Dodge Challenger SRT-8 vs Ford Mustang Shelby GT500

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Horsepower
    CBC Senator XXL
    • 29.12.2005
    • 2000

    Dodge Challenger SRT-8 vs Ford Mustang Shelby GT500

    Prosto je neverovatno koliko novinari favorizuju Challengera.

    Pre neki dan na Edmunds uzmu Challenger SRT-8 vs Mustang Bullitt. Razlika u njima je ogromna, Bullitt je srednji Mustang dok je SRT-8 najjaci Challenger i razlika u ceni je $10,000. I naravno Challenger pobedi, morao je da pobedi.

    I juce kupim novi Motor Trend i u njemu poredjenje izmedju Challenger SRT-8 i Mustang Shelby GT500. Oba modela su jako slicna, najbolje su verzije i cena im je skoro ista (Mustang je $1,000 skuplji).
    I citam tekst i Mustang pobedjuje sve testove. Ubrzanje do 60 mph, 1/4 milje, kocnice, ponasanje u krivinama ... ama bas sve.
    I sta na kraju uradi Motor Trend? Proglasi Challengera za pobednika. Neverovatno.

    Kapiram da je Challenger sada hit jer je tek izasao u prodaju, ali ga ne trebaju precenjivati kao sto rade jer samo stete svom imidzu.



























  • Pro_Touring_Mopar
    CBC Senator XXL
    • 13.11.2007
    • 684
    • Sabac

    #2
    Jaoo, kako su lepi, nije normalno. San snova.

    HP, novinari mnogo hvale Challengerovo ponasanje u krivinama, jesi li siguran da ga je Shelby i tu dobio? Ako imas link za tu reportazu, molim te postuj ga, mnogo me zanima da vidim kompletan test.

    Za to vreme ja cu da se bavim pravljenjem wallpapera od ovih lepotana.
    Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

    Comment

    • Horsepower
      CBC Senator XXL
      • 29.12.2005
      • 2000

      #3
      http://www.motortrend.com/roadtests/cou ... index.html

      Pogledaj samo tezinu. Jos kad convertible izadje bice tezi od mog pickupa.

      Comment

      • Pro_Touring_Mopar
        CBC Senator XXL
        • 13.11.2007
        • 684
        • Sabac

        #4
        Sad procitah reportazu. Sto se tice performansi, tu ga je GT500 ocekivano dobio. Ipak je dosta laksi, a 80 konja jaci. Medjutim, ukupna ocena se nije odnosila samo na performanse. Iako Shelby pokazuje bolje vreme i na leteral g testu, sam Motor trned je izjavio da se Challenger ponasa fantasticno u krivinama, da ih prosto jede i da se vozac za volanom novog Mopara oseca dosta prijatnije i sigurnije nego u GT500. Mozda cak i previse.

        Challenger dobija izuzetnu paznju zato sto je nov i zato sto predstavlja sve ono sto jedan muscle car treba da bude. Chrysler je tu ubo bas gde treba.

        Sto se tice tezine, pa nije bas tako strashno. Ipak je to muscle car. A svi koji su ga testirali su izjavili da ih odusevljava kako se toliko tezak automobil vrhunski snalazi u krivinama i kako daje osecaj sigurnosti vozacu cak i u malo kriticnijim situacijama. Ako ce da ti bude lakse, samo se seti da je svojevremeno Mitshubishi 3000GT, najavljen kao "lagani" Japanski tuner, tezio preko 2. tone.
        Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

        Comment

        • Horsepower
          CBC Senator XXL
          • 29.12.2005
          • 2000

          #5
          Za ocekivati je da ce se vozac Challengera osecati prijatnije kad je Challenger pravljen na istim platformama kao i Charger i 300. Tako da je ustvari njihova Coupe verzija i nebi trebao biti nista manje udoban od njih. Ali kada je udobnost predstavljala bitne karakteristike muscle cars?

          Challenger izgleda kao muscle car, ali ja ga nikad necu smatrati za pravi muscle car. 4,200 lbs (1,900 kg) je bas previse. 'ebote, to je za 1,000 lbs (450 kg) vise od Mustanga GT.

          Challenger je sada u centru paznje, ali sumnjam da ce opstati duze od 1 generacije.

