Audi TTS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #31
    auto za americko i za svajcarsko trziste npr nemaju veze jedan sa drugim kao sto auto za istocnoevropsko trziste nije isti kao za zapadnoevropsko.

    ili moze i ovako de se kaze, nije isti procesor ili memorija koja se mece u IBM, DELL ili HP i ovo "OEM" sto se kod nas prodaje i ako je sislo sa iste trake.
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • Superbird
      CBC Senator XXL
      • 06.02.2006
      • 384
      • Sabac ---> Novi Sad
      • Audi 100 Typ 43

      #32
      mali off:

      Belgrade, Montana

      Comment

      • nikolaf7
        CBC Veteran
        • 23.12.2007
        • 181
        • beograd

        #33
        A sta je drugacije? Znam da ne neki djelovi ne odgovaraju evropskom standardu i zbog toga ne daju da se preregistruju u Srbiji i CG,a cuosam nesto i za elektroniku.
        Htio sam da kupim crossfire u usa(bukvalno je dzabe), pa sam se raspitao i nasao coveka koji za 500e "uradi" homologaciju. Kao promijeni farove i soferku i to je to, takav se registruje u CG kao da je iz Njemacke
        If God rides a Harley............
        The Devil rides a Duke!

        Comment

        • BojanS84
          CBC Veteran
          • 05.09.2007
          • 132
          • Beograd

          #34
          Originally posted by nikolaf7
          Pa najvaznije trziste, i ovdje mogu biti samo jos skuplji.
          Ti ako imas izbaci cijene u njemackoj, pusti me nasih
          U Nemačkoj je Cayman S 70 hiljada eura, a TTS oko 45 hiljada eura.

          Što se tiče američkog tržišta tamo su automobili jeftiniji u eurima, nego u Evropi. Zato ona cena za TTS koju si ti okačio je netačna, jer su Ameri samo pomoću currency convertera videli koliko je 45 hiljada eura u dolarima (66 hiljada dolara) i to okačili kao zvaničnu cenu. TTS će u Americi koštati mnogo manje, kao uostalom i svi drugi Audijevi modeli.

          Osnovna cena TTa 2.0 TFSI u Americi je 35 hiljada dolara (što je oko 23 hiljade eura), a u Nemačkoj 32 hiljade eura (u Srbiji oko 40 hiljada eura).

          Najočiglednija razilka između auta za evropsko i američko tržište je u kvalitetu upotrebljenih materijala, koji su za američko tržište nešto lošijeg kvaliteta. Pošto je američko tržište ogromno i postoji puno izbora evropske kompanije imaju konkurentnije cene, kako bi se izborile za kupce.

          Comment

          • zverko
            CBC Senator XXL
            • 19.08.2005
            • 7085
            • BGD
            • Audi A4

            #35
            Najočiglednija razilka između auta za evropsko i američko tržište je u kvalitetu upotrebljenih materijala, koji su za američko tržište nešto lošijeg kvaliteta. Pošto je američko tržište ogromno i postoji puno izbora evropske kompanije imaju konkurentnije cene, kako bi se izborile za kupce.
            deutsche gemacht-gut gemacht...

            Comment

            • JNC
              CBC Senator XXL
              • 19.12.2006
              • 1332
              • Beograd

              #36
              Originally posted by HEMI 426
              tacno, a to nas dovodi do sledeceg pitanja
              ako znamo da je svaki nemacki automobil od 5 pa do skoro 40 % skuplji od konkurenta u klasi, pitanje je da nemacki automobili vrede par hiljada do par desetina hiljda evra vise?
              E svaka cast za ovo, pravo pitanje, nego da se vratim na temu, u kom rezimu rada ovaj auto trosi 8l, nemogu da zamislim nijedan nacin voznje da trosi toliko.

              Comment

              Working...
              X