Suprotno svemu , nov "auto" ispod 2000€

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NebojsaR4
    CBC Član
    • 01.05.2007
    • 70
    • Belgrade

    #61
    @nesaoct... http://www.b92.net/automobili/komentari ... _id=279864
    -glas "obicnih" ljudi sa potrebama i prosecnim platama,ogledalo stanja u kome se nalazimo....
    ko zna zna...a ko ne zna...nek ide u salon...

    Comment

    • neshaoct
      Banovan
      • 18.08.2007
      • 1754
      • Beograd, Rakovica

      #62
      ..nisam mogao sve da citam, jer me od nekih komentara stomak zaboleo od smejanja...
      Najbolji je bio jedan koji kaze nesto u stilu - '' ne znam da li je neki model Kie bolji i sigurniji, ali znam da je sigurno 5 puta skuplji, itd..itd...''
      Covek bre nema pojma o automobilima, kada bi ga odveo u salon da vidi npr. Kia cee'd, pao bi na ****...

      Ili onaj lik koji citira markentisku brosuru Tate o crash-testovima Nano-a, a podatka i SLIKE o tom testu nema nigde...

      Prepoznao sam i onaj o Mercedesima S-Klase koji si i ti ranije spominjao...

      Izdvoj par komentara sa kojim se najvise slazes, pa onda mozemo o njima razgovarati...

      edit : Mozda bi tim ljudima trebalo reci neke podatke o tom proizvodu Tate [ namerno necu da kazem auto ] -
      ...'' The basic Nano is aimed at people in India and China looking to buy their first car - the kind of people who previously climbed on a battered scooter, along with their entire family, a pig and a few geese...''
      Ne verujem da ti ljudi sa Foruma B-92 misle da spadaju u tu grupu ljudi...i kupaca Nano-a...

      ili kada je u pitanju bezbednost :
      ...'' The rear-engined configuration is interesting, as it maximises interior space and minimises weight; the 10ft 2in (3,100mm) Nano is eight per cent shorter than the Maruti 800, but is claimed to have 21 per cent more interior room...the only car shorter than this to have successfully passed the Euro NCAP crash test is Mercedes-Benz's wildly expensive-to-build 8ft 2in (2,489mm) Smart car. ''

      I, ako bi im rekli misljenje celnika Toyote [ ako neka fabrika zna da napravi dobar, bezbedan i kvalitetan auto, onda je to Toyota ] -
      ...'' There is no way we could get into this price arena," said Tadashi Arashima, president and CEO of Toyota Motor Europe...We are looking at a low-cost family car for between $8,000 and $10,000 (£4,000-£5,000), but there are certain areas where we cannot compromise, such as quality.

      Jedino ako je Tata Motors bolja fabrika od Toyote... ...pa je nekako pronasla nacin da proizvede kvalitetan i bezbedan proizvod [ opet namerno necu da kazem auto ], a po ceni od oko 2.000 $...

      Comment

      • neshaoct
        Banovan
        • 18.08.2007
        • 1754
        • Beograd, Rakovica

        #63
        ... ''Cela porodica na motorciklu. Ispred sebe, a iza volana, muz drzi sina na krilu, zena se iza njega stisla na sedistu, koje deli sa cerkom. Uobicajena slika na ulicama Nju Delhija, glavnog grada Indije. Ovaj prizor je zabelezen i u reklamnom spotu za novi ''tata nano'', novi najjeftiniji automobil na svetu....
        Ali, koliko je ''tata nano'' pravi automobil ? Na prvi pogled, dizajneri su ucinili napor da ga ucine dopadljivim, preglednim i pogodnim za gradsku guzvu. Ima formu mini vena, pa su tockovi na samim uglovima vozila. Dugacak je 3,1m sirok 1,5m a visok 1,6 metara. Odnosno, ima sasvim dovoljno mesta za cetiri putnika. Pokrece ga benzinski motor sa dva cilindra i 623 ccm, koji razvija 33 KS. Smesten je pozadi, a snaga se prenosi na zadnje tockove. O stabilnosti u krivinama na malim tockovima, tesko je sada nesto vise reci...
        Fabrika tvrdi da je posebnu paznju obratila na emisiju izduvnih gasova. Direktno ''multipoint'' ubrizgavanje goriva i sistem katalizatora trebalo bi da umire sve one koji vec javno strahuju da ce ekologija biti potpuno ugrozena sa poplavom ovih jeftinih automobila. Drugi veliki znak pitanja, uz pojavu ovog automobila, vezuje se za bezbednost. Iz Tate najavljuju da ''bezbednosna struktura karoserije prevazilazi aktuelne sigurnosne standarde. Ali, to ce pokazati tek prvi nezavisni kres testovi. Jedno je vec sigurno - ''nano'' je udobniji i bezbedniji od motorcikla, pogotovu ako se na njemu vozi cela porodica.

