Subaru predstavio dizel bokser motor:
Subaru će predstaviti svoj prvi dizel motor na predstojećem Salonu automobila u Ženevi, kao i modele Legacy/Legacy Outback sa takvim motorom.
Fuji Heavy Industries će predstaviti prvi dizel motor u ”boxer” rasporedu cilindara. ”Subaru Boxer Dizel” motor će inicijalno biti ponuđen u modelima Legacy i Legacy Outback. Na oba modela motor je uparen sa Subaruovim jedinstvenim simetričnim integralnim pogonom (AWD) kako bi se obezbedile vozne karakteristike na koje su navikli vozači Subaru modela.
Novi motor zadovoljava Euro 4 normative. Blok motora je izrađen u potpunosti od aluminijuma, a dimenzije su veoma kompaktne (čak 61,3 mm kraći od ekvivalentnog benzinskog motora). Zahvaljujući oprečnom (bokser) rasporedu vibracije koje se proizvode prilikom detonacija se umnogome međusobno poništavaju čime se dolazi do veoma mirnog i tihog rada motora, što će vožnju dizel Subaru automobila učinitzi veoma ugodnom.
Unutrašnje trenje komponenti je izrazito malo, pa je usled toga odgovor motora na komandu gasa trenutan, čime se postižu odlične performanse vozila.
Specifikacije motora:
Tip: horizontalno oprečni četvorocilindrični DOHC 16V turbo dizel
Zapremina: 1998ccm
Maksimalna snaga: 110 kW (150 PS)/3600 obrtaja
Maksimalni obrtni momenat: 350 Nm (35.7 kgf·m)/1800 obrtaja
CO2 emisija: 148 g/km (Legacy sedan)
Ubrizgavanje: Komon rejl
Subaru će predstaviti svoj prvi dizel motor na predstojećem Salonu automobila u Ženevi, kao i modele Legacy/Legacy Outback sa takvim motorom.
Fuji Heavy Industries će predstaviti prvi dizel motor u ”boxer” rasporedu cilindara. ”Subaru Boxer Dizel” motor će inicijalno biti ponuđen u modelima Legacy i Legacy Outback. Na oba modela motor je uparen sa Subaruovim jedinstvenim simetričnim integralnim pogonom (AWD) kako bi se obezbedile vozne karakteristike na koje su navikli vozači Subaru modela.
Novi motor zadovoljava Euro 4 normative. Blok motora je izrađen u potpunosti od aluminijuma, a dimenzije su veoma kompaktne (čak 61,3 mm kraći od ekvivalentnog benzinskog motora). Zahvaljujući oprečnom (bokser) rasporedu vibracije koje se proizvode prilikom detonacija se umnogome međusobno poništavaju čime se dolazi do veoma mirnog i tihog rada motora, što će vožnju dizel Subaru automobila učinitzi veoma ugodnom.
Unutrašnje trenje komponenti je izrazito malo, pa je usled toga odgovor motora na komandu gasa trenutan, čime se postižu odlične performanse vozila.
Specifikacije motora:
Tip: horizontalno oprečni četvorocilindrični DOHC 16V turbo dizel
Zapremina: 1998ccm
Maksimalna snaga: 110 kW (150 PS)/3600 obrtaja
Maksimalni obrtni momenat: 350 Nm (35.7 kgf·m)/1800 obrtaja
CO2 emisija: 148 g/km (Legacy sedan)
Ubrizgavanje: Komon rejl
Comment