Opel Insignia:
Opel je u skladu sa najavom objavio slike i detalje o novom modelu Insignia, koji možda zauvek šalje u istoriju ime Vectra.
Nakon brojnih fotografija prototipa, ali i procurelih fotografija koje je objavio Autoweek, novi dizajn više i nije iznenađenje. Insignia je lep automobil snažne pojave dugačak 4,83 m što je čak 21 cm duže od prethodnika, dok je širina povećana za 5 cm. Putnici će dobiti više prostora zahvaljujući povećanju međuosovinskog rastojanja za 3,5 cm.
Da podsetimo, Opel Insignia je prvi model koji dobija novu Epsilon2 platformu, koju će GM iskoristiti za konstrukciju čak 13 modela. Epsilon2 platforma je evolucija prethodne Epsilon1, ali kada je u pitanju dizajn automobila teško se može reći isto. Promena imena najbolje nagoveštava da je u pitanju radikalan korak koji ruši sve mostove za sobom, pa je teško naći bilo kakvu sličnost sa prethodnikom.
Mark Adams, šef dizajna GM za Evropu potvrđuje ovu činjenicu: "U ovoj priči ne postoji ništa vezano za Vectra-u i tu nema slučajnosti. Ne želimo da pravimo korake malog deteta. Želeli smo da ovaj automobil bude dinamičan i originalan."
Jedan od brojnih detalja koje više nije moguće naći jeste gril V oblika, a kada su u pitanju svetla Opel najavljuje AFL adaptivni sistem prednjih svetala, koji će imati čak devet različitih režima rada. Način rada svetala će se automatski prilagođavati trenutnim vremenskim uslovima. Novi detalj u okviru AFL sistema su i dnevna LED svetla koja troše mnogo manje energije u odnosu na konvencionalni sistem sa halogenim svetlima smanjujući emisiju CO2 sa 6g/km na skoro nulu. LED svetla će biti dostupna najverovatnije kao opcioni deo opreme.
Automobil će biti dostupan u tri varijante karoserije: hečbek, limuzina i karavan, a Adams najavljuje da bitne razlike između hečbeka i karavana neće biti, pa će čak oba modela koristiti identičan poklopac prtljažnika.
Od samoga starta Insgnia će dobiti pored prednjeg i Adaptive 4x4 pogon, koji u kombinaciji sa FlexRide sistemom šasije (dostupan i kod prednjeg pogona) i adaptivnim sistemom stabilnosti vozila omogućava vozaču da prilagodi ponašanje vozila svom stilu vožnje.
Za pogon će na startu prodaje biti zaduženo sedam motora, koji zadovoljavaju Euro 5 standarde i idu u kombinaciji sa manuelnim ili automatskim 6-stepenim menjačima.
Snaga benzinskih motora kretaće se u rasponu od 115 do 260 KS najjačeg V6 motora. Za ljubitelje dizela na raspolaganju će biti tri nova dizel motora sa direktnim ubruzgavanjem goriva i snagom od 110 do 160 KS. EcoFLEX verzija motora sa izuzetno niskom emiesijom CO2 je u najavi.
Kao što smo nekoliko puta najavili premijera automobila zakazana je 22 juli u Londonu, dok će prodaja početi tokom novembra.
Opel Insignia je razvijen u internacionalnom tehničkom centru za razvoj u Rüsselsheimu (Nemačka), gde će se automobil i proizvoditi. Na tržištu Velike Britanije Insignia će se pojaviti pod novim znakom Vauxhalla.
Fotografije enterijera očekujemo u uskoro što će nam omogućiti da vidimo "toplinu" noćnog osvetljenja crvene boje, koje u svom press materijalu najavljuje GM.



Opel je u skladu sa najavom objavio slike i detalje o novom modelu Insignia, koji možda zauvek šalje u istoriju ime Vectra.
Nakon brojnih fotografija prototipa, ali i procurelih fotografija koje je objavio Autoweek, novi dizajn više i nije iznenađenje. Insignia je lep automobil snažne pojave dugačak 4,83 m što je čak 21 cm duže od prethodnika, dok je širina povećana za 5 cm. Putnici će dobiti više prostora zahvaljujući povećanju međuosovinskog rastojanja za 3,5 cm.
Da podsetimo, Opel Insignia je prvi model koji dobija novu Epsilon2 platformu, koju će GM iskoristiti za konstrukciju čak 13 modela. Epsilon2 platforma je evolucija prethodne Epsilon1, ali kada je u pitanju dizajn automobila teško se može reći isto. Promena imena najbolje nagoveštava da je u pitanju radikalan korak koji ruši sve mostove za sobom, pa je teško naći bilo kakvu sličnost sa prethodnikom.
Mark Adams, šef dizajna GM za Evropu potvrđuje ovu činjenicu: "U ovoj priči ne postoji ništa vezano za Vectra-u i tu nema slučajnosti. Ne želimo da pravimo korake malog deteta. Želeli smo da ovaj automobil bude dinamičan i originalan."
Jedan od brojnih detalja koje više nije moguće naći jeste gril V oblika, a kada su u pitanju svetla Opel najavljuje AFL adaptivni sistem prednjih svetala, koji će imati čak devet različitih režima rada. Način rada svetala će se automatski prilagođavati trenutnim vremenskim uslovima. Novi detalj u okviru AFL sistema su i dnevna LED svetla koja troše mnogo manje energije u odnosu na konvencionalni sistem sa halogenim svetlima smanjujući emisiju CO2 sa 6g/km na skoro nulu. LED svetla će biti dostupna najverovatnije kao opcioni deo opreme.
Automobil će biti dostupan u tri varijante karoserije: hečbek, limuzina i karavan, a Adams najavljuje da bitne razlike između hečbeka i karavana neće biti, pa će čak oba modela koristiti identičan poklopac prtljažnika.
Od samoga starta Insgnia će dobiti pored prednjeg i Adaptive 4x4 pogon, koji u kombinaciji sa FlexRide sistemom šasije (dostupan i kod prednjeg pogona) i adaptivnim sistemom stabilnosti vozila omogućava vozaču da prilagodi ponašanje vozila svom stilu vožnje.
Za pogon će na startu prodaje biti zaduženo sedam motora, koji zadovoljavaju Euro 5 standarde i idu u kombinaciji sa manuelnim ili automatskim 6-stepenim menjačima.
Snaga benzinskih motora kretaće se u rasponu od 115 do 260 KS najjačeg V6 motora. Za ljubitelje dizela na raspolaganju će biti tri nova dizel motora sa direktnim ubruzgavanjem goriva i snagom od 110 do 160 KS. EcoFLEX verzija motora sa izuzetno niskom emiesijom CO2 je u najavi.
Kao što smo nekoliko puta najavili premijera automobila zakazana je 22 juli u Londonu, dok će prodaja početi tokom novembra.
Opel Insignia je razvijen u internacionalnom tehničkom centru za razvoj u Rüsselsheimu (Nemačka), gde će se automobil i proizvoditi. Na tržištu Velike Britanije Insignia će se pojaviti pod novim znakom Vauxhalla.
Fotografije enterijera očekujemo u uskoro što će nam omogućiti da vidimo "toplinu" noćnog osvetljenja crvene boje, koje u svom press materijalu najavljuje GM.




Comment