AMG predstavio Mercedes SL63 i SL65

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NORTH SIDE BOYZ
    CBC Senator XXL
    • 29.10.2007
    • 563
    • Novi Sad

    AMG predstavio Mercedes SL63 i SL65

    AMG predstavio Mercedes SL63 i SL65:

    Nakon što je Mercedes zvanično predstavio restilizovani model SL, AMG odeljenje nije gubilo vreme i sada su pred nama top modeli SL63 sa V8 i SL65 sa V12 biturbo motorom.


    AMG SL 63:

    Mercedes SL63 ima atmosferski V8 motor zapremine 6.3 litra sa 525 KS i 630 Nm maksimalnog obrtnog momenta, a snaga se prenosi putem AMG SPEEDSHIFT MCT transmisije sa sedam brzina. Menjač ima 4 režima rada i Race Start funkciju.

    AMG SPEEDSHIFT MCT

    Novi menjač je opremljen sa četiri režima rada: “C” (Comfort), “S” (Sport), “S+” (Sport plus) and “M” (Manual). U “M” režimu rada promena stepena prenosa traje samo 100 millisekundi.

    Ono po čemu se ovaj menjač razlikuje od ostalih automatskih menjača jeste zamena konvertora obrtnog momenta sa kvačilom, što je zahtevalo poseban program za preciznu promenu brzina uz pomoć tehnike dvostrukog aktiviranja kvačila, kako bi se izjednačile brzine transmisije i motora. Ovo od vozača ne zahteva nikakvu adaptaciju, jer za njega menjač i dalje u manuelnom modu funkcioniše kao sekvencijalni.

    Posebna prednost M moda je mogućnost brzog menjanja brzina naniže. Zahvaljujući ovoj osobini vozač može šaltati iz sedme u četvrtu brzinu ili iz pete u drugu. “S” (Sport), “S+” (Sport plus) i “M” (Manual) režimi rada menjača imaju automatsku funkciju menjanja brzina naniže uz dvostruku aktivaciju kvačila, što smanjuje opterećenje motora i transmisije i omogućava predvidljivije i brže ulaske u krivine na trkačkoj stazi, bez obzira da li je aktivirano manuelno ili automatsko menjanje brzina.

    Kada smo već kod manuelne promene brzina, vozač može birati da li će koristiti “šiftere” iza volana ili ručicu menjača na centralnoj konzoli.

    Odmah pored ručice menjača je rotirajući selektor za promenu režima rada menjača ili aktiviranje Race Start funkcije za maksimalno ubrzanje iz mesta.

    Ispod su smeštena tri dugmeta sa dodatnim funkcijama. Prvo kontroliše ESP Ò funkciju, sledeće ABC sistem ogibljenja, a treće služi za memorisanje odgovarajućeg podešavanja ogibljenja i moda rada menjača. Pritiskanje ovog dugmeta sa AMG oznakom omogućava pregled konfiguracionih opcija i lagano programiranje željenog moda.

    Race start funkcija omogućava vozaču da aktivira režim za maksimalno ubrzanje automobila. Dok vozilo stoji vozač aktivira ESPÒ sportsku funkciju, stiska levom nogom kočnicu, odabira Race start funkciju sa rotacionim selektorom na centralnoj konzoli i potvrdno odgovara na upit sistema pomeranjem šiftera brzina naviše, a zatim skida pritiska pedalu do daske i deaktivira pedalu kočnice. Jednostavno zar ne?

    SL 63 AMG ubrzava od 0 do 100 km/sat za 4.6 sekundi i nastavlja da ubrzava do elektronski limitiranih 250 km/sat. Maksimalnih 386 kW/525 KS motor razvija pri 6800 ob/min, isporučujuči maksimalni obrtni momenat od 630 Nm pri 5200 ob/min.

