Zvanično: BMW M3 Kabriolet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NORTH SIDE BOYZ
    CBC Senator XXL
    • 29.10.2007
    • 563
    • Novi Sad

    Zvanično: BMW M3 Kabriolet

    BMW M3 Kabriolet:

    Nemačka kompanija je zvanično predstavila i kabriolet verziju BMW-a M3. Kao što je i najavljivano ovaj M3 će dobiti 7-stepeni menjač sa duplim kvačilom, ali i mnogo više kg od kupea.

    U BMW-u su se odlučili za tvrdi sklopivi krov kome je za otvaranje potrebno 22 sekunde. Nov M DCT menjač omogućava promene brzina bez ikakvih prekida u prenosu snage. Ovaj menjač u kombinaciji sa Drivelogic sistemom nudi vozaču 11 elektronski kontrolisanih programa rada: 6 manuelnih i 5 automatskih, a jedan od njih je i onaj sa Launch Control opcijom za maksimalno ubrzanje.

    Kabriolet naravno ima identičan V8 4.0 motor kao i kupe sa 420 KS, koji mu omogućava ubrzanje do 100 km/sat za 5,3 sekunde, što je 0,4 sporije. Maksimalan obrtni momenat BMW M3 razvija pri 3900 ob/min, dok je maksimalna brzina motora 8400 ob/min. Navedena je i potrošnja koja u proseku iznosi 12,9 litara na 100 km.

    Težina kabrioleta je zahvaljujući sistemu za preklapanje tvrdog krova dosta veća i iznosi čak 1810 kg. Gde će biti održana svetska premijera nije zvanično objavljeno, ali se kao logična opcija nameće predstojeći salon automobila u Ženevi.





    NORTH SIDE BOYZ

  • bojanTI
    CBC Senator XXL
    • 04.01.2006
    • 870
    • Pancevo

    #2
    Transformersi...
    In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

    Comment

    • BojanS84
      CBC Veteran
      • 05.09.2007
      • 132
      • Beograd

      #3
      Re: Zvanično: BMW M3 Kabriolet

      Originally posted by NORTH SIDE BOYZ
      BMW M3 Kabriolet:
      Nov M DCT menjač omogućava promene brzina bez ikakvih prekida u prenosu snage. Ovaj menjač u kombinaciji sa Drivelogic sistemom nudi vozaču 11 elektronski kontrolisanih programa rada: 6 manuelnih i 5 automatskih, a jedan od njih je i onaj sa Launch Control opcijom za maksimalno ubrzanje.
      BMW me razočarava, nije dovoljno komplikovano. Nedostaje još opcija

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Ne znam sta reci...lep auto za gledati, ali kao M3 me totalno razocarao. I standardni M3 je preterano tezak, ali 1810kg...katastrofa. Previse komplikovan, previse "oduzet", previse razvodnjen...
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • AreOut
          CBC Senator XXL
          • 22.07.2006
          • 590
          • Zabjelo

          #5
          1810 kg je stvarno pretesko za trojku, E36 cabrio je imala 1550 kg...
          http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

          Comment

          • r1cer
            CBC Senator XXL
            • 22.01.2006
            • 363
            • Beograd

            #6
            m3 kabrio je prvi koji će dobiti novu M-DCT transmisiju nalik na vag DSG tehnologiju i izbacili su prve brojke koje su skroz ok. posle bmwovci viču kako narodni auto ništa ne valja a sada se postavljaju novi standardi u menjačima.

            potrošnja

            M3 coupe manual: 12,4 l/100km
            M3 coupe M DCT: 11,9 l/100km

            M3 sedan manual: 12,4 l/100km
            M3 sedan M DCT: 11,9 l/100km

            M3 cabrio manual: 12,9 l/100km
            M3 cabrio M DCT: 12,3 l/100km

            ubrzanje

            M3 coupe manual: 4.8s 0-100kmh (1580kg by DIN)
            M3 coupe M DCT: 4.6s 0-100kmh (1600kg by DIN)

            M3 sedan manual: 4.9s 0-100kmh (1605kg by DIN)
            M3 sedan M DCT: 4.7s 0-100kmh (1625kg by DIN)

            M3 cabrio manual: 5.3s 0-100kmh (1810kg by DIN)
            M3 cabrio M DCT: 5.1s 0-100kmh (1830kg by DIN)

            Comment

            • AreOut
              CBC Senator XXL
              • 22.07.2006
              • 590
              • Zabjelo

              #7
              OK aj nekako mi je i jasno ubrzanje ali razlika od pola litra u potrosnji?
              http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

              Comment

              • BojanS84
                CBC Veteran
                • 05.09.2007
                • 132
                • Beograd

                #8
                Da, malo je čudno pogotovo što su modeli sa M DCT menjačem teži nego sa manuelnim.

                A i te cifre od 12 l/100 km, pre će biti 15-20...

                Comment

                • AreOut
                  CBC Senator XXL
                  • 22.07.2006
                  • 590
                  • Zabjelo

                  #9
                  Mislim da je samo jos jedan reklamni trik u pitanju, nema sanse da je gubitak snage na manualcu toliki da potrosnja ode pola litra navise u odnosu na ovog cak i kad uopste ne bi bilo gubitaka u prenosu
                  http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                  Comment

                  • r1cer
                    CBC Senator XXL
                    • 22.01.2006
                    • 363
                    • Beograd

                    #10
                    Misli se na kombinovanu potrošnju goriva što je naravno u realnim uslovima malo optimistično. Da, potrošnja sa takvim menjačem je manja, koliko realno ne mogu ti reći, ali recimo golf r32 sa manuelnim je propisan 10.7 l/100 km a sa dsgom 9.7 l/100 km

                    Comment

                    Working...
                    X