2010 Chevrolet Camaro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Horsepower
    CBC Senator XXL
    • 29.12.2005
    • 2000

    #16
    Pa eto Ford je uradio odlican posao sa tezinom Mustanga. 3,300 lbs (1,500 kg) za V6, a GT 3,500 lbs (1,590 kg).

    Slicne brojeve sam ocekivao i od Camara.

    Comment

    • Pro_Touring_Mopar
      CBC Senator XXL
      • 13.11.2007
      • 684
      • Sabac

      #17
      Originally posted by Horsepower
      0-60 mph:
      Shelby 4.3 sec
      Camaro 4.6 sec
      Challenger 4.7 sec

      1/4 mile:
      Shelby 12.6 sec
      Challenger 13.1 sec
      Camaro 13.3 sec
      Hmmmm, ovo uopste nije odusevljavajuce, naprotiv... Vreme od 0-100 je solidno, ali na 400 metara zaostaje i za Challengerom, za kojeg smo vec milion puta komentarisali da je pretezak i spekulisali koliko ce ga Camaro nadmasiti... S obzirom da je kasnio, i koliko se ocekivalo od njega, Camaro je ovde morao da uradi bolje...

      Originally posted by Horsepower
      Umerene tezine?

      3,700 lbs (1,700 kg) za V6 model.
      Moj V6 Mustang je tezak 3,000 lbs (1,350 kg).
      ...a moja Vectra je sa 1.6L motorom teska 1,390 kg. Nije ta tezina toliko strashna za danasnje pojmove. Glavni razlog zbog kojeg su stari muscle cars bili laksi je nedostatak elektronike i svih ostalih stvarcica koje su danas standardna oprema, a koje, nazalost, dosta dodaju na tezini...

      P.S. Eh, da moram da prokomentarisem da mi je serijski Camaro dosta lespi od concepta. Ne mogu to bas da objasnim, uglavnom se razlikuju po sitnicama, ali nekako mi ima agrsivnije drzanje i energicniju prednju masku. Zadnji kraj mi je takodje finije sredjen, a hromirani okviri za zadnja svetla izgledaju jako cool. Unutrasnjost je blago receno fantasticna.
      Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

      Comment

      • Horsepower
        CBC Senator XXL
        • 29.12.2005
        • 2000

        #18
        Meni se cini da bi GM-u bilo bolje da je ostavio 1998-2002 Camaro i Trans Am. Ne samo da su izgledali daleko lepse od 2010 Camara, vec su bili i brzi sa dosta manje snage.

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          #19
          Vrlo lep auto, fin mix retro i modernih stvari u dizajnu. Naslo se tu mesta i zadnji spojler i za difuzor, a opet sve lici na 67`, 68`...Takodje, svidja mi se sto su promenili mesto i raspored za 4 dodatna cajgera na centralnoj konzoli i sad sve izgleda dosta preglednije i lepse. Uopste, izgleda za klasu bolje unutra nego Challenger.

          Camaro ima prednost i u novom, odlicnom menjacu koji ide uz LS3 motor i pokazuje se mnogo boljim nego bilo koji drugi americki manual menjac. Vesanje da ne pominjem.

          Nije sve u perfomansama, videcemo kako to izgleda kao celina u testovima.

          Comment

          • Horsepower
            CBC Senator XXL
            • 29.12.2005
            • 2000

            #20
            Ne slazem se sa tim.

            Kod muscle cars ponasanje u krivinama je najmanje bitno.

            Dizajn, performance, cena, izbor opreme ... su najbitnije karakteristike. GM to nikako da nauci i zato Camaro & Firebird nikad nisu bili popularniji od Mustanga i zato su propali vec jednom, a cini mi se da ce i opet. Dizajn je ok, ali 2010 Camaro ne privlaci ni priblizno paznje koju je 2005 Mustang dobivao. Performance su poprilicno slabe, cak i u poredjenju sa preteskim Challengerom. Cena ogromna, $25,000 pocnetna, ja znam da ima 300 hp, ali je i dalje samo V6.

