Zvanicno: Alfa Romeo MiTo
Alfa Romeo je objavio fotografije nove male Alfe, koja se ovoga puta pojavljuje pod kratkim nazivom MiTo, što je akronim za Milano gde se nalazi sedište kompanije Alfa Romeo, a upravo tu je hečbek i dizajniran. Drugi deo simbol je za Torino, sedište Fiata i mesto gde će se proizvoditi novi automobil.
Ime je pomalo neobično ako uzmemo u obzir da je nedavno organizovano glasanje za novo ime. Čelnici su ipak odbacili rezultate glasanja i izabrali novo ime, koje će precizno glasiti Mi.To, upravo sa ovom tačkom u sredini.
Zvanična prezentacija automobila zakazana je za juni mesec, a prodaja bi trebala početi već u julu. Mi.To je baziran na platformi Fiatovog modela Grande Punto, dugačak je 4.06m, širok 1.72m i 1.44m visok. Međuosovinsko rastojanje nije precizirano, ali je verovatno veoma slično Fiatovih 2.52 m.
Ponuda motora će biti ograničena na četiri agregata raspona snage od 90 do 155KS. Kao i kod Lancia Delte svim benzinskim i dizel agregatima asistiraće turbo punjači.
Ono što Alfa Romeo naglašava jeste činjenica da Mi.To dolazi nakon 8C Competizione, koja će biti dizajnerski uzor za nove modele u budućnosti. Uticaj pomenutog na novu malu Alfu je više nego očigledan.
Mi.To bi trebao dobiti transmisiju da duplim kvačilom koju Fiat imenuje kao DDC, a omogućava bržu promenu stepena prenosa i tri režima rada (Dinamičan, Normalan i Za sve uslove).

Alfa Romeo je objavio fotografije nove male Alfe, koja se ovoga puta pojavljuje pod kratkim nazivom MiTo, što je akronim za Milano gde se nalazi sedište kompanije Alfa Romeo, a upravo tu je hečbek i dizajniran. Drugi deo simbol je za Torino, sedište Fiata i mesto gde će se proizvoditi novi automobil.
Ime je pomalo neobično ako uzmemo u obzir da je nedavno organizovano glasanje za novo ime. Čelnici su ipak odbacili rezultate glasanja i izabrali novo ime, koje će precizno glasiti Mi.To, upravo sa ovom tačkom u sredini.
Zvanična prezentacija automobila zakazana je za juni mesec, a prodaja bi trebala početi već u julu. Mi.To je baziran na platformi Fiatovog modela Grande Punto, dugačak je 4.06m, širok 1.72m i 1.44m visok. Međuosovinsko rastojanje nije precizirano, ali je verovatno veoma slično Fiatovih 2.52 m.
Ponuda motora će biti ograničena na četiri agregata raspona snage od 90 do 155KS. Kao i kod Lancia Delte svim benzinskim i dizel agregatima asistiraće turbo punjači.
Ono što Alfa Romeo naglašava jeste činjenica da Mi.To dolazi nakon 8C Competizione, koja će biti dizajnerski uzor za nove modele u budućnosti. Uticaj pomenutog na novu malu Alfu je više nego očigledan.
Mi.To bi trebao dobiti transmisiju da duplim kvačilom koju Fiat imenuje kao DDC, a omogućava bržu promenu stepena prenosa i tri režima rada (Dinamičan, Normalan i Za sve uslove).


Comment