To je cijena toliko niska da će se morati odraziti i na cijene konkurentskih automobila..što je dobro,ali više me brine što kad se motorizira ta Indija svaka obitelj će imati svoj auto
Njih ima 3milijarde skupa s Kinezima koji su doslovno stajali na grani dok smo se mi vozili a Amerika skupa sa Evropom nije motorizirana ni upola kao što će se motorizirati te zemlje za 10 godina..što će podignuti cijene nafte debelo preko 100 dolara po barelu..tako da će ovaj naoko beznačajni automobil imati itekako veliku ulogu u ljudskoj povijesti.Nitko se neće voziti javnim prevozom(nema metroa recimo) a ruku na srce nemaju ni prilagođenu infrastrukturu i prometnice za primiti toliki broj vozila,o parkingu da i ne pričam =] Da se bar radi o elektromobilu bilo bi bar donekle bolje jer su mu i perfomanse slične
a smrdi ko drek i ide slabije od elektromobila
Suprotno svemu , nov "auto" ispod 2000€
Collapse
X
-
A koji su to "konkurentski modeli" ovom "autu"?
Slazhem se sa tobom da ce, iako se najavljuje kao automobil koji ce sniziti prosechnu cenu chak i Evropskih automobila, makar jedino u A klasi, ovaj "Tata"
zapravo izazvati kontraefekat o kojem prichash.
Chekajte koji mesec dok se prosechne porodice u Indiji i Kini "naoruzhaju" po jednim ovakvim trotinetom, a obzirom da te dve zemlje chine maltene polovinu svetskog stanovnishtva mogu samo da pretpostavim koliko ce porasti ukupna potroshnja fosilnih goriva (chitaj: njihove cene) na globalnom nivou...
Ne verujem da ce bilo kom "krshtenom" proizvodjachu automobila uopshte pasti na pamet da zbog ovog automobila snizhava cenu svojim modelima, u bilo kojoj klasi. Niti mislim da je g-dinu Tati to bila "ideja vodilja" u realizaciji ovakve jedne ideje. Chovek je samo napravio zlatnu "koku nosilju" koja ce da mu josh vishe uveca ionako multimilionske godishnje prihode, a svi mi ostali smrtnici cemo josh zheshce da osetimo posledice "tihe" recesije naftnih derivata.
Po dzepu, naravno =]
Comment
-
-
U povijesti smo već imali takvih automobila..primjerice peglicu koja je bila zrakom hlađeni dvocilindraš i kao dodatna oprema mu je bio i retrovizor s desne strane..al je barem bio simpatično prometalo za razliku od ovoga..jedino što nije zadovoljavao stroge EU norme
Ne tako davno u nekim djelovima evrope su se vozili auti od prešanog kartona i pogonjeni dvotaktolom,tako da Indija se više treba pozabaviti prometnim propisima i prometnom infrastrukturom jer naime..tamo ne treba polagati vozački niti ima propisa..i dobro se kuže
Ne vjerujete?Pogledajte
http://www.youtube.com/watch?v=T8Doy_7s ... re=related
Comment
-
-
Ruzno, verovatno nebezdedno, ne bih mogao da se ''igram'' sa devojkom unutra... Jos ce poceti da dele ove automobile po trgovima i drugim javnim mestima. Bingo i Frikom ce poklanjati 100x ovih sranja u toku nagradne igre, samo ako stigne u Srbiju.Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.
Comment
-
-
Comment
-
-
-
Kao i sve ostalo kada stigne u srbiju imace cenu od 2790EUR-a. Sto zbog zastite Zastave, sto zbog profita...
Comment
-
-
vidim da je ovde vec debata krenula...ja sam "na pocetku" imao jako lose misljenje po pitanju bezbednosti...itd itd. ..ali onda sam procitao komentar jednog tipa na B92...znaci, mi se ponasamo ko da smo svi izasli iz Sclass-e...pa majke mi prozivamo auto zbog bezbednosti a proizvodimo juga koji bezbednost nema, jedva stanu 4ca, grejanje i da ima, tesko da i radi kako treba..i plus je duplo skuplji
...(nemoj niko da se uvredi, samo iskazujem cinjenice, nemam nista protiv Juga i briga me mnogo i za oba automobila)
tako da ne vidm zasto ovaj auto ne bi postao hit i kod nas...ja znam da bi ga kupio, cisto nek se nadje
..
ko zna zna...a ko ne zna...nek ide u salon...
Comment
-
-
...Yugo PRESTAJE da se pravi 2010. godine...
Naravno da je odavno trebao da ode u penziju, i to bas zbog toga sto je
nebezbedan auto...
A, te 2010. godine, ovaj Nano ce biti u punom kapacitetu proizvodnje...
Ne mogu se porediti Evropska [ razvijena ] trzista, i Indija...
Tamo voze i ono sto je jos gore od Nano-a...tako da ce za njih taj Nano biti korak napred...
Bilo gde u Evropi, to je vracanje 30 i vise godina unazad...
To sto se kod nas vozi Yugo ili sto Golf 2 star 20 godina ima cenu od oko 3000 evra nije nesto cime treba da se ponosimo...a narocito nije argument u korist tog Nano-a !
Pa, mi valjda zelimo napred, zelimo da i kod nas Golf 2 star 20 godina kosta 500 evra...da konacno prestanemo da pravimo Yuga...a NE da uvezemo Nano...
Comment
-
-
A dal to čudo ima zračno hlađenje ili je vodeno?Ako je vodeno već vidim mnoge probleme sa termoprekidačima,majonezastim hladnjacima,termostatima i ostalim jer vjerojatno nema ni pokazivač temperature motora
Više će zaraditi od prodaje dijelova nego od prodaje automobila
Buba,Fiat 500 i Spaček su svoju robusnost dugovali ponajviše zračnom hlađenju..
Comment
-
-
nisi skapirao, ali i ja bi zeleo da svi vozimo kola koja zelimo..., no ne mozemo sada mastati...tacno je da ce tesko cena golfa 2ke pasti, tacno je da je Yugo najprodavaniji auto kod nas i da se proizvodi 30godina kao i 101, 128 itd..., to je nasa realnost!..., ne treba time da se ponosimo, ali sto brze shvatimo, brze cemo i reagovati da promenimo...(no to je neka druga pricaOriginally posted by neshaoct...Yugo PRESTAJE da se pravi 2010. godine...
Ne mogu se porediti Evropska [ razvijena ] trzista, i Indija...
Tamo voze i ono sto je jos gore od Nano-a...tako da ce za njih taj Nano biti korak napred...
Bilo gde u Evropi, to je vracanje 30 i vise godina unazad...
To sto se kod nas vozi Yugo ili sto Golf 2 star 20 godina ima cenu od oko 3000 evra nije nesto cime treba da se ponosimo...a narocito nije argument u korist tog Nano-a !
Pa, mi valjda zelimo napred, zelimo da i kod nas Golf 2 star 20 godina kosta 500 evra...da konacno prestanemo da pravimo Yuga...a NE da uvezemo Nano...
)..., NAMA je potreban mali i pristupacan auto...jer nema svako za Z10(pristupacan normalan auto)...
-Dali su to sve argumenti u korist Nano-a!?...naravno da jesu!ko zna zna...a ko ne zna...nek ide u salon...
Comment
-
, a vec vidim naslove tipa kako spakovati vise od 8 indijaca u Nano.

Comment