            Zakljucak: Ford i Mustang nemaju sta da brinu.

            Comment

            • HEMI 426
              CBC Senator XXL
              • 23.12.2005
              • 1833
              • Novi Sad -United States of Liman

              #21
              Camaro je uspeo da izvoza krug Niburgringa za 8:20, sto znaci da je celina odlicno uklopljna.... Muscle cars nekad nisu imali potrebe da se dokazuju u krivinama ( mada su i onda imali seriju pony carsa napravljenih bas za to ) a danas ce ipak morati

              Comment

              • Horsepower
                CBC Senator XXL
                • 29.12.2005
                • 2000

                #22
                Znas da je i Chevy Cobalt SS, sa 2.0L motorom i 260 hp, prevezao Nurbergring za 8:22, znaci samo 2 sekunde sporije nego Camaro SS?

                Comment

                • starac vujadin
                  CBC Senator XXL
                  • 27.08.2005
                  • 2617
                  • Stari grad

                  #23
                  Naravno da nije izazvao toliko paznje jer nije prvi retro muscle koji se pojavio. Da jeste, bilo bi obrnuto.

                  Nisam mislio samo na lezanje u krivinama, mislio sam na celinu...nadam se da nemas nista dobrih kocnica?

                  Camaro i Firebird nisu propali zbog Mustanga.

                  Horsepower, malo silujes tu kritiku Camara, ali nema veze. Pustimo da vidimo prve testove, i da pozelimo da se ovakva kola dobro prodaju.

                  Comment

                  • Horsepower
                    CBC Senator XXL
                    • 29.12.2005
                    • 2000

                    #24
                    Mozda sam malo vise kritican na Camaro nego sto bi trebao biti, ali kad se pogleda da on kasni cak 5 godina za Mustangom moram priznati da sam ocekivao perfektan automobil.

                    Ja sam se bas razocarao. Ako se GM uzda da ce Camaro biti uspeh zato sto ima bolju suspenziju od Mustanga - gadno se varaju.
                    Pa 'ebote Mustang je do nedavno koristio tehnologiju staru 25 godina pa je bio ogroman uspeh na trzistu.

                    I starac vujadin, Camaro i Firebird jesu propali zbog Mustanga. Dok je Ford prodavao 160,000-200,000 Mustanga godisnje GM nije uspevao da proda 80,000 zajedno Camaro i Firebird.

                    Comment

                    • starac vujadin
                      CBC Senator XXL
                      • 27.08.2005
                      • 2617
                      • Stari grad

                      #25
                      Ne treba biti previse kritican jer necemo jos dugo uzivati u renesansi muscle car-a, mozda jos koju godinu i onda ce opet da "shtroje" V8 ili da ugradjuju 4 cilindrase sa turbom, a onda cemo da kukamo za ovim kolima.

                      Sto se tice Camara i Firebirda mrzi me da pravim analizu trzista sporstkih automobila krajem 80-ih i pocetkom 90-ih u svetu i Americi, pa nek ostane kako si rekao...

                      Comment

                      • Horsepower
                        CBC Senator XXL
                        • 29.12.2005
                        • 2000

                        #26
                        Camaro i Firebird su propali tek 2002.

                        Mustang je bio bolji od njih, tu nema sta da se prica, mozda ne po snazi motora, ali u svim ostalim kategorijama ih je ubijao. Prijatelj mi ima Trans Am pa ga mogu usporediti sa mojim Mustangom.
                        Zato je prodaja Mustangu uvek skakala dok je prodaja Camara i Firebirda uvek padala.

