Peugeot će na salonu u Ženevi predstaviti dve nove varijante modela 308. Radi se o karavan verziji 308 SW i sportskoj verziji 308 GT THP 175.
Sportsku verziju modela 308 pokretaće poznati 1.6 lit turbo motor koji se već ugrađuje u model 207 GTI THP 175. Maksimalna snaga ovog motora je naravno 175 KS pri 6000 ob/min, dok je maksimalni obrtni momenat 267 Nm pri samo 1600 ob/min. Motor je uparen sa 6-stepenom manuelnom transmisijom.
Performanse GT-a su pristojne pa ubrzanje do 100 km/sat traje 8,3 sekunde, uz dosta elastičnosti i snage pri niskim obrtajima.
Spoljašnji izgled GT-a ipak ne nagoveštava u dovoljnoj meri da se radi o automobilu sa sportskim performansama, što u određenoj meri i govori da Peugeot sa ovim modelom nije imao nameru da parira konkurenciji na tržištu sportskih hečbeka. Sem nešto agresivnijeg prednjeg branika, manje visine vozila i zadnjeg spojlera, teško je primetiti ozbiljniju razliku u odnosu na standardni model.
Enterijer je nešto bogatiji pa će kupci dobiti detalje poput aluminijumske ručice menjača, pedala, kao i unikatni obruč volana u odnosu na ostale modele.
Karavan verzija ne donosi posebne novine u odnosu na ostale karavan verzije Peugeota, a proizvođač najavljuje panorama krov i mogućnost smeštanja sedam putnika.


Sportsku verziju modela 308 pokretaće poznati 1.6 lit turbo motor koji se već ugrađuje u model 207 GTI THP 175. Maksimalna snaga ovog motora je naravno 175 KS pri 6000 ob/min, dok je maksimalni obrtni momenat 267 Nm pri samo 1600 ob/min. Motor je uparen sa 6-stepenom manuelnom transmisijom.
Performanse GT-a su pristojne pa ubrzanje do 100 km/sat traje 8,3 sekunde, uz dosta elastičnosti i snage pri niskim obrtajima.
Spoljašnji izgled GT-a ipak ne nagoveštava u dovoljnoj meri da se radi o automobilu sa sportskim performansama, što u određenoj meri i govori da Peugeot sa ovim modelom nije imao nameru da parira konkurenciji na tržištu sportskih hečbeka. Sem nešto agresivnijeg prednjeg branika, manje visine vozila i zadnjeg spojlera, teško je primetiti ozbiljniju razliku u odnosu na standardni model.
Enterijer je nešto bogatiji pa će kupci dobiti detalje poput aluminijumske ručice menjača, pedala, kao i unikatni obruč volana u odnosu na ostale modele.
Karavan verzija ne donosi posebne novine u odnosu na ostale karavan verzije Peugeota, a proizvođač najavljuje panorama krov i mogućnost smeštanja sedam putnika.



Comment