Ford Focus za americko trziste je bio bitno slabiji od evropskog Focusa. BMW Z3 i Merdeces ML su na pocetku svoje produkcije isli istovetni za americko i evrosko trziste, pa su morali za evropsko da naknadno naprave niz poboljsanja jer su kupci bili nezadovoljni u Evropi. Ima razlike i u kvalitetu u zavisnosti od trzista kome su namenjene, a i mesto fabrike isto moze praviti razliku...mada razlike ne bi smele da su drasticne, primetljive. Da ne zaboravimo i promenu (citaj: pogorsanje) garantnih uslova za neke zemlje pod izgovorom (uglavno opravdano, ali ne uvek...) drugacijih i tezih uslova eksploatacije.
Razlika u kvalitetu
Collapse
X
-
Ne znam za sada ali bilo je razlike...ali naravno nema namenjenig iskljucivo za Srpsko trziste.
Vec Idu po principu iz fabrike u Indiji idu za africko trziste a za evropu oni iz fabrike iz nemacke.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Originally posted by 206Naravno da nema niti moze da bude. Jedan VW ne sme sebi da dozvoli da ima razlicite kriterijume u kvalitetu izrade za njihova auta, gde god se prave. Osim toga, da se napravi fundamentalno nekvalitetniji auto, zahtevalo bi to projektovanje maltene celog auta od pocetka.
Samo oprema, nista vise.Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
Originally posted by M-powerNe znam za sada ali bilo je razlike...ali naravno nema namenjenig iskljucivo za Srpsko trziste.
Vec Idu po principu iz fabrike u Indiji idu za africko trziste a za evropu oni iz fabrike iz nemacke.Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
koji to Golf 5 prodat u Evropi ima Euro 2 motor ?
gde je prodat ako znaš, ili neki drugi detalji.
deluje mi neverovatno da bi VW sebi dopustio takav blam, a i da do sada nije bilo masovne reakcije s obzirom da se takav Golf ne može prkatično nigde u EU registrovati.
ovo pitam radi informisanosti, ne zato što ti ne verujem da se moglo dogoditi čak i to.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
@ada
Bas bi me interesovalo da vidim to napismeno.
A i voleo bih da mi argumentujes tu tvrdnju da Golfovi koji dolaze do nas koriste losije materijale i losiju zavrsnu obradu, posto se svi prave na istoj liniji u istoj fabrici, po istim specifikacijama.
Odakle ti podatak da je u Golfu 5 ili tom Audiju Euro 2 motor, ja ne znam...koji je to motor?
Comment
-
-
Vozila koja se rade za (od strane vw-a i audia)
rusiju, ukrajnu, moldaviju, afriku, indiju ne poseduju euro 3 standard, a kamoli euro 4.
Čim se auto vrati iz nemačke (očekujem do nedelje (ove)) skeniraću i postaviću.
Motori standardni koji se i danas ugradjuju ali bez euro 3 ili 4 standarda.
Da razgraničimo da nisu samo motori ti koji zadovoljavaju euro standard (nivo buke, limariski deo.....)
Što se tiče ovoga gore napisanog nazovi zavod za homologaciju onako bezveze (011-354-12-62; 011-354-12-61; 011-354-12-62) i reci da trebaš da uvezeš audi a6 2006 godište iz ukrajne. Iznenadićeš se informacijom
A i što se tiče vozila koja odakle stižu (gde se proizvode) iznenadio bi se.
Pošto voliš da rasturaš kolanađi peticu koja je uvezena ali baš iz nemačke, i koja je kupljena kod nas. Skini naslanjače za ruke na vozačevom sedištu i pogledaj unutra. Opet ćeš biti iznenadjen.
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
ja samo mogu da potvrdim adinu prichu ali ne na automobilima vec na tehnici :beloj tehnici,elektronici,itd....postoji trziste istocne evrope i zapadne evrope.americko trziste i itd.znam sto se tice auta da su za neke zemlje auti dobijali dodatnu zastitu karoserije dok za neke slabiju.isto tako isti modeli nekih auta koji su isli sa americko trziste su imali malkice slabije ili citaj mekse ogibljenje od istog modela za evropu.znam sto se tiche mazde da svi modeli za evropu dolaze samo iz japana ,dok za ostala trzista se sklapaju jos ponegde....ima razlike
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Vozila koja se rade za (od strane vw-a i audia)
rusiju, ukrajnu, moldaviju, afriku, indiju ne poseduju euro 3 standard, a kamoli euro 4.
i kakve veze pa imaju ti različiti modeli auta za isporuku i kupovinu u Srbiji novoga Golfa 5, za koji se kaže da je navodno namerno lošijeg kvaliteta izrade.
zaista ne vidim kakva je povezanost osim da se radi o marki -brendu i marketinškom nzivu vozila.
pa VW je godinama Audije u Aziji prodavao pod oznakom VW i sa bedžom VW.
VW Rabbit je iime koje nije korišćeno u Evropi, itd...
modeli mnogih fabrika za Bliski Istok, pogotovu japanski uopšte nisu imali ugradjeno grejanje kabine (radi uštede) ...
i nije samo VW, gotovo sve firme tako rade.
u Engleskoj se ne prodaju modeli kontinentalne Evrope već samo lokalni ostvrski, npr.
ne znam da bi neko u Srbiji u salonu ponudio i uspeo da proda auto koji ima recimo desni volan..volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
isto tako isti modeli nekih auta koji su isli sa americko trziste su imali malkice slabije ili citaj mekse ogibljenje od istog modela za evropu
nijedan auto kao američki model (po specifikaciji zakonskoj za SAD) ne može da se proda niti vozi u Evropi, kao i obrnuto već samim tim što imaju potpuno različite sisteme osvetljenja a što je zakonska obaveza.
isto tako i karoserija mora da ispuni sasvim različite sigurnosne standarde, recimo osobine branika kao i namena su potpuno drugačiji u Evropi i SAD.
ovde je bila priča da je model za recimo SAD prodat u Njujorku sa namerom proizvojdača (više ili manje) kvalitetno izradjen od tog istog modela koji će se prodavati u Bostonu, i to još tako odredjeno na proizvodnoj traci.
nešto ne verujem da se to danas ikome isplati na takav način koristiti proces pokretne trake u proizvodnji.
pogotovu sumnjam da ozbiljna firma to sa namerom radi.
druga je stvar da je proizvod napravljen recimo u japanu i recimo u indoneziji a iste marke i modela za isto tržište pomalo različit u kvalitetu.
ali onda su svi primerci iz japana drugačiji od svih primeraka iz indonezije, potpuno podjednako u kom mestu će i kod kod kupca biti isporučeni. uvek postoji neka tolerancija proizvodnog procesa pa to mislim da nije ni pitanje.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Što se tiče ovoga gore napisanog nazovi zavod za homologaciju onako bezveze (011-354-12-62; 011-354-12-61; 011-354-12-62) i reci da trebaš da uvezeš audi a6 2006 godište iz ukrajne. Iznenadićeš se informacijom
možda je nu Ukrajini zabranjen uvoz Audija iz Švajcarske pa takva situacija nije moguća, recimo da je samo primer.
ili da iz Švedkse uvezem model za Ukrajinu istog tog A6 ?
nije valjda da neko ovde gleda formalno iz koje zemlje se faktički uvozi auto a ne gleda na tehničku deklaraciju robevolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
gleda i formalno, ali sve zavisi u kom gradu cariniš vozilo!Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
Comment