International engine of the year award 2008.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bane R
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2006
    • 1769
    • Beograd

    #16
    Ti si vozio s2000 pa znaš kako vuče. U ostalom, taj motor je i onako 5 puta uzimao titulu do sad .

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      #17
      a ti to mene kopiras ili sta...
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        pa srećna okolnosti u vezi S2000 je što je motor postavljen u malecni auto pa ima lagani zadatak da povuče.
        da je postavljen taj isti motor u normalni auto srednje klase, jasno je da bi se na videlo izašlo koliko slabo vuče za datu zapreminu motora pri poredjenju sa turb varijantom.

        kao na primer, u Akordu taj motor voziš u 5.toj oko 60km/h i stisneš pedalu gasa a ono letargija. da li je tako ?
        pogotovu ako je unutra recimo 5 odraslih osoba, znači neko minimalno opterećenje motora.

        kod turbo motora tog problema neodlučnosti da povuče odmah nema.

        ista situacija i sa dizelima i sa benzincima.


        sasvim je druga stvar ako neko vozi istih 60 km/h u 2.brzini i isto tako stisne pedalu gasa pa auto tada zaista dobro povuče.

        većina vozača preferira ona prvi scenario sa manjim obrtajima motora, ako ništa drugo zbog buke i udobnosti vožnje.

        vozači se razmazili

        sam motor je naravno tehnološki biser i pravo malo čudo izrade.
        ja više pričam o nameni za svaki dan.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • CannoN
          CBC Senator XXL
          • 15.09.2007
          • 485
          • Beograd

          #19
          Nisam vozio ili se vozio dizelom konkurentnim BMW-u dok kod benzinaca to nije slucaj.

          Comment

          • AreOut
            CBC Senator XXL
            • 22.07.2006
            • 590
            • Zabjelo

            #20
            Originally posted by sw.brick

            kao na primer, u Akordu taj motor voziš u 5.toj oko 60km/h i stisneš pedalu gasa a ono letargija. da li je tako ?
            pogotovu ako je unutra recimo 5 odraslih osoba, znači neko minimalno opterećenje motora.

            kod turbo motora tog problema neodlučnosti da povuče odmah nema.

            ista situacija i sa dizelima i sa benzincima.
            Paz ovako imam Accorda 2.0 sa 120ak konja i nekih 160 Nm i jedno 8 god novijeg fiata kupea turbo chipovanog sa cirka 250 KS i oko 360 Nm.

            I iz prve ruke ti kazem da Accord bolje vuce petom sa 40-50-60 a gotovo da sam siguran i sa 70 km/h...
            http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #21
              Kod Coupea je jako izražena turbo rupa, tako da nije merodavan za poređenje sa turbo motorima novije generacije.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • X9
                CBC Senator XXL
                • 28.06.2005
                • 3179
                • Wien-Sabac
                • RX-8 i X-9

                #22
                e sada hebiga..ni turbo motori ne treba da se uporedjuju sa atmosfercima...
                @brick
                da li si vozio sta novije od Honde sa iVtec-om?
                po tvom pisanju bih rekao da nisi...
                uostalom...neko je vec pomenuo kakve kriterijume uzimaju za obzir novinari prilikom glasanja i to je tek njihovo misljenje koje po pravilima nijedna auto kuca ne bi smela u reklamne svrhe koristiti-sto je vec kod pomenutih zlupotrebljeno-chak i od strane mazde pre par godina u slucaju Rene**** ...
                sto se tiche bmw-a-jednostavan downsizing-inache veliki trend kod nemackih proizvodjaca,trenutno jedan VW NE MOZE da proizvede dovoljno motora tipa 1,4l tsi (benzin)da bi poklopio narudzbine sirom evrope.
                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                No ROTOR no MOTOR...

                Comment

                • AreOut
                  CBC Senator XXL
                  • 22.07.2006
                  • 590
                  • Zabjelo

                  #23
                  Treba kad je ekonomija u pitanju uzeti i enormno visoke cijene odrzavanja kada su moderni twinturbo motori u pitanju. Evo sada je doslo do javnosti zasto je GTR tako jeftin (za tu klasu). Redovno odrzavanje za taj auto je recimo 3-4 puta skuplje nego za 1 NSX.
                  http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                  Comment

                  Working...
                  X