2009 Mercedes-Benz CLC:
Slike najavljenog baby kupea iz Stuttgarta konačno su objavljene. CLC je najavljen kao automobil sa preko 1100 potpuno novih ili modifikovanih komponenti u odnosu na prethodnu generaciju.
Prednji kraj vozila je skoro identičan limuzini C klase, dok je ostatak karoserije jednostavno lako prepoznatljiv i jasno upućuje na prethodnu C klasu Sport kupe ili po nekima preciznije C klasu hečbek.
Mercedes je najavio da će CLC pokretati modifikovana gama motora čija je potrošnja smanjena u proseku za 10,8 posto.
CLC će pokretati 4 četvorocilindrična benzinska motora i dva 6-cilindrična motora snage od 143 KS do 272 KS koliko će imati top verzija sa V6 motorom zapremine 3.5 litara.
Jedan od unapređenih benzinskih motora je CLC 200 Kompressor koji sada razvija 135 kW/184 KS (15 kW/KS više od prethodnika). Potrošnja je uz bolje performanse smanjena i sada iznosi 7.8 do 8.2 litara na 100 km.
CLC350 sa najjačim motorom ubrzavaće do 100 km/sat za 6.3 sekunde. Kupcima će biti na raspolaganju i dva dizel motora: manji CLC 200 CDI zapremine 2 litra sa 122 KS i nešto veći 2.2 sa 150 KS.
CLC 200 CDI je izuzetno ekonomična varijanta pogona i troši po podacima Mercedesa samo 5,0 do 6,1 litar na 100 km. Rezultat je impresivna autonomija automobila sa jednim rezervoarom od 62 litra, koja iznosi preko 1000 km.
Svi automobil bez obzira na vrstu pogona imaju 5-stepenu automatsku ili 6-stepenu manuelnu transmisiju. Jedino će V6 verzije biti dostupne i sa 7G-TRONIC automatskim menjačem.
Mercedes CLC će se proizvoditi u fabrici Juiz de Fora u kojoj se doskora proizvodila A klasa. Početak prodaje je najavljen za maj mesec ove godine.


Slike najavljenog baby kupea iz Stuttgarta konačno su objavljene. CLC je najavljen kao automobil sa preko 1100 potpuno novih ili modifikovanih komponenti u odnosu na prethodnu generaciju.
Prednji kraj vozila je skoro identičan limuzini C klase, dok je ostatak karoserije jednostavno lako prepoznatljiv i jasno upućuje na prethodnu C klasu Sport kupe ili po nekima preciznije C klasu hečbek.
Mercedes je najavio da će CLC pokretati modifikovana gama motora čija je potrošnja smanjena u proseku za 10,8 posto.
CLC će pokretati 4 četvorocilindrična benzinska motora i dva 6-cilindrična motora snage od 143 KS do 272 KS koliko će imati top verzija sa V6 motorom zapremine 3.5 litara.
Jedan od unapređenih benzinskih motora je CLC 200 Kompressor koji sada razvija 135 kW/184 KS (15 kW/KS više od prethodnika). Potrošnja je uz bolje performanse smanjena i sada iznosi 7.8 do 8.2 litara na 100 km.
CLC350 sa najjačim motorom ubrzavaće do 100 km/sat za 6.3 sekunde. Kupcima će biti na raspolaganju i dva dizel motora: manji CLC 200 CDI zapremine 2 litra sa 122 KS i nešto veći 2.2 sa 150 KS.
CLC 200 CDI je izuzetno ekonomična varijanta pogona i troši po podacima Mercedesa samo 5,0 do 6,1 litar na 100 km. Rezultat je impresivna autonomija automobila sa jednim rezervoarom od 62 litra, koja iznosi preko 1000 km.
Svi automobil bez obzira na vrstu pogona imaju 5-stepenu automatsku ili 6-stepenu manuelnu transmisiju. Jedino će V6 verzije biti dostupne i sa 7G-TRONIC automatskim menjačem.
Mercedes CLC će se proizvoditi u fabrici Juiz de Fora u kojoj se doskora proizvodila A klasa. Početak prodaje je najavljen za maj mesec ove godine.



Comment