    Atmosferski motor predstavlja sjajnu kombinaciju ogromne snage pri malim obrtajima i velike snage pri maksimalnoj brzini motora od 7200 ob/min

    SL 63 AMG zadvoljava EU 4 norme, kao i one važeće za SAD (LEV-II).

    AMG sportsko ogibljenje je nazirano na Active Body Control sistemu sa tri režima rada ESP sistema. Zahvaljujući AMG ESPÒ filozofiji vozač može izabrati jedan od tri režima rada: “ESP ON”, “ESP SPORT” i “ESP OFF” jednostavnim pritiskom na ESP Ò dugme, a odgovarajuči režim je prikazan na instrument tabli.

    Kočioni sistem AMG vozila nalazi se pred velikim zahtevima pa su se u sportskom odeljenju odlučili za interno ventilirajuće, perforirane diskove dimenzija 360 x 36 mm sa 6-klipnim kočionim kleštima napred, dok su pozadi diskovi dimenzija 330 x 26-mm sa 4-klipnim kočionim klesptima.

    Za dobro držanja na putu brinu se 19” AMG točkovi od lake legure originalnog dizajna, opremeljni gumama dimenzija 255/35 R 19 (napred) i 285/30 R 19 (pozadi).

    SL 65 AMG:

    Na vrhu ponude je naravno SL 65 AMG sa 6.0-lit. V12 biturbo motorom koji razvija 450 kW/612 KS i maksimalni obrtni momenat od 1000 Nm. SL 65 AMG ubrzava od 0 do 100 km/sat za samo 4.2 sek, i nastavlja da ubrzava do 250 km/sat (opet elektronski limitiranih).

    Zbog prevelikog obrtnog momenta SL65 neće dobiti AMG SpeedShift MCT menjač već će kao i ostali V12 modeli koristiti 5-stepeni AMG SPEEDSHIFT automatski menjač sa tri režima rada.

    Za kontrolisanu isporuku ogromne snage na zadnje točkove brine se diferencijal sa zatvaračem, a faktor zaključavanja od 30 posto osigurava maksimalnu trakciju.

    SL 65 AMG je takođe opremljen 19” točkovima sa gumama dimenzija 255/35 R 19 (napred ) i 285/30 R 19 (pozadu). Kočioni sistem top modela je nešto moćniji, pa SL 65 AMG napred ima diskove dimenzija 390 x 36mm dok su pozadi diskovi dimenzija 360 x 26 mm.

    Pored novog izgleda prednjeg kraja AMG vozila se razlikuju po crnom grilu hladnjaka, većim usisnicima za vazduh, kao i Bi-xenon farovima sa zatamnjenim kućištima. Vreo vazduh iz dodatnog hladnjaka za ulje izlazi iz pregrejanog prostora putem posebnih otvora za ventlaciju iza lukova prednjih blatobrana.

    Roadstere krasi “vario” pokretni krov, koji se otvara za samo 16 sekundi i dostupan je u panorama, staklenoj varijanti, obezbeđujući verovatno sjajan doživljaj..

    Enterijer vozila je naravno impresivan sa instrument tablom koja je obložena nappa kožom, a ne izostaje ni novi detalj koji je Mercedes odskora usvojio, a to je kretanje kazaljki obrtomera i brzinomera do maksimalnih pozicija i vraćanje nazad sa startom motora.

    U AMG meniju integrisanom u instrumente ispred vozača nalazi se i displej koji pokazuje trenutno odabranu brzinu, preporučenu brzinu, Racetimer opcija sa pokazivačem vremena po krugu na trkačkoj stazi, temperatura ulja u motoru, voltaža akumulatora, režim rada transmisije, kao i eventualno uključenu Race start funkciju ili neki od ESP Ò modova.

    Kao i kod standardno SL modela oprema je bogata i podrazumeva opcioni AIRSCARF sistem, a kada je u pitanju multimedija tu je NTG 2.5 sistem poslednje generacije, COMAND APS sa 6.5” ekranom visoke rezolucije, te LINGUATRONIC sistem kontrole audio uređaja, navigacije i telefona.

