Turbopunjac - trajnost i pouzdanost?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Black Knight
    