Imam jedno pitanje:
Posle generalne resio sam da stavim filter brzog protoka ne zbog povecanja snage vec zato sto nije potrebna njegova zamena.
Odmah da kazem da filter i nije neka marka u pitanju je bio neki cini mi se italianski..


e sad javio se problem auto je na leru radio lepo, dobro primao gas,ali bio malo bucan, ali pod opterecenjem se gusio vec na 2500 obrtaja i bio nenormalno bucan. Prodavac je rekao da sam mu ja jedini koji se do tada zalio,pa mi je dao drugi iste marke i problem je bio isti, na kraju sam vrati fabricki i normalno sve je u redu...
E sad me interesuje da li mozda neko zna u cemu je bio problem, da li je do kvaliteta filtera, mozda je mali za 2000 kubika mozda mu je smetalo zato sto je direktno na usisnoj grani i da li je uopste moguce koristiti te filtere na obicnom dizelu???
Posle generalne resio sam da stavim filter brzog protoka ne zbog povecanja snage vec zato sto nije potrebna njegova zamena.
Odmah da kazem da filter i nije neka marka u pitanju je bio neki cini mi se italianski..


e sad javio se problem auto je na leru radio lepo, dobro primao gas,ali bio malo bucan, ali pod opterecenjem se gusio vec na 2500 obrtaja i bio nenormalno bucan. Prodavac je rekao da sam mu ja jedini koji se do tada zalio,pa mi je dao drugi iste marke i problem je bio isti, na kraju sam vrati fabricki i normalno sve je u redu...
E sad me interesuje da li mozda neko zna u cemu je bio problem, da li je do kvaliteta filtera, mozda je mali za 2000 kubika mozda mu je smetalo zato sto je direktno na usisnoj grani i da li je uopste moguce koristiti te filtere na obicnom dizelu???

Comment