Prva slika kako ce 2011 Ford Explorer izgledati. Sledeca generacija Explorera nece biti mid-size SUV vec crossover slican onima kakve vec GM nudi (GMC Acadia, Buick Enclave i Saturn Outlook).
Posto do 2015. godine Americke kompanije moraju da imaju prosek od 35 milja po galonu, Explorer nece imati V8 vec ce dolaziti I4 turbo sa 275 hp i V6 turbo sa 340 hp.
osim sto ne zadovoljava norme, verovatno je i neisplativ... lakse je ugastiti sve sto valja nego pokusati to prilagoditi situaciji... nije ni cudo da je americka industrija u krizi
pa samo amerikanci mogu da naprave propis koji obuhvata sve automobile.... 6.7 l ne trosi ni moj jugo kad se pazi na potrosnju... idiotluk...
supercar netreba da bude obuhvacen tom normom. vette i viper svakako nisu previse cesta vozila da ce njihovo ukidanje da spreci naftnu krizu...
pa samo amerikanci mogu da naprave propis koji obuhvata sve automobile....
supercar netreba da bude obuhvacen tom normom. vette i viper svakako nisu previse cesta vozila da ce njihovo ukidanje da spreci naftnu krizu...
Viper je mnogo vise muscle car mego super car. Bas zato je i poceo da im smeta. Kao sto je i HP rekao, skup je za proizvodnju, a njegovih 8.300 kubika su ocigledno trn u oku nekim navodnim ekolozima.
Slazem se sa tobom, jedino Amerikanci su u stanju nekim svojim impecilnim propisima i zakonima uniste prakticno jedine vredne stvari koje su ikad pravili: automobile. Eto nam 1971. ponovo...
Originally posted by luci
6.7 l ne trosi ni moj jugo kad se pazi na potrosnju... idiotluk...
Tvoj Yugo izgleda neki dobar primerak. Ovaj moga dede ne moze da spusti spod 7 pa taman da se konstantno vozi 40 u 4. brzini.
Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!
e tu se grdno varas... stara jevrejska kletva glasi "da-bog-da imao pa nemao"
da nismo imali muscle eru ne bismo znali koliko je to dobro....
amerikanci sistematski unistavaju svoju auto industriju imaju gomilu analiticara koji stalno gledaju sarmu (statistiku) a o kolima nemaju pojma nista osim suvih podataka.... upravo zato sto ih mrzi da modifikuju viperov motor i malo ga uvedu u 21. vek sto se tice tehnologije i time povecaju performanse a smanje potrosnju i time modelu produze vek oni ga lepo ubiju zato sto je skup za proizvodnju i mnogo trosi.... i onda gomila petrolheada iz sveta nikad vise ni ne pomisli o kupovini bilo kog dodgea..... ali zato svaka domacica vozi grand caravan i to R/T... sramota.... kad bi malo manje bili... ionako su najomrazenija nacija u svetu jedino sto ljudi vole su njihova kola.... idiotluk
Znas sta, Chrysler je pokusao da ide tim putem da nudi ono sto kupci zele bez obzira na uslove. Pa je umalo bankrotirao. To sto neki ljud govore "hocu ovo, hocu ono" ne igra Chrysler nikakvu ulogu, jer to su isti oni ljudi koji nece kupiti taj automobil. Chrysleru nista ne znaci sto mnogi vole Viper kad na kraju svega 500-600 kupaca kupi tog Vipera godisnje.
A ja ne zelim da vidim Chrysler da bankrotira samo zato da bi ljudi, koji uopste ne kupuju Chryslerov proizvod, mogli reci ovo ili ono.
bolje da dostojanstveno propadne nego da sramoti ime fabrike....
nije stvar u tome sta neko oce, viper toliko mnogo trosi zato sto koristi pomalo zastarelu tehnologiju, lakse je ugasiti model nego ga unaprediti....
i 1971. kad su uvedeni novi propisi niko nije nista unapredio nego su lepo zategnuli motore maksimalno i dobili da im mustang iz 5.0 izbacuje 120ks ili koliko vec.... to je apsolutno unistilo ugled americkih automobila u svetu... ja u srbiji treba da platim 1000 evra za registraciju auta koji ima osetno manje snage nego neki 2.0 cija registracija je 5x manja........ da taj auto ima 300 ks to bi bila druga prica, a nije mudrost izbaciti 400ks iz 4 litre a zadrzati auro 4 normu, verujem da se ti propisi poklapaju sa americkim.......
e sad ako ljudima nedajes sta oce, sta im dajes, ono sto nece? koliko ja kontam americke kompanije su stalno u krizi jos od 70ih, i japanci im stalno duvaju u rep i samo sto ih nisu pretekli.... a uglavnom su ugasili svaki zanimljiv model zato sto se nije prodavao.... tako su isto u trans am koji se odlicno prodavao krajem 70ih ubacili ocajan turbo i unistili mu prodaju..... kazi sta oces ali sa moje tacke gledista americke kompanije vode idioti koji ocigledno ne znaju svoj posao onoliko dobro koliko misle....
Propadne Chrysler i 130,000+ ljudi ostane bez posla. Znam da to tebi u Srbiji bas nista ne znaci, ali nama koji zivimo u Americi tako nesto ne sme da se desi.
Kad su uvedena nova pravila pocetkom 1970ih, sta si ocekivao, da ce preko noci promeniti standarde? Zar su Evropljani izvlacili vise snage u tom periodu?
Evo bas pre neki dan citam o 1969 Mercedes 300SEL sa 6.3L motorom i 250 hp. Znaci to je model koji je izasao u prodaju PRE novih standarda. Po cemu je sad on ista bolji sto se tice snage nego Cadillaci iz 1970ih koji su morali da menjaju motore zbog standarda?
Amerikanci kupcima daju ono sto zele, a Viper ocigledno nije jedan od modela koji zele. Jer da ga zele - vise od 500-600 ljudi godisnje bi ga kupili.
Japanci nisu ni blizu vrha. Tu je jedino Toyota i niko vise. Mazda danas nebi postojala da nije bilo Forda, Mitsubishi nebi postojao da nije bilo Chryslera, a pitanje je kako bi i Nissan prosao da nije bilo Renaulta. Toliko o svemogucim Japancima. Uz to, kako ono ti Japanci koje hvalis prave profit? Zar nije bas ona Toyota ugasila Supru i Celicu jer nisu pravili pare? Za Honda nije ugasila NSX jer nije pravila pare? A ima jos gomila slucajeva (Nissanovi SX, Mitsubishi 3000GT ...).
Uz to, neznam sta kukas jer su sanse da ces ti (ili bilo ko iz Srbije) kupiti Amerikanca nikakve.
Comment