        Indijska vozila u Srbiji
        ...Iskusni uvoznici navode da bi ovaj malisan prvo morao da dobije odredjenu homologaciju ne bi li stekao dozvolu da se prodaje u Evropi. Uprkos cinjenici da je nemacki TUV, organizacija koja, izmedju ostalog, homologuje automobile, otvorio svoju ispostavu u Indiji... ''tezina ovog papira'' se meri u milionoma evra, sto automatski povecava cenu od 1.750 evra, koliko kosta ''tata nano''. Ovo nije kraj popisa troskova koji uticu na visinu cene ovakvog vozila kod nas. Ozbiljna stavka su i izdaci za transport od Indije do Evrope. A, kada vozilo stigne na nase granice, treba platiti i carinu [ 20% ], sto takodje zida cenu, bas kao i porez i zarada na vozilu. Ljudi koji se dobro razumeju u ovaj posao procenjuju da mala ''tata'' u Srbiji ne bi mogla da startuje sa cenom nizom od 4.500 evra. Ukoliko je ova kalkulacija tacna, to bi bio najjeftiniji model na nasem trzistu, jer je Zastavin ''koral'' skuplji za gotovo 400 evra, ali i duzi nesto vise od pola metra, i opremljen snaznijim motorom. ''

        Tekst preuzet iz Auto-Bilda, br.01 @ 23.01.2008. godine

        p.s. Jedino sto su racunali onih pocetnih 1.750 evra, ali ce postojati i skuplja verzija tog modela, a jedino bas ona mozda ima sanse da se izvozi...Onda bi konacna cena bila sigurno i celih 5.000 evra u Srbiji, a za te pare moze da se kupi i pravi auto...

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #64
          I onda nekome pukne i u saradnji sa Tatom otvori u Srbiji svoju produkt liniju i ubije Zastavu ko zeca. Ispunjavace kao domaci auto i vise nego li Zastava, kako ekoloske moguce i sigurnosne elemente.

          Samo je pitanje da li u ovom vrtlogu koji vlada u Srbiji danas i vuce je kao vaccumom u proslost ima mesta za jos jednog "saradnika" u igri.

          Analizirajuci opsti srpski mentalitet sirih masa, DA
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • neshaoct
            Banovan
            • 18.08.2007
            • 1754
            • Beograd, Rakovica

            #65
            Originally posted by BOOST
            I onda nekome pukne i u saradnji sa Tatom otvori u Srbiji svoju produkt liniju i ubije Zastavu ko zeca....
            ...'' kada je nedavno objavljeno da ce za Zastavu biti raspisan tender za privatizaciju, medju potencijalnim kupcima pominjana je i Indijska kompanija Tata, koja je u medjuvremenu odlucila da kupi i mnogo vece fabrike, kao sto su Jaguar i Lend Rover. Kako saznajemo, Indijci su vise zainteresovani za nasu fabriku automobila, nego kamiona, i svakako im je stalo da u Evropi, po ugledu na proizvodjace iz Koreje, imaju svoju fabriku. Medjutim, rano je za prognozu ko ce sve ucestvovati na ovom tenderu, bas kao i kakav ce biti ishod. Ali, jedan ovakav ''malisan'', prilagodjen propisima, mogao bi i u Kragujevcu da nadje bazu za osvajanje trzista. A kod nas bi mu cena tada, kao i u slucaju Opel Astre klasik, bila niza bar za 20%, koliko se inace placa carina. ''
            Iz istog izdanja Auto-Bilda

            Eto, mozda Zastava krene u saradnju sa potencijalnim ubicom
            zeceva...

            Comment

            • srdjan_p
              CBC Senator XXL
              • 01.12.2004
              • 1915
              • ZR

              #66
              Samo kratko, kad su mi kupovali auto cale je ko lud zapinjao da mi kupe novog juga a ne 10 godina star strani auto, nakon ovoga sto mi se dogodilo za vikend cale ja samo rekao "Sreca da nisi bio u jugu, ne bi te vise imali..."
              Tako i ova TATA, ne daj boze...

