Wiesmann MF5:
Nakon predstavljanja koncept verzije MF5 roadstera na salonu u Frankfurtu prošle godine, kompanije Wiesmann je konačno objavila slike i podatke o finalnoj verziji ovog automobila.
Proizvodnja Wiesmanna MF5 počeće u novoj fabrici u Nemačkoj, koju je kompanija otvorila prošle nedelje. U istoj fabrici proizvodiće se i kabriolet verzija istog automobila.
Da podesetimo, MF5 pokreće motor iz aktuelne generacije BMW modela M5 i M6. Radi se o V10 motoru zapremine 5 litara sa 507 KS, koji će omogućiti Wiesmann MF5 roadsteru da ubrza do 100 km/sat za samo 3.9 sekundi. Maksimalna brzina će prevazilaziti 310 km/sat
Wiesmann MF5 je baziran na GT verziji, od koje se razlikuje po agresivnom zadnjem stabilizatoru i difuzoru, koji će biti neophodni da se stvori odgovorajući aerodinamički potisak pri velikim brzinama.
Snaga se prenosi na zadnje točkove putem BMW-ovog 7-stepenog, sekvencijalnog menjača, a za kontrolu prenosa snage na svaki od točkova zadužen je diferencijal sa zatvaračem. Točkovi su dimenzija 19” sa BBS R-GT naplatcima od lake legure.
Ispod karoserije retro automobila nalazi se izuzetno moderna aluminijumska, monokok šasija. Wiesmann MF5 je dugačak 4.3, širok 1.95 i visok samo 1.17 metara. Kompletan automobil teži relativno malih 1380 kg.


Nakon predstavljanja koncept verzije MF5 roadstera na salonu u Frankfurtu prošle godine, kompanije Wiesmann je konačno objavila slike i podatke o finalnoj verziji ovog automobila.
Proizvodnja Wiesmanna MF5 počeće u novoj fabrici u Nemačkoj, koju je kompanija otvorila prošle nedelje. U istoj fabrici proizvodiće se i kabriolet verzija istog automobila.
Da podesetimo, MF5 pokreće motor iz aktuelne generacije BMW modela M5 i M6. Radi se o V10 motoru zapremine 5 litara sa 507 KS, koji će omogućiti Wiesmann MF5 roadsteru da ubrza do 100 km/sat za samo 3.9 sekundi. Maksimalna brzina će prevazilaziti 310 km/sat
Wiesmann MF5 je baziran na GT verziji, od koje se razlikuje po agresivnom zadnjem stabilizatoru i difuzoru, koji će biti neophodni da se stvori odgovorajući aerodinamički potisak pri velikim brzinama.
Snaga se prenosi na zadnje točkove putem BMW-ovog 7-stepenog, sekvencijalnog menjača, a za kontrolu prenosa snage na svaki od točkova zadužen je diferencijal sa zatvaračem. Točkovi su dimenzija 19” sa BBS R-GT naplatcima od lake legure.
Ispod karoserije retro automobila nalazi se izuzetno moderna aluminijumska, monokok šasija. Wiesmann MF5 je dugačak 4.3, širok 1.95 i visok samo 1.17 metara. Kompletan automobil teži relativno malih 1380 kg.



Comment