Dakle, sestra mi se bavi mislju o uvozu kakvog SUVa iz USA zbog slabog $, pa nece naci jeftinije auto, a novije... Americki je student, pa joj je i automatik jedna od bitnih stavki... Planirala je uzeti skoro nov auto, tipa godinicu star, jer vec i takvi jos pojeftine u odnosu na nove...
Kod nas jos nema homologacije za "Amere" pa se mogu uvoziti nesmetano, ali se suska da bi moglo biti uvedeno, pa je i to razlog zasto bi to uvezla u skorije vrijeme...
Ono sto me posebno interesuje u svemu tome je kako su se opcenito "amerikanci" iz uvoza pokazali ? Kakva je situacija sa kvarovima i dijelovima u odnosu na evropske modele istih ili slicnih imena ??? Pod pretpostavkom da se ne kvare vise nego evropljani, bar do nekih 160.000 km, kakva je situacija sa potrosnim materijalima za servisiranje ? Remenje, spaneri, filteri, i ostale stvari za koje nesto znate ???
Na pamet nam padaju razne kombinacije, ali su recimo manji SUVovi na tapetu, tipa RAV4, Tucson-a, dok su npr. ML, X5, Touareg zasad preveliki...
Kod nas jos nema homologacije za "Amere" pa se mogu uvoziti nesmetano, ali se suska da bi moglo biti uvedeno, pa je i to razlog zasto bi to uvezla u skorije vrijeme...
Ono sto me posebno interesuje u svemu tome je kako su se opcenito "amerikanci" iz uvoza pokazali ? Kakva je situacija sa kvarovima i dijelovima u odnosu na evropske modele istih ili slicnih imena ??? Pod pretpostavkom da se ne kvare vise nego evropljani, bar do nekih 160.000 km, kakva je situacija sa potrosnim materijalima za servisiranje ? Remenje, spaneri, filteri, i ostale stvari za koje nesto znate ???
Na pamet nam padaju razne kombinacije, ali su recimo manji SUVovi na tapetu, tipa RAV4, Tucson-a, dok su npr. ML, X5, Touareg zasad preveliki...
Comment