    AMG PERFORMANCE STUDIO nudi i dodatne opcije budućim vlasnicima ova dva modela u vidu AMG eksternog paketa modifikacija karoserije sa elementima od ugljeničnih vlakana, AMG “performance” sportski upravljač manjeg promera, a tu su i snažniji kočioni sistem, točkovi većih dimanzija, posebno podešavanja ogibljenja, modifikacija zadnjeg diferencijala i mnoštvo drugih opcija.

    Prodaja AMG Roadstera počinje u aprilu 2008. godine, a najavljene cene su:

    SL 63 AMG: €145,239.50 (uklj. 19% VAT)
    SL 65 AMG: €221,518.50 (uklj. 19% VAT)

    Sportski paket za SL 63 AMG: €11,305 (uključujući. 19% VAT)










    NORTH SIDE BOYZ

  • nikola_VUK
    CBC Senator XXL
    • 20.09.2005
    • 317
    • Podgorica - Novi Sad
    • Mercedes vaneo 1.7

    #2
    sta reci

    Comment

    • BRABUS
      CBC Senator XXL
      • 15.10.2004
      • 2399
      • London

      #3
      Na drugi pogled mi se svidja ovaj SL novi, malo sam bio skeptican kad se pojavile prve slike.

      Novi menjac, sa double clutch, svaka cast !!!

      Comment

      • QV lale
        CBC Senator XXL
        • 09.11.2005
        • 734
        • Zrenjanin (klek)

        #4
        Perverzija izgledaju...jbt sl 65 ima soma Nm....neverujem covece pa taj lepi unutrasnje organe za sediste kakvo zlo...a opet... nije preterano izrazen ni sportski a ni elegance stil...bas kako to dolikuje Mercedesu...
        Originally posted by Sheta_Junior
        ...Inace u slobodno vreme pisem ljubavnu poeziju...

        Comment

        • mishio
          CBC Senator XXL
          • 29.05.2007
          • 1204

          #5
          brutalno ! prednji deo vrhunski, zadnji je klasika Sl ..
          brutalno, mercedes samo pokazuje i dalje da je najbolji u svom poslu ..

          Comment

          • SOLOCO
            CBC Član
            • 22.10.2007
            • 41
            • NIS

            #6
            Ali stvarno je neverovatna razlika u ceni izmedju 63-ojke i 65-ice,skoro duplo,a i uopsteno ima malo nelogicnosti sa cenama...Kod nas npr. S600 l sa pdv-om kosta 177.460 E a S 63 AMG L 163.182 E

            Comment

            • mirdza
              CBC Senator XXL
              • 14.03.2005
              • 2437
              • Katowice (PL) / Banja Luka
              • AGP / W126

              #7
              Razlikuju se kocnicama, vjesanjem, transmisijom i ko zna jos cime. Uz to SL65, kao najvisi model, ima najveci paket opreme a cijena je i vjestacki povecana da doprinese ekskluzivnosti ovog modela. Nista novo

              BTW Stari SL65 nakon skidanja limitera izvlaci oko 330km/h - manje-vise kao SLR A 1000Nm je takodje ograniceno - negdje sam citao da je imao debelo preko 1200Nm ali mjenjaci nisu mogli dugo da izdrze takvo opterecenje
              Zovem se Miroslav i pravim igračke.

              Comment

              • starac vujadin
                CBC Senator XXL
                • 27.08.2005
                • 2617
                • Stari grad

                #8
                Najzad je briljantni AMG 6.2 dobio menjac kakav zasluzuje sa duplim kvacilom...odlicno.

