Dnevne vesti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • luci
    CBC Senator XXL
    • 13.03.2006
    • 1103
    • odzaci

    #31
    znas kako ja sam prevashodno zaljubljenik u automobile... i kao zaljubljenik ne razmiljam na taj nacin.... ti da si zaljubljenik umesto ekonomista verovatno bi i ti tako razmisljao...

    a sto se tice snage, mercedes je trazio motor koji ima dovoljno momenta da ponese ogromnu karoseriju i svu opremu koju je on imao, a ne motor koji ima dosta snage i bolje performanse... tako da je taj motor namerno tako konstruisan... ali recimo BMW je u modelu 2002 imao 120 odnosno 130KS iz 2.0 tako da je bilo moguce. alfa je isto toliko imala 67 iz 1800 znaci po toj logici bi fox mustang 5.o trebao da ima najmanje 300ks.......

    cekaj ako japanci nisu tu, zasto je onda industrija u krizi... to mi reci...

    Comment


    • #32

      Comment

      • Horsepower
        CBC Senator XXL
        • 29.12.2005
        • 2000

        #33
        Originally posted by luci
        znas kako ja sam prevashodno zaljubljenik u automobile... i kao zaljubljenik ne razmiljam na taj nacin.... ti da si zaljubljenik umesto ekonomista verovatno bi i ti tako razmisljao...

        a sto se tice snage, mercedes je trazio motor koji ima dovoljno momenta da ponese ogromnu karoseriju i svu opremu koju je on imao, a ne motor koji ima dosta snage i bolje performanse... tako da je taj motor namerno tako konstruisan... ali recimo BMW je u modelu 2002 imao 120 odnosno 130KS iz 2.0 tako da je bilo moguce. alfa je isto toliko imala 67 iz 1800 znaci po toj logici bi fox mustang 5.o trebao da ima najmanje 300ks.......

        cekaj ako japanci nisu tu, zasto je onda industrija u krizi... to mi reci...
        Ja cu opet reci: propadne Chrysler, 130,000 ljudi ostane bez prosla. Tebi u Srbiji bas nista ne znaci, meni u Americi mnogo znaci. Ako cu da biram izmedju Vipera i celog Chryslera, radije cu da vidim Vipera da propadne nego ceo Chrysler.

        Pisao sam dosta puta zato je Americka industrija u krizi i prodaja nema nista da radi sa tim jer su sve 3 Americke kompanije medju prvih 5 u svetu po prodaji. Problem su visoke cene osiguranja i penzija za radnike - nesto sto Japanci uopste ne rade.

        Smesno mi je sto hvalis Japance, a ako je iko gasio poznate i odlicne automobile (Supra, Celica, 240SX, 3000GT, Prelude, NSX ...) zato sto nisu pravili profit - to su onda bili Japanci. A sad za istu situaciju kritikujes Chrysler ...

        Comment

        • luci
          CBC Senator XXL
          • 13.03.2006
          • 1103
          • odzaci

          #34
          uopste ne hvalim japance niti bilo koga, kudim amerikance zato sto sami sebe unistavaju..... nema to veze sa viperom ili bilo kojim drugim modelom jednostavno celokupna prica je odvratna...


          pazi ja obozavam muscle cars i vozio bi ih ispred bilo kog evropskog auta u tom cenovnom rangu kad bi to mogao sebi da priustim.. ali cinjenica je da su americka kola u svetu omrazena upravo zbog ovoga u cemu pricam, znaci velike kompanije nemaju ili nece da trose pare na razvoj novih tehnologija i ubacuju motore koji su neefikasni, super je to sto su dosladni sebi i drze svoj stil, ali ako tako nastave do 2015 kad treba taj novi standard da stupi na snagu, nece biti potrebe za gasenjem bilo kog modela jer ce se sve fabrike pogasiti, pa ce nesretni amerikanci morati da okupiraju pola sveta da bi mogli da nastave da zive the american way

          Comment

          • Horsepower
            CBC Senator XXL
            • 29.12.2005
            • 2000

