Audi A4 Avant:
Audi je javnosti predstavio i karavan verziju najnovije generacije modela A4. Svetska premijera je zakazana za salon u Ženevi, a prodaja će početi vrlo brzo nakon salona, ali prvo u Nemačkoj, a zatim i u ostalim evropskim zemljama.
Pored novog dizajna, postoji i bitna razlika u odnosu na stari model kada su u pitanju dimenzije, pa je novi A4 Avant 12 cm duži (4.7m), dok prtljažnik sada može primiti 490 lit. tereta. Obaranjem zadnjih sedišta tovarni prostor se povećava na 1430 litara.
Karavan će pokretati dva benzinska i dva dizel motora. Kada su u pitanju benzinski agregati najavljeni su 1.8 TFSI sa 160 KS i 3.2 FSI sa 265 KS. Bazni dizel motor je naravno 2.0 TDI sa 143, odnosno 170 KS. Na vrhu ponude je 3.0 TDI sa 240 KS, koji je u stanju da ubrza karavan do 100 km/sat za samo 6.3 sekunde.
Kada je u pitanju transmisija kupcima je pored 6-stepenog manuelnog menjača na raspolaganju i Mulitronic menjač (opciono kod 1.8 TFSI i 2.0 TDI sa 143 KS), kao i Tiptronic kod top modela 3.2 FSI.
Standardan deo opreme modela 3.2 FSI je pogon na sve točkove, koji distribuira obrtni momenat na prednje i zadnje točkove u odnosu 40:60. Ukoliko se ukaže potreba Torsen diferencijal prebacuje veći deo obrtnog momenta na osovinu koja ima bolje prijanjanje.
Audi se posebno ponosi novim aluminijumskim ogibljenjem. Napred je posebno razvijeno multilink ogbiljenje, dok je pozadi trapezodino ogibljenje preuzeto iz modela A6 i A8.
Na kraju moramo dodati da, s obzirom na brojne fotografije prototipova, očekujemo i Allroad verziju ovog karavana u skorijoj budućnosti.
A4 Avant će biti dostupan na evropskim tržištima od proleća. Najjeftiniji model biće 1.8 TFSI Attraction sa 88 kW (120 KS) po ceni od €27,550, dostupan ipak tek od jeseni.


Audi je javnosti predstavio i karavan verziju najnovije generacije modela A4. Svetska premijera je zakazana za salon u Ženevi, a prodaja će početi vrlo brzo nakon salona, ali prvo u Nemačkoj, a zatim i u ostalim evropskim zemljama.
Pored novog dizajna, postoji i bitna razlika u odnosu na stari model kada su u pitanju dimenzije, pa je novi A4 Avant 12 cm duži (4.7m), dok prtljažnik sada može primiti 490 lit. tereta. Obaranjem zadnjih sedišta tovarni prostor se povećava na 1430 litara.
Karavan će pokretati dva benzinska i dva dizel motora. Kada su u pitanju benzinski agregati najavljeni su 1.8 TFSI sa 160 KS i 3.2 FSI sa 265 KS. Bazni dizel motor je naravno 2.0 TDI sa 143, odnosno 170 KS. Na vrhu ponude je 3.0 TDI sa 240 KS, koji je u stanju da ubrza karavan do 100 km/sat za samo 6.3 sekunde.
Kada je u pitanju transmisija kupcima je pored 6-stepenog manuelnog menjača na raspolaganju i Mulitronic menjač (opciono kod 1.8 TFSI i 2.0 TDI sa 143 KS), kao i Tiptronic kod top modela 3.2 FSI.
Standardan deo opreme modela 3.2 FSI je pogon na sve točkove, koji distribuira obrtni momenat na prednje i zadnje točkove u odnosu 40:60. Ukoliko se ukaže potreba Torsen diferencijal prebacuje veći deo obrtnog momenta na osovinu koja ima bolje prijanjanje.
Audi se posebno ponosi novim aluminijumskim ogibljenjem. Napred je posebno razvijeno multilink ogbiljenje, dok je pozadi trapezodino ogibljenje preuzeto iz modela A6 i A8.
Na kraju moramo dodati da, s obzirom na brojne fotografije prototipova, očekujemo i Allroad verziju ovog karavana u skorijoj budućnosti.
A4 Avant će biti dostupan na evropskim tržištima od proleća. Najjeftiniji model biće 1.8 TFSI Attraction sa 88 kW (120 KS) po ceni od €27,550, dostupan ipak tek od jeseni.



Comment