              Comment

              • mugos
                CBC Senator XXL
                • 18.09.2007
                • 555
                • BG/sada Novi Beograd

                #67
                Imali smo i mi konja za trku!!!

                http://brodarevo.net/clanak/592/Kratak- ... li%C5%A1e/

                Samo nema slike. Bilo u Novostima u Nedelju.
                Nepsujem, nepijem, nepušim. U p.m. pade mi pepeo u pivo.

                Comment

                • madic
                  CBC Senator XXL
                  • 07.10.2007
                  • 844
                  • Beograd

                  #68
                  Evo malo vise specifikacija:
                  Duzina: 3.1 metara
                  Visina: 1.6 metara
                  Sirina: 1.5 metara
                  Zadnji pogon
                  Motor: 2 cilindra benzinski, multi point, smesten pozadi
                  Zapremina:623.6cc
                  Snaga:33 konjskih snaga
                  Obrtni moment:48nm pri 2500rpm
                  Menjac:cetvorostepeni manuelni
                  Potrosnja: 5 litara na 100 kilometara
                  Maksimalna brzina: 105 km/h
                  0-70km/h: 14 sekundi
                  Tockovi: 12 inca, 3 zavrtnja

                  Ostalo:nema rucnu kocnicu
                  :nema grejanje
                  :nema airbag
                  :nema radio
                  neumatici bez unutrasnje gume
                  oseduje pojaseve

                  Comment

                  • Marko001
                    CBC Senator XXL
                    • 09.09.2006
                    • 1070
                    • Belgrade

                    #69
                    WTF, pa jel moguce da nema ni ručnu kočnicu... ?

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #70
                      smatram da je nasa realnost(DANAS) da kupujemo jeftine automobile, jer je narod gladan za novim i jeftinim automobilima..., ta realnost se ogleda u rezultatima prodaje Yuga, Zastave 10, Astre clasic, i ostalih jeftinih automobiila
                      sasvim se slazem sa tvojim opservacijama,
                      jos da dodam.

                      pricaju se neke bajke o nekakvim desetinama pa i celih 100.000 prodatih za jednu godinu u Srbiji

                      realnost cinjenica je kudikamo drugacija, jedva se proda koja stotina novih automobila, i plati.
                      promeni se vlasnistvo.

                      ono resto, radi samohvaljenja jos nije kupljeno i najcesce se radi o pozajmljenim parama (krediti) ili iznajmljenim tudjim vozilima (lizing).

                      ocito se brkaju pojmovi vlasnistva/ kupovine i pozajmice koju tek treba vratiti.
                      a prethodno zaraditi.

                      i ti jeftini (naizgled) automobili su preskupi imajuci u vidu da se od zarade/ plate i zivi, placa/ kupuje stan ili kuca, putuje, koriste kulturne usluge, oblaci i jos mali milion zivotnih potreba.

                      doduse, ima kod nas i bisera da su gladni, bosi, smrzavaju se zimi ali je vazno da ispred plota imaju "makinu" koja je parkirana... stoga sto nemaju prihoda da podmire troskove upotrebe

                      takvi su i najgrlatiji u samohvaljenju po obicaju a kada ih se upita koliko iznosi ustedjevina u banci, muk i tupi pogled, jednom recju nula.

                      btw, familija Mittal je iz iste zemlje kao i familija Tata (koja pravi citav niz modela automobila), zemlje koja je velesila u mnogo cemu u svetskim razmerama.

                      niti je Topolino, niti Mini Moris, niti Reno 4, niti 2CV a niti Buba ista bolji tehnicki niti bezbedniji auto pa je opet odigrao svaki od njih veliku ulogu, i revoluciju u Evropi i motorizovao stotine miliona inace siromasnih stanovnika Evrope.

                      kao da neki zaboravljaju koliko je do nedavno Evropa bila siromasna u proseku, a automobili bio ogroman luksuz- sve do 80tih godina.

                      uostalom kome se ne svidja Tata za po krugu dvojke (gde se inace vozi celih 3-4 km/h brzinom tokom radnog vremena) moze da plati i 5 puta vise za skuplji Tata model.

                      pa kosta sta voli.
                      ovde je poenta u necemu sasvim drugome, u sposobnosti da se za malo novca napravi za datu svrhu i namenu vrlo upotrebljiv auto koji ima obezbedjen plasman na trzistu.
                      i pri toj maloj ceni i dalje ostvaruje solidan profit, nesto sto je nedostizno mnogim razvikanim fabrikama Evrope a posebno SAD.

                      inace taj isti gospodin Tata je usao u proizvodnju Jaguara, tj ono sto su Englezi i Ameri unistili planira (i uspece) da postavi na zdrave noge.

                      sledeci na redu kod Tate je Land Rover.

                      realnost je da mozemo da zavidimo nekome ko je u stanju da organizuje proizvodnju 1/2 miliona bilo cega u samo godinu dana.
                      nije jednostavno napraviti pola miliona ni obicnih nalepnica u zemlji Srbiji, primer Zastave eksplicitno pokazuje o kojim brojevima se radi nakon 50 godina uvezbavanja proizvodnje.


                      ko razume, shvatice...
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #71
                        kome Nano ne lici na automobil neka pronadje kako to radi(o) BMW, model Isetta.

