2008 Subaru Tribeca 3,6 H6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NORTH SIDE BOYZ
    CBC Senator XXL
    • 29.10.2007
    • 563
    • Novi Sad

    2008 Subaru Tribeca 3,6 H6

    2008 Subaru Tribeca 3,6 H6:

    Subaru je predstavio novu generaciju modela Tribeca, kojeg karakteriše potpuno novi, i po našem mišljenju, daleko lepši dizajn u odnosu na prethodni model.

    Novi dizajn nosi Subaru „genetski kod“ pa visoki prednji branik i maska imaju dosta zajedničkog sa prethodno predstavljenom Imprezom i Foresterom. Možda i najbitniji novitet je potpuno novi šestocilindrični bokser H6 motor radne zapremine 3,6 litara.

    Nova Tribeca zahvaljujući redizajniranom prednjem delu automobila sada siluetu Tribece čine mnogo bliže akutelnim SUV vozilima nego što je to činio prethodni dizajn. U unutrašnjosti, drugi red sedišta ima mogućnost obaranja i pomeranja, dok je niži C stub omogućio lakše prilaženje trećem redu sedišta.

    Konzola je, takođe, redizajnirana i njome dominiraju materijali kao što su aluminijum i kvalitetna plastika. Centralno postavljeni 7“ displej informacionog sistema se nalazi u serijskoj opremi, dok se kontrole audio i klima sistema nalaze odmah ispod ekrana.

    Tribeca se serijski isporučuje sa 7 sedišta i 50/50 preklopivim trećim redom sedišta. Daleko veći komfor svih putnika se ogleda i pomoćnom klima sistemu za putnike na drugom redu sedišta.

    Sigurnost je na najvišem nivou, pa se očekuje da, poput prethodne generacije, novi model dobije svih 5* na EuroNCAP testu. Karoserija ima posebno ojačanu strukturu koja štiti putničku ćeliju, serijske dvofazne prednje i standardne bočne vazdušne jastule, kao i vazdušne zavese koje pokrivaju prvi i drugi red sedišta. U serijskoj opremi se nalaze ABS, BA, VDS i TC sistemi.

    Kao što smo rekli, 3,6 litarski H6 bokser motro je potpuno nov. Motor razvija više snage i momenta u odnosu na prethodni uz smanjenu potrošnju i štetne emisije. H6 razvija 258KS pri 6000obrtaja i 350Nm pri 4400 obrtaja. U paketu sa ovim motorom se serijski isporučuje 5-stepena automatski menjač SPORTSHIFT. Pogon na svim točkovima se, bar kada je Subaru u pitanju, podrazumeva.

    Specifikacije:
    Snaga: 258KS pri 6000ob
    Obrtni momenat: 350Nm pri 4000 ob
    Ubrzanje 0-100kmč: 8,9s
    Maksimalna brzina: 207kmč
    Prosečna potrošnja: 11,6l/100km
    Zapremina prtljažnika: 525l/1671l






    NORTH SIDE BOYZ

  • bojanTI
    CBC Senator XXL
    • 04.01.2006
    • 870
    • Pancevo

    #2
    Zanimljivo resena unutrasnjost, nesto u stilu USS Enterprise. =]
    In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

    Comment

    • skyline
      CBC Senator XXL
      • 31.07.2007
      • 3149
      • Cacak

      #3
      dosta lepsi od prve verzije (stavise odlicno izgleda), mada i dalje ne mogu da se naviknem na ovaj Chrysler front grill koji su poceli da kace na svim modelima
      Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

      Comment

      • jomini
        CBC Senator XXL
        • 11.03.2007
        • 490
        • Novi Sad

        #4
        Da, zamerka samo na prednji deo... Unutra fenomenalan. Mada su ga mogli malo nabildovati, bar preko 300hp.
        San ispunjen. Impreza Turbo.

        Comment

        • skyline
          CBC Senator XXL
          • 31.07.2007
          • 3149
          • Cacak

          #5
          daju konkurenciji malo fore
          Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

          Comment

          Working...
          X