            #35
            To da Amerikanci ne razvijaju nista tehnoloski isto nije istina.
            Ford trenutno radi na EcoBoost motorima koji ce imati snagu vecu nego V8, a potrosnju manju nego obican V6 motor. Nedavno sam gledao video gde novi Ford Taurus (ogroman automobil) sa 3.5L EcoBoost motorom (340 hp) bez problema pobedjuje BMW 335i sa turbom i 300 hp. Prvi automobil sa EcoBoost motorom ce biti 2009 Lincoln MKS, a 2010 Lincoln MKT i Ford Explorer ce imati takodje 3.5L EcoBoost motore sa 415 hp. U sustini, dobivaces snagu kao da koristis 6.0L motor, a potrosnju kao sto koristis 3.0L motor i do 2013 godine Ford ce prodavati 500,000 takvih automobila godisnje.
            GM je vec objavio da ce praviti elektricni auto pocev od 2010. godine i vec imaju gomilu vozila koji idu na E85 ethanol.
            O hybridima da ne pricam.

            U Americi jedino nema dizela jer je ovde dizel poprilicno skup plus automobili sa dizel motorima su skuplji od benzinaca tako da se ni malo ne isplati kupovati ih.

            Comment

            • Pro_Touring_Mopar
              CBC Senator XXL
              • 13.11.2007
              • 684
              • Sabac

              #36
              HP, mislim da Luci nije mislio da treba bukvalno ugasiti Chrysler, vec da treba uloziti znatan trud, energiju i materijalna sredstva da bi se sacuvalo ime kakvo je Viper. Ja se tu slazem sa njim. Najlakse je ukinuti brend. Sad je mozda prodaja takva kakva je, ali reci da Viper nije popularan i da nema svoju fan bazu sirom sveta je apsurdno. Viper ima sve muscle car atribute sto privlaci veliki broj ljudi koji vole ovakve automobile, a njih nije malo veruj mi. Eto, pomenuo si da su Japanci ugasili Supru jer im je prodaja poslednje 2-3 godine slabo isla. Ja, licno mislim da su se zajebali. Sirom sveta ima toliko tuner zaludjenika koji bi prodali kucu ili stan da je poseduju, (neki to bukvalno i rade), a cene im polako ali sigurno rastu. Mene recimo, koga Supra ne privlaci ama bas ni 1%, to uopste ne dotice, ali njeni fanovi su sigurno bili zestoko razocarani i sada nestrpljivo ocekuju naslednika. Sa druge strane, nas muscle cars fanove prilicno pogadjaju najave o ukidanju Vipera, a kako su najavljane sve rigorozniji propisi o motorima, potrosnji, zagadjivanju, itd, nesto sumnjam da cemo docekati naslednika...

              Ne bi trebalo mesati muscle cars sa ostalim "obicnim" americkim automobilima. Muscle cars su nesto posebno, perfektni sportski automobili, koji bukvalno imaju dusu; kao i svoje osobene specificnosti zbog kojih ih toliko volim. Kako moze neki obican americki automobil, poput For Crown Victoria da se poredi sa njima? A sto se tice toga da mi u Srbiji nemamo prakticno nikakve sanse da posedujemo USA vozilo, trebalo bi da znas da ovde ima dosta Stratusa i Neona, kao i uvek popularnog Grand Cheerokija. Mada, dok su Jeep-ovi unek "in" kod nas, i uvazavaju poseban status, na Neone i Stratuse se maltene neobraca paznja. Sta vise reci od cinjenica da Neon '00 godiste 2.0l, kosta jeftinije od moje Vectre koja je '98 godiste i 1.6l
              Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

              Comment

              • Horsepower
                CBC Senator XXL
                • 29.12.2005
                • 2000

                #37
                Kad je stigla ona naftna kriza pocetkom 1970ih, svi su prelazili na male i ekonomicne automobile - osim Chryslera koji je nastavio sa muscle car duhom. Znas sta su dobili u "znak zahvalnosti"? Umalo nisu bankrotirali. Da nije bilo legendardno Lee Iacocca i Americkog governmenta Chrysler bi tada bankrotirao.
                Ista stvar je danas. Chrysler ce bankrotirati ako nastavi da prozivodi automobile koji su skupi za proizvodnju, a da ne prodaju se ispod ocekivanja.
                Viper je na trzistu vec 17 godina i jedan je od retkih automobila u toj klasi koji je opstao toliko dugo.