                        ili Fiat 126.

                        da, evropski auto evropskog poznatog brenda

                        sve u svoje vreme, i za odredjenu kategoriju kupaca tj namenu proizvoda po odgavarajucoj ceni.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • neshaoct
                          Banovan
                          • 18.08.2007
                          • 1754
                          • Beograd, Rakovica

                          #72
                          Originally posted by sw.brick

                          sasvim se slazem sa tvojim opservacijama,
                          jos da dodam.
                          pricaju se neke bajke o nekakvim desetinama pa i celih 100.000 prodatih za jednu godinu u Srbiji
                          - Posto su to bajke, sta nisu bajke ? Koji je broj prodatih novih automobila u Srbiji u 2007. godini ? Broj ?

                          sw.brick
                          ''realnost cinjenica je kudikamo drugacija, jedva se proda koja stotina novih automobila, i plati.
                          promeni se vlasnistvo.
                          ono resto, radi samohvaljenja jos nije kupljeno i najcesce se radi o pozajmljenim parama (krediti) ili iznajmljenim tudjim vozilima (lizing).''

                          - Kada kupis auto na kredit, ko je vlasnik tog auta ? Jel' se promenilo vlasnistvo ?
                          Takodje, nesto ne verujem da po Evropi idu obicni ljudi sa 20.000-30.000 evra u dzepu, i kupuju auto za kes novac...i oni uzimaju kredite, i to je NORMALNO !
                          Broj od ''par stotina'' nema veze sa realnoscu...I u Slobino vreme se kupovalo vise od toga...

                          sw.brick
                          ''ocito se brkaju pojmovi vlasnistva/ kupovine i pozajmice koju tek treba vratiti.
                          a prethodno zaraditi.
                          ''

                          - Proizvoljnost u svakom slovu...
                          Procenat vracanja kredita u Srbiji je preko 98%....

                          sw.brick
                          '' i ti jeftini (naizgled) automobili su preskupi imajuci u vidu da se od zarade/ plate i zivi, placa/ kupuje stan ili kuca, putuje, koriste kulturne usluge, oblaci i jos mali milion zivotnih potreba.
                          doduse, ima kod nas i bisera da su gladni, bosi, smrzavaju se zimi ali je vazno da ispred plota imaju "makinu" koja je parkirana... stoga sto nemaju prihoda da podmire troskove upotrebe
                          takvi su i najgrlatiji u samohvaljenju po obicaju a kada ih se upita koliko iznosi ustedjevina u banci, muk i tupi pogled, jednom recju nula.

                          btw, familija Mittal je iz iste zemlje kao i familija Tata (koja pravi citav niz modela automobila), zemlje koja je velesila u mnogo cemu u svetskim razmerama.''

                          - U proizvodnji automobilia, Indija nema ni V od ''velesila''
                          O toj proizvodnji, i kvalitetu tog proizvoda pricamo...a ne u ''mnogo cemu''...

                          sw.brick
                          '' niti je Topolino, niti Mini Moris, niti Reno 4, niti 2CV a niti Buba ista bolji tehnicki niti bezbedniji auto pa je opet odigrao svaki od njih veliku ulogu, i revoluciju u Evropi i motorizovao stotine miliona inace siromasnih stanovnika Evrope.
                          kao da neki zaboravljaju koliko je do nedavno Evropa bila siromasna u proseku, a automobili bio ogroman luksuz- sve do 80tih godina.''

                          - I ta, nerazvijena Evropa je u svoje vreme pravila nabrojane automobile...
                          Pogledaj novi FIAT 500...to je kako Evropa pravi danas takve automobile...Bas na tom modelu se najlakse vidi napredak ''starog kontinenta''...Nekad i sad...
                          Naravno, Indija u tom pogledu zaostaje dobrih 40 godina za Evropom, pa nije ni cudo sto pravi nesto na nivou Evropskih automobila iz tog vremena...
                          Mada, Topolino je imao rucnu..

