Saleen S5S Raptor Concept:
Salon u Njujorku bio je centar zbivanja ovih dana, a u moru premijera za američko tržište izdvojilo se par automobila, među kojima posebnu pažnju privlači jarko žuti Saleen S5S Raptor.
Za razliku od modela S7, deluje kao da je dizajn S5S Raptora bio pod značajnim uticajem dizajna italijanskih super automobila, što i američki mediji navode kao pozitivnu osobinu. Karoserija koncepta je izrađena od kompozitnih materijala, dok stakleni krov daje poseban šmek automobilu i obezbeđuje lepu osvetljenost kabine.
Srce S5S Raptora je V8 motor zapremine 5 litara sa kompresorom, koji razvija 650 KS i 856 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Veliko iskustvo Saleena u trkačkim serijama širom sveta garantuje da se radi o pravom biseru, koji je sposoban da ubrza Raptor za samo 3.2 sekunde do 98 km/sat i omogući postizanje brzina većih od 320 km/sat.
Pogonsko gorivo je etanol, a jedan od razloga je i smanjenje emisije izduvnih gasova. Motor je uparen sa 6-stepenom manuelnom transmisijom, a kako se navodi dizajn Raptora omogućava upotrebu sekvencijalnog menjača sa šifterima za brzu promenu brzina.
Za zaustavljanje Raptora zaduženi su masivni 15” diskovi napred i 13” pozadi asistirani ABS sistemom i kontrolom proklizavanja. Aluminijumski naplatci sa finalnom obradom od ugljeničnih vlakana imaju dimenzije 20”.
Saleen najavljuje finalnu verziju S5S Raptora tek kroz dve godine po okvirnoj ceni od $185,000, a reakcija javnosti imaće značajan uticaj na konačnu cenu.


Salon u Njujorku bio je centar zbivanja ovih dana, a u moru premijera za američko tržište izdvojilo se par automobila, među kojima posebnu pažnju privlači jarko žuti Saleen S5S Raptor.
Za razliku od modela S7, deluje kao da je dizajn S5S Raptora bio pod značajnim uticajem dizajna italijanskih super automobila, što i američki mediji navode kao pozitivnu osobinu. Karoserija koncepta je izrađena od kompozitnih materijala, dok stakleni krov daje poseban šmek automobilu i obezbeđuje lepu osvetljenost kabine.
Srce S5S Raptora je V8 motor zapremine 5 litara sa kompresorom, koji razvija 650 KS i 856 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Veliko iskustvo Saleena u trkačkim serijama širom sveta garantuje da se radi o pravom biseru, koji je sposoban da ubrza Raptor za samo 3.2 sekunde do 98 km/sat i omogući postizanje brzina većih od 320 km/sat.
Pogonsko gorivo je etanol, a jedan od razloga je i smanjenje emisije izduvnih gasova. Motor je uparen sa 6-stepenom manuelnom transmisijom, a kako se navodi dizajn Raptora omogućava upotrebu sekvencijalnog menjača sa šifterima za brzu promenu brzina.
Za zaustavljanje Raptora zaduženi su masivni 15” diskovi napred i 13” pozadi asistirani ABS sistemom i kontrolom proklizavanja. Aluminijumski naplatci sa finalnom obradom od ugljeničnih vlakana imaju dimenzije 20”.
Saleen najavljuje finalnu verziju S5S Raptora tek kroz dve godine po okvirnoj ceni od $185,000, a reakcija javnosti imaće značajan uticaj na konačnu cenu.



Comment