                Comment

                • AreOut
                  CBC Senator XXL
                  • 22.07.2006
                  • 590
                  • Zabjelo

                  #9
                  Sirovina obicna. Rasipanje snage i energije.
                  http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                  Comment

                  • BojanS84
                    CBC Veteran
                    • 05.09.2007
                    • 132
                    • Beograd

                    #10
                    Originally posted by SOLOCO
                    Ali stvarno je neverovatna razlika u ceni izmedju 63-ojke i 65-ice,skoro duplo,a i uopsteno ima malo nelogicnosti sa cenama...Kod nas npr. S600 l sa pdv-om kosta 177.460 E a S 63 AMG L 163.182 E
                    Ko hoće da vozi fenomenalni V12 motor mora da plati. Ništa ne govori više o uspehu i bogatstvu vlasnika od oznake 600 na gepeku Mercedesa

                    Comment

                    • r1cer
                      CBC Senator XXL
                      • 22.01.2006
                      • 363
                      • Beograd

                      #11
                      Originally posted by BRABUS

                      Novi menjac, sa double clutch, svaka cast !!!
                      To je možda bio marketinški cilj ali pročitaj malo bolje, nema double clutch već je u stvari sekvencijalni menjač odnosno nema torque converter već menja brzine kao manuelni menjač samo to radi automatski
                      (kao bmwov smg)

                      Što naravno govori i činjenica da menja brzine za 100 ms(dsg u vagu menja za 8)

                      Ono po čemu se ovaj menjač razlikuje od ostalih automatskih menjača jeste zamena konvertora obrtnog momenta sa kvačilom, što je zahtevalo poseban program za preciznu promenu brzina uz pomoć tehnike dvostrukog aktiviranja kvačila, kako bi se izjednačile brzine transmisije i motora.

                      Comment

                      • BRABUS
                        CBC Senator XXL
                        • 15.10.2004
                        • 2399
                        • London

                        #12
                        Da, da, vidim da je neka simulacija double clutch u pitanju...

                        http://www.autoblog.com/2008/02/08/o...3-and-sl65-am/

                        MCT Transmission – The Best of Both Worlds

                        Providing the direct feedback of a manual transmission with the total convenience of an automatic, the new seven-speed MCT with AMG Speedshift is an all-new design available only in the new SL63 AMG. Featuring seven speeds, four shift modes and a double-clutching function, the MCT transmission offers impressive versatility and even faster shift times.

                        At the heart of the new AMG Speedshift MCT seven-speed sports transmission is a new start-up clutch, which runs in an oil bath and replaces a conventional torque converter. Thanks to its low rotational mass, the start-up clutch helps the transmission respond instantaneously and dynamically with no slip.

                        Fitted with four drive modes: "C" (Comfort), "S" (Sport), "S+" (Sport plus) and "M" (Manual), the transmission provides customized shift control for maximum driving pleasure, and does so with no interruption of power. In Comfort mode, smooth shifts coupled with a "soft" accelerator response are set up for silky smooth power transfer. In Sport mode, the engine and transmission interact quicker – upshifts and downshifts take place at higher engine speed. Gearshifts are around 20 percent faster than in Comfort mode. Switching to the Sport Plus mode cuts another 20 percent off shift times, while the sportiest mode, Manual, reduces shifting times by another 10 percent – a total reduction of 50 percent compared with Comfort mode. In Manual mode, the gearshifts take just 100 milliseconds.

                        Ultra-fast, spontaneous multiple downshifts are another forte of the new MCT sports transmission. For instance, kickdown will shift directly from seventh down to fourth gear or from fifth to second. In the "S" (Sport), "S+" (Sport plus) and "M" (Manual) modes, an automatic double-clutching function is active. Every manual or automatic downshift is accompanied by precisely metered double-clutching – from "S" through "S+" to "M" incrementally. Not only does double-clutching make driving more fun, but virtually load-free downshifting minimizes any jerking, a special benefit when braking into a curve.

                        Comment

                        • r1cer
                          CBC Senator XXL
                          • 22.01.2006
                          • 363
                          • Beograd

                          #13
                          Šta ti je marketing

                          Comment

                          Working...
                          X