                          sw.brick
                          '' uostalom kome se ne svidja Tata za po krugu dvojke (gde se inace vozi celih 3-4 km/h brzinom tokom radnog vremena) moze da plati i 5 puta vise za skuplji Tata model.

                          pa kosta sta voli.
                          ovde je poenta u necemu sasvim drugome, u sposobnosti da se za malo novca napravi za datu svrhu i namenu vrlo upotrebljiv auto koji ima obezbedjen plasman na trzistu.
                          i pri toj maloj ceni i dalje ostvaruje solidan profit, nesto sto je nedostizno mnogim razvikanim fabrikama Evrope a posebno SAD.
                          inace taj isti gospodin Tata je usao u proizvodnju Jaguara, tj ono sto su Englezi i Ameri unistili planira (i uspece) da postavi na zdrave noge.

                          sledeci na redu kod Tate je Land Rover.
                          realnost je da mozemo da zavidimo nekome ko je u stanju da organizuje proizvodnju 1/2 miliona bilo cega u samo godinu dana.
                          nije jednostavno napraviti pola miliona ni obicnih nalepnica u zemlji Srbiji, primer Zastave eksplicitno pokazuje o kojim brojevima se radi nakon 50 godina uvezbavanja proizvodnje.
                          ko razume, shvatice...''


                          - Na trzistu kao sto je Indija...ali samo na tom trzistu....i nigde van tog trzista...
                          Oni ionako voze skutere i rikse...Nano je za njih stvarno automobil....
                          Za Evropu je samo jedno obicno....- da se ne izrazavam bas do kraja..

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #73
                            Kada kupis auto na kredit, ko je vlasnik tog auta ?
                            ako ti nije jasno, svrati u prvu banku pa se obavesti dok se ne isplati kredit.

                            familija Mittal je iz iste zemlje ... zemlje koja je velesila u mnogo cemu u svetskim razmerama.''


                            ko razume, shvatice...
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • neshaoct
                              Banovan
                              • 18.08.2007
                              • 1754
                              • Beograd, Rakovica

                              #74
                              Originally posted by sw.brick
                              Kada kupis auto na kredit, ko je vlasnik tog auta ?
                              ako ti nije jasno, svrati u prvu banku pa se obavesti dok se ne isplati kredit.
                              Nema potrebe da svracam, ali ne bi bilo lose da ti to uradis...

                              Lizing : Davalac lizinga je i dalje vlasnik stvari [ predmeta lizinga ] sve dok se ne uplati zadnja rata...Bas zato, davalac lizinga daje povoljnije uslove, jer ima najvece moguce obezbedjenje svog plasmana -
                              i dalje je vlasnik stvari [ npr. automobila ]...

                              Kredit : Davalac kredita [ a, po nasem pravu SAMO banke mogu odobravati kredite ], NIJE vlasnik predmeta Ugovora o kreditu. Uplatom prve rate, vlasnik postaje lice [ pravni subjekt ] koji je uzeo kredit.
                              U tome i jeste razlika izmedju kredita i lizinga. Bas zato sto Banka nije vlasnik, njoj trebaju sredstva obezbedjenja svog plasmana...Banka to postize kroz : depozit, zirante, administrativnu zabranu [ da bi mogla da ti blokira racun ], i na kraju kroz zalozno pravo, koje se upisuje u Registar.
                              Naravno, zalozno pravo se ne moze upisati na SVOJU imovinu, vec na TUDJU pokretnu stvar...
                              Banka bas zato sto taj auto nije njen, nije njeno vlasnistvo, konstituise zalozno pravo na njemu...Da je auto i dalje njen [ sve dok se ne isplati kredit ], ne bi imala potrebe da konstituise zalozno pravo [ niti bi to uopste mogla da uradi ], jer joj je najveca moguca garancija plasmana - vlasnistvo...

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #75
                                Ukoliko je banka IZDALA KREDIT SA NAMENOM kupovine AUTA, banka je vlasnik istog dok se neisplati.

                                U tom slucaju u registraciji auta stoji :KREDIT

                                To sve u slucaju da je auto sam sa svojom vrednosti ZIRANT.

                                U slucaju da postoje drugi ziranti, nema podatka da je na kreditu.

                                Cisto da eventualni novi kupac nebi ostao bez auta koji je platio starom vlasniku, informacija mora da bude tu da bi otisli zajedno na banku i regulisali dug.
                                Izvor: zapad
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X