Ev i tacnijih podataka o snazi: “With a strong sporty personality, the new car will be powered by a Fire 1.4 16v petrol Turbo engine, which delivers a maximum of 135 bhp (100kW) at 5,500 rpm and peak torque of 206Nm at 3,000 rpm in ‘Sport’ mode…” says Fiat with a straight face. Say what? Only 135 bhp? We waited so many months for a measly 135 horses? We must have been robbed.
Ja se ne bi radovao unapred. Radije bi prvo seo za upravljac (ako bi mi uspelo da udjem uopste). Deluje mi previse mali.
Nikad nisam voleo ni Ficu ni Bubu.
Ipak, dizajn ovog malise izgleda slatko. Neko je gore poredio sa Minijem. Meni je razlika ko nebo i zemlja.
Wheelbase 2547 mm 100.3 in
Track front 1453 mm 57.2 in
rear 1461 mm 57.5 in
Length 3958 mm 155.8 in
Width 1683 mm 66.3 in
Height 1432 mm 56.4 in Length:wheelbase ratio 1.55
Kerb weight 1205 kg
Fiat 500
Wheelbase 2300 mm 90.6 in
Track front 1413 mm 55.6 in
rear 1407 mm 55.4 in
Length 3546 mm 139.6 in
Width 1627 mm 64.1 in
Height 1488 mm 58.6 in Length:wheelbase ratio 1.54
Kerb weight 930 kg
Za pocetak nisu bas ni tako slicni, ali... Videcemo!
In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
Wheelbase 2547 mm 100.3 in
Track front 1453 mm 57.2 in
rear 1461 mm 57.5 in
Length 3958 mm 155.8 in
Width 1683 mm 66.3 in
Height 1432 mm 56.4 in
Length:wheelbase ratio 1.55 Kerb weight 1205 kg
Fiat 500
Wheelbase 2300 mm 90.6 in
Track front 1413 mm 55.6 in
rear 1407 mm 55.4 in
Length 3546 mm 139.6 in
Width 1627 mm 64.1 in
Height 1488 mm 58.6 in
Length:wheelbase ratio 1.54 Kerb weight 930 kg
Moguće da će Abarth verzija biti teža, ali razlika u masi između MINIja i Fiće je značajna...
Kakav lood zvuk! Ne vjerujem da ce fabricki da bude ovako glasan izduv, ali ako bude
BTW Zasto mi se cini da cujem BOV pri promjeni brzine? Jer nemam pojma odakle karakteristicno psssttt u serijskom vozilu...
Prošle godine na salonu automobila u Ženevi, Fiat je predstavio novi koncept, Grande Punto Abart S2000. Ubrzo nakon toga usledila je premijera drugog koncepta, na salonu automobila u Frankfurtu iste godine, predstavljen je Punto Abart SS (Super Sport). Sada konačno imamo priliku da vidimo potpuno novi Abart model zahvaljujući slici koja je “procurila“ iz Fiata, a u pitanju je Fiat 500 Abart. Novi model će premijerno biti predstavljen sledećeg meseca u Ženevi, a nakon toga će se na proizvodnoj traci prudružiti većem Fiat Grande Punto Abart modelu. Kao obeležje sportskog duha Abart modela, novi model će biti sportski opremljen, sa većim usisnicima vazduha, bočnim spojlerima, zadnjim difuzorom, ojačanim branikom, Abart oznakama i novim naplatcima. Unutrašnjost automobila je takođe urađena u sportskom duhu, sa sportskim sedištima, aluminijumskim papučicama i mnoštvom kožnih detalja. Za sada nema oficijelnih podataka, ali se očekuje da novi model pokreće Fiatov T-Jet benzinski agregat, koji isporučuje oko 150 KS.
preuzeto sa automarket.co.yu
Sve je to piiip, kad jedna korsa OPC ima 12ks vise... Jako sam se zaocarao u Fiata....
...technology is the only Replacement for Displacement.
Punto Abarth je konkurent za Corsu, Fica bas i nije...ova verzija postoji zbog Mini Cooper S, a ne zbog neke prolazne konfekcije. Ovaj auto ide na emociju i uzivanje u voznji. Za 7-8 godina za polovnog Ficu Abartha moci ce da kupi 1,5 Corsa OPC.
Sve je to piiip, kad jedna korsa OPC ima 12ks vise... Jako sam se zaocarao u Fiata....
Nemoj da se ZAOCARAVAŠ... =] pogledaj kako je fiat mali...Ipak corsa je puno veća od tih 12 ks,koliko fiatu fali....Kad Opel bude namestio tako mali a tako jak auto,onda možeš da se razočaraš...
pozz
Originally posted by Sheta_Junior
...Inace u slobodno vreme pisem ljubavnu poeziju...
Pa ja sam skoro citao da ce biti verzije sa 135ks i SS sa 160-165 ks. Moram da priznam da sam ocekivao vise s obzirom da on i nije bas toliko lagan. Ali u svakom slucaju je bolji 100 puta od Mini Cooper-a.
Comment