. With an all sheet-metal body, it has a strong passenger compartment, with safety features such as crumple zones, intrusion-resistant doors, seat belts, strong seats and anchorages, and the rear tailgate glass bonded to the body.
Nisam nesto ubjedjen, tako da treba pricekati prve crash testove. Ak dobije i 2 zvjezdice, to ce mu biti dosta da nadmasi ove Golfove 2, Kadette i ostale harabatije...
BTW, auto ima maksimalnu brzinu od 105 km/h (odakle vam tih 70?!)
Pa kada se setim onog kako su ga zvali iz Priboja malog s dizel motorom koji je cinimi se kostao ispod 5000DEM a imao je i grejanje...
Sve ovde je koliko vidim bazirano na nekom jeftinom skuteru Uopste nisam odusevljen jer je ovo sve samo ne auto. Nema varenja (nema i sta da se vari) sve je od plastike i sve se LEPI. Ovo je izgleda i namenjeno pretrpanim ulicama pesacima, riksama i tezgama. Tamo se i onako nemoze voziti preko 20km na sat...
Comment