Ono sto mene nervira uvek kod Fordova je sto uvek moramo cekati na mocne motore, nikad na samom pocetku ne stignu. Tako je bilo i sa 2005-2009 modelom, Shelby modeli nisu stigli pre ove godine. A tako ce biti i sa 2010+ modelom, 5.0L, ako ikada i stigne, nece biti tu pre 2012. I onda ce biti na trzistu mozda 2 godine i tad ce doci vreme za novi model i ajmo sve iz pocetka.
2010 Ford Mustang
Collapse
X
-
Mislim konkretno na nacin na koji je dobijeno tih 210ks.Vecina proizvodjaca izvan USA izvlaci tu snagu sa 1000-1500cc manje i uz manju potrosnju.
Da se ova tema ne bi pretvorila u raspravu USA modeli VS ostali, ne mislim da je Mustang los auto ali ima par stvari koje mi se kod njega ne dopadaju, najbitniju sam naveo gore.
Comment
-
-
Taj 4.0L motor je ustvari namenjen za veca vozila, on se vec neko vreme koristi u Ford Ranger (pickup) i Ford Explorer i Mercury Mountaneer (SUVs). Tako da mu je glavna karakteristika torque na niskim obrtajima.
Vozio sam 2009 Mustanga sa 4.0L i automobil je dosta startan. Nije brz kao V8, ali je mnogo startniji od mog 2000 Mustanga 3.8L sa 190 hp koji je poprilicno laksi.
Comment
-
-
DC2R
Ovodok mustang danasnjice realno gledajuci nije nista posebno.
Jel ti to ozbiljno?
Samo pogledaj recimo tih 60-tih god sa kojim se autima mogao porediti i nositi a pogledaj danas.
Mislim da u danasnje vreme taj auto moze biti popularan samo u USA i tamo ziveti i to je to.
Comment
-
-
'60-te su bile zlatno doba sportskih automobila. Prakticno svaki model koji se pojavio u ono vreme je bio remek delo, a muscle cars su u tome prednjacili.Danas je drugo vreme; sportski automobili su se pretvorili u igracke za burzuje, o kojima mi "smrtnici" mozemo samo da sanjamo... Samim tim, danas je mnogo bitnije da sportnjak ima elektricna sedista, navigacioni sistem, americku mahagoniju na panelu itd. nego performanse... Nova muscle cars era, koja je zazivela u poslednjih par godina pokusava da se distancira od ove nove "mode" i narodu ponudi staru skolu - mocne performanse i veliki motor za male pare. Naravno, kvalitet enterijera i jos nekih detalja nece biti na nivou nekih evropskih automobila, ali koga briga, kad na pravcu mozes da ogovedas Lamborghini Gallardo, koji kosta 5 puta vise, zar ne?
Osnovni Mustang u Americi kosta oko 20.000$, prevedeno u evre to je oko 16-17.000 evra, a za te pare u Srbiji jedva mozes da kupis Opel Corsu 1.4. Shelby modeli su dosta skuplji, ali zato njihovi V8 motori od 500+ konja obecavaju neverovatne performanse na pravcu, sa kojima retko koji automobil moze da se meri...Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!
Comment
-
-
Originally posted by DC2RSamo pogledaj recimo tih 60-tih god sa kojim se autima mogao porediti i nositi a pogledaj danas.
Comment
-
-
Ne kazem ja da je on los auto ali samo mislim da nije nista posebno, jeste on preziveo 45 god ali samo u americi, recimo vamo u australiji ovih starih ima mnogo i dosta su poplarni (iz 60tih) dok ove nove mozes da vidis retko i cene su im toliko naduvane da mozes ladno da uzmes M3 ili nesto od AMG sto je ipak mnogo bolje po misljenju vecine
Comment
-
Comment