                        Comment

                        • Pro_Touring_Mopar
                          CBC Senator XXL
                          • 13.11.2007
                          • 684
                          • Sabac

                          #27
                          Originally posted by Horsepower
                          Meni se cini da bi GM-u bilo bolje da je ostavio 1998-2002 Camaro i Trans Am. Ne samo da su izgledali daleko lepse od 2010 Camara, vec su bili i brzi sa dosta manje snage.
                          HP, izvini molim te, ali ja moram da prokomentarisem da ti je ovo jedna od glupljih izjava. Svidelo se tebi to, ili ne, ali cinjenica je da je vizuelni identitet najbitnija stvar uz V8 motor kod 90% muscle car populacije, Upravo je to i razlog zbog kojeg svi novi muscle modeli imaju izricit retro dizajn. I bas tu novi Camaro odradjuje extra posao, dok 1998/2002 modeli lice na Mitsubishi 3000GT na steroidima.

                          Sto se tice Cobalta, moze on ici i 3 minuta na Nurburgringu, i dalje mu ne vredi, kad ispod haube ima 4-banger, prednju vucu i izgleda kao da ga je napravio Hyundai.

                          Dalje, ne bih se slozio da je potpuno nebitna stvar cinjenica da Camaro ima daleko bolje oslanjanje i od Chally-ja, a pogotovo od Mustanga. Ako se setimo prve muscle car ere, prvo mi padaju na pamet Z28 Camaro i Firebird Formula, kojima su oslanjanja dodatno sredjivana i definitivno se radilo na planu boljeg ponasanja u krivinama. Ova dva automobila su primer toga... Ne vidim zasto danasnji Camaro ne bi dobio bonus poene bas na tome. Cinjenica da sam i ja bio razocaran (i dalje jesam ) rezultatima na 400 metara, ali opet, kako je u najavama, ocekuje nas i ZL1, tako da definitivno ima mesta za ludackog drag strip burnera. Za sada ja sam zadovoljan. Treba zaista uzivati u trenutnoj muscle eri, jer ako se oni Americki zakoni o potrosnji i zagadjivanju ostvare, jos uz konstantan rast cena goriva, kroz nekoliko godina mogli bi ste da se trkate na 400 metara u ovome:



                          Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                          Comment

                          • Horsepower
                            CBC Senator XXL
                            • 29.12.2005
                            • 2000

                            #28
                            Upravo sam to hteo da cujem, kako su '67 Camaro i posebno Firebird imali bolji suspension od Mustanga. Jesu, tu nema sta da se prica.

                            I kako im je to pomoglo? Ni jedan ni drugi se nisu videli na trzistu pored Mustanga sve do kraja 1970ih.
                            Nije im tada pomoglo - nece ni sada.

                            2010 Camaro je pretezak i to ga ubija. Ja se samo nadam da su interior uradili bolje (to se odnosi na dimenzije i materijal) jer ako i tu zaostaju za Mustangom ... ne pise im se dobro.

                            Oh da, i za kraj, meni se 1998-2002 Trans Am i Camaro dopadali daleko vise od 2010 Camara.

                            Comment

                            • Horsepower
                              CBC Senator XXL
                              • 29.12.2005
                              • 2000

                              #29
                              Zao mi je momci, ali koliko god da je Mustang pogodio celu retro muscle car teoriju toliko su Challenger i Camaro promasili.

                              Posebno Challenger, on vec pokazuje znake slabosti.

                              Eto kad je predstavljen 2008 Challenger pricalo se da ce svih 6,400 modela biti preko noci rasprodato. Do kraja Aprila je vec bilo narucno 4,000 modela, ali evo citam pre neki dan da dileri jos uvek imaju modela i da se mogu naruciti, znaci jos nisu svi rasprodati ...

                              Comment

                              • Pro_Touring_Mopar
                                CBC Senator XXL
                                • 13.11.2007
                                • 684
                                • Sabac

                                #30
                                Originally posted by Horsepower
                                Oh da, i za kraj, meni se 1998-2002 Trans Am i Camaro dopadali daleko vise od 2010 Camara.
                                You and what army?
                                Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                                Comment

                                Working...
                                X