F&M Vulca V12:
Italijanska kompanija Faralli & Mazzanti (F&M) je poznata kao restaurator automobila, ali je ne tako davno privukla pažnju konstrukcijom neobičnog kupea Antas V8 GT. Ovoga puta F&M je u Ženevi predstavila Vulca V12 retro stilizovani 2+2 GT.
Kao i uvek, italijanski dizajn zna da podeli ljude, ali nikada ne ostavlja ravnodušnim. Vulca pokreću V12 motori različitih zapremina. Najslabiji je zapremine 6 litara sa 445 KS i 600 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Pored ovog motor F&M nudi i 7.1 lit. V12 sa 520 KS i 730 Nm maksimalnog obrtnog momenta, dok je na vrhu ponude 7.5 lit. V12 sa okruglo 600 KS i 800 Nm obrtnog momenta.
Zaista raznovrsna ponuda motora ukoliko uzmemo u obzir da će biti proizvedeno samo 10 primeraka ovog GT-a. Ono što je sigurno, ekskluzivnost je zagarantovana svim vlasnicima Vulca V12.
Postoji samo jedan mali problem za one koji žele da je poseduju, a to je cena od 280.000 do 340.000 evra koje treba izbrojati za top model.


Italijanska kompanija Faralli & Mazzanti (F&M) je poznata kao restaurator automobila, ali je ne tako davno privukla pažnju konstrukcijom neobičnog kupea Antas V8 GT. Ovoga puta F&M je u Ženevi predstavila Vulca V12 retro stilizovani 2+2 GT.
Kao i uvek, italijanski dizajn zna da podeli ljude, ali nikada ne ostavlja ravnodušnim. Vulca pokreću V12 motori različitih zapremina. Najslabiji je zapremine 6 litara sa 445 KS i 600 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Pored ovog motor F&M nudi i 7.1 lit. V12 sa 520 KS i 730 Nm maksimalnog obrtnog momenta, dok je na vrhu ponude 7.5 lit. V12 sa okruglo 600 KS i 800 Nm obrtnog momenta.
Zaista raznovrsna ponuda motora ukoliko uzmemo u obzir da će biti proizvedeno samo 10 primeraka ovog GT-a. Ono što je sigurno, ekskluzivnost je zagarantovana svim vlasnicima Vulca V12.
Postoji samo jedan mali problem za one koji žele da je poseduju, a to je cena od 280.000 do 340.000 evra koje treba izbrojati za top model.



Comment