                Ti mislis da je greska Toyote sto su ugasili Supru - Toyota ocigledno ne misli tako jer je Toyota financiski bolja i jaca nego ikada. Kad pogledas Toyotinu liniju vozila to su sve dosadna vozila koja cu mozda pogledati kad odem u penziju. Ali oni se prodaju, kompanija pravi profit tako da ako odluci da napravi Supru opet imace pare. Sta ce Chrysler imati ako nastavi da gubi pare?

                Comment

                • Horsepower
                  CBC Senator XXL
                  • 29.12.2005
                  • 2000

                  #38
                  Dobra vest - Ford je prestigao Toyotu i opet je #2 u Americi po prodaji.

                  Velike zasluge idu Microsoftu jer Fordovi sa Sync su nevidjeno popularni (preko 100,000 prodatih vozila sa Sync od pocetka godine).

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    #39
                    Charles Ales, a non-denominational Christian from Frogtown, Pittsburgh, loves classic Fords so much that he's building the Mustang Church of America.

                    Set to open this summer, the church already has its logo ready - a Christian fish with the Mustang horse inside. Ales plans to preside over car shows, swaps and two Mustang blessings each year.

                    Ales' collection of classic Mustangs - including all three of Ford's in-house 'Boss' specials - will be housed within the church. The wall behind the pulpit will feature a mural of - and we're really, really not making this up - Jesus at the wheel of a 1966 Mustang.

                    "Somebody asked me if I wasn't worried about people thinking this was sacrilegious," says Ales. "Well, I hope Jesus has a sense of humour."

                    Jesus is yet to comment on the revelations.

                    Comment

                    • Horsepower
                      CBC Senator XXL
                      • 29.12.2005
                      • 2000

                      #40
                      Steta sto mi Pittsburgh nije blizi.

                      Comment

                      • Horsepower
                        CBC Senator XXL
                        • 29.12.2005
                        • 2000

                        #41
                        Danas je na netu izasla slika novog 2010 Ford Taurusa, ali je skinuta pre nego sto sam uspeo da je vidim.

                        Kako mi pricaju ljudi na jednom Mustang sajtu, novi Taurus ce dosta liciti na Mondeo.

                        EDIT: Sliku sam upravo video, poslao mi jedan tip sa Mustang sajta, ali ne smem da je objavim na netu. Automobil izgleda dosta manji od sadasnjeg modela, podseca me dosta na Mazdu 6.

                        Comment

                        • Horsepower
                          CBC Senator XXL
                          • 29.12.2005
                          • 2000

                          #42
                          2010 Ford Taurus

                          Ovu sliku sam video jos pre neki dan (poslao mi jedan tip sa jednog Mustang sajta), ali je nisam smeo objaviti jer je Ford zabranio svima da je objavljuju (neki sajtovi na netu su je objavili, ali su odmah skinuli).

                          3.5L EcoBoost V6 sa 340 hp ...

                          Comment

                          • Horsepower
                            CBC Senator XXL
                            • 29.12.2005
                            • 2000

                            #43
                            Prva slika Fordovog novog 4.4L dizel motora.

                            U prodaji ce se pojaviti sledece godine u ovo doba i bice dostupan kao opcija u Ford F-150 i Expedition i Lincoln Navigator. Razvijace 340 hp.

                            Comment

                            • Horsepower
                              CBC Senator XXL
                              • 29.12.2005
                              • 2000

                              #44
                              Ford koristi Navistar dizel motore u svoj pickupima od 1982. godine, ali nakon velikih problema sa 6.0L motorom (za koje Navistar i dalje odbija da plati stetu), Ford je odlucio da razvije sopstveni dizel motor.

                              U pitanju je 6.7L V8 koji je trenutno uhvacen na testiranju u sadasnjem SuperDuty. Imace 6 brzina automatski menjac i u prodaji ce se pojaviti 2011. godine.

                              Comment

                              • Horsepower
                                CBC Senator XXL
                                • 29.12.2005
                                • 2000

                                #45
                                Posle Plymoutha i Oldsmobila jos jedna Americka auto kompanija ce uskoro nestati sa trzista. Kako prenosi Edmunds do 2012 godine ce biti ugasen Mercury.

                                Ova vest i ne predstavlja neko iznenadjenje kad se zna da Ford vec godinama ne prica o buducnosti kompanije niti predstavlja nove modele/koncepte.

                                Comment

                                Working...
                                X