          Comment

          • Pro_Touring_Mopar
            CBC Senator XXL
            • 13.11.2007
            • 684
            • Sabac

            #6
            First gen Charger je svojevremeno bio slicne tezine kao i novi Challenger, pa mu to nije smetalo da pohvata sve lovorike od Camaro-a, koji je bio skoro pola tone laksi.
            Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

            Comment

            • Horsepower
              CBC Senator XXL
              • 29.12.2005
              • 2000

              #7
              Evo gledam na netu, 1968 Charger sa 440 je tezak oko 3,500 lbs (nesto manje od 1,600 kg). Znaci 700 lbs (315 kg) manje od novog Challengera.

              Lepota klasicnih muscle cars sto nisu imali gomilu elektronike i gomilu sigurnostnih mera koje samo dodaju na tezini.

              Comment

              • Pro_Touring_Mopar
                CBC Senator XXL
                • 13.11.2007
                • 684
                • Sabac

                #8
                Vidis, ovo me je poprilicno iznenadilo. Bio sam ubedjen da je Charger svojevremeno tezio preko 1800kg. Mada sad vidim da je i u najjacoj HEMI verziji tezak oko 3700 lbs, sto je opet dosta lakse od novog Challengera.

                No dobro, makar se Chally odlicno ponasa u krivinama. Iskreno, vise bi me bolelo da je laksi a katastrofa na stazi. Sta mislis, koliko ce manuelni menjac pospesiti ubrzanje i performanse uopste?

                Originally posted by Horsepower
                Lepota klasicnih muscle cars sto nisu imali gomilu elektronike i gomilu sigurnostnih mera koje samo dodaju na tezini.
                Ovo si debelo upravu.
                Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                Comment

                • Horsepower
                  CBC Senator XXL
                  • 29.12.2005
                  • 2000

                  #9
                  Mozda skine 0.1 sec do 60 mph i na 1/4 mile.

                  Comment

                  • Bzuva
                    CBC Senator
                    • 17.09.2006
                    • 269
                    • Bgd

                    #10
                    Izvinjavam se na manjem skretanju sa teme, ali:
                    @horsepower: Koji je Charger prve generacije? 1966? Malo ste me zbunili jer je Pro touring mopar gledao prvu generaciju, a ti si prichao o 68.
                    Alfista u povoju

                    Comment

                    • Horsepower
                      CBC Senator XXL
                      • 29.12.2005
                      • 2000

                      #11
                      Prva generacija se odnosila na 1966 - 1970. Iako su postojale vece dizajnerske promene, automobil je tehnicki bio potpuno identican.

                      Comment

                      • starac vujadin
                        CBC Senator XXL
                        • 27.08.2005
                        • 2617
                        • Stari grad

                        #12
                        Ja bih Shelby-ja sad daleko pre nego Dodge-a... a `70 bih uzeo Challenger-a bez razmisljanja ispred svih muscle car.

                        Comment

                        • Bzuva
                          CBC Senator
                          • 17.09.2006
                          • 269
                          • Bgd

                          #13
                          Originally posted by Horsepower
                          Prva generacija se odnosila na 1966 - 1970. Iako su postojale vece dizajnerske promene, automobil je tehnicki bio potpuno identican.
                          Ja sam uvek smatrao 66 za zasebnu generaciju, tako da je tu doshlo do zabune
                          Inache, koliko god da vishe voleo mopar, mislim da bih dobro razmislio u ovom sluchaju i veoma verovatno kupio Cobru...
                          Alfista u povoju

                          Comment

                          • Horsepower
                            CBC Senator XXL
                            • 29.12.2005
                            • 2000

                            #14
                            Tad je bilo jako tesko razlikovati modele jer su uglavnom dizajnerske promene dolazile cesto, a motori se nisu menjali.

                            Po dizajnu postojali su 1966-1967, 1968, 1969, 1970, 1971-1974.

                            Comment

                            • Pro_Touring_Mopar
                              CBC Senator XXL
                              • 13.11.2007
                              • 684
                              • Sabac

                              #15
                              Da, s tim sto su 1968-1970 prakticno jedan model. Jedine razlike su blaga promena grilla i zadnjih svetala.
                              Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                              Comment

                              Working...
                              X