Caterham RS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • starac vujadin
    CBC Senator XXL
    • 27.08.2005
    • 2617
    • Stari grad

    Caterham RS

    Caterham je predstavio najsnazniju i najludju verziju modela Super 7 do sada.



    Pokrece ga kompaktni 2,4l V8 sa uglom od 90 stepeni, 5 ventila po cilindru, suvim karterom i tezak samo 90kg koji u atmosferskoj varijanti razvija 380ks, a sa kompresorom izmedju 500 i 550ks pri 10000o/min.



    Sve to u automobilu od 520kg. Do toga se stiglo upotrebom kevlara u izradi st je i bilo za ocekivati. Da bi se lakse vladalo ovim vozilom stavljen je traction control i 6-stepeni sekvencijalni menjac sa launch control-om, a ko ga kupi za 115000 funti morace da prodje dvodnevnu obuku u voznji. Do 100km/h se dolazi lagano ispod 3 sekunde. Brzina je ogranicena na 240km/h.

    Bice napravljeno 8 primeraka sa kompresorom, a atmosferac ce se praviti po narudzbini.






  • Manfred
    CBC Senator XXL
    • 04.08.2007
    • 905
    • Beograd

    #2
    Boles'

    Mnogo je dobar, ali cini mi se mnogo i skup...

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Kao formula....superautomobili su malo smesni za ovo
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • bojanTI
        CBC Senator XXL
        • 04.01.2006
        • 870
        • Pancevo

        #4
        Verovatno je jeres, ali AWD je logicno resenje za ovakve performanse na ovu tezinu, u svakom slucaju manji jeres nego ovaj Traction Controle!
        In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

        Comment

        • luci
          CBC Senator XXL
          • 13.03.2006
          • 1103
          • odzaci

          #5
          ajd tebe da vidim da kontrolises toliku snagu bez kontrole proklizavanja sa toliko malom tezinom, treba mu kontrola proklizavanja koliko god ona jeres bila, a i nije tolika, ako cemo tako i V8 je jeres S7 je imao oduvek L4 motore.... a pogon na sve tockove je problem staviti posto prilicno povecava tezinu... a i gabarite...

          e sad ovo je najjaci auto do sad, najskuplji, a bogami i najludji.... svakako nije nesto sto bi ja vozio.... meni je obican catherham dovoljno sto se tice performansi, a i cena je slicna ako se sa ovog skine jedna nula...

          Comment

          • QV lale
            CBC Senator XXL
            • 09.11.2005
            • 734
            • Zrenjanin (klek)

            #6
            Za Caterhama pre svega treba imati muuda ko stepski pomamni gnu da bi ga jarčio..nije ni čudo što moraš da ideš na obuku... loood auto...Samo...Mislim da je rodjen za Drag...lak a jak...perfektno... =]
            Originally posted by Sheta_Junior
            ...Inace u slobodno vreme pisem ljubavnu poeziju...

            Comment

            • luci
              CBC Senator XXL
              • 13.03.2006
              • 1103
              • odzaci

              #7
              lepo receno....

              Comment

              • bojanTI
                CBC Senator XXL
                • 04.01.2006
                • 870
                • Pancevo

                #8
                luci ne preteruj...
                In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                Comment

                • starac vujadin
                  CBC Senator XXL
                  • 27.08.2005
                  • 2617
                  • Stari grad

                  #9
                  Caterham je u principu jako lak auto za upralvjanje, najblizi kartingu sto moze da se zamisli...ali do jedne odredjene granice - a ona je otprilike 130-150ks. Posle toga treba biti majstor za voznju da bi izvukao iz njega sve sto moze, a moze mnogo.

                  Comment

                  Working...
                  X