Caterham je predstavio najsnazniju i najludju verziju modela Super 7 do sada.

Pokrece ga kompaktni 2,4l V8 sa uglom od 90 stepeni, 5 ventila po cilindru, suvim karterom i tezak samo 90kg koji u atmosferskoj varijanti razvija 380ks, a sa kompresorom izmedju 500 i 550ks pri 10000o/min.

Sve to u automobilu od 520kg. Do toga se stiglo upotrebom kevlara u izradi st je i bilo za ocekivati. Da bi se lakse vladalo ovim vozilom stavljen je traction control i 6-stepeni sekvencijalni menjac sa launch control-om, a ko ga kupi za 115000 funti morace da prodje dvodnevnu obuku u voznji. Do 100km/h se dolazi lagano ispod 3 sekunde. Brzina je ogranicena na 240km/h.
Bice napravljeno 8 primeraka sa kompresorom, a atmosferac ce se praviti po narudzbini.



Pokrece ga kompaktni 2,4l V8 sa uglom od 90 stepeni, 5 ventila po cilindru, suvim karterom i tezak samo 90kg koji u atmosferskoj varijanti razvija 380ks, a sa kompresorom izmedju 500 i 550ks pri 10000o/min.

Sve to u automobilu od 520kg. Do toga se stiglo upotrebom kevlara u izradi st je i bilo za ocekivati. Da bi se lakse vladalo ovim vozilom stavljen je traction control i 6-stepeni sekvencijalni menjac sa launch control-om, a ko ga kupi za 115000 funti morace da prodje dvodnevnu obuku u voznji. Do 100km/h se dolazi lagano ispod 3 sekunde. Brzina je ogranicena na 240km/h.
Bice napravljeno 8 primeraka sa kompresorom, a atmosferac ce se praviti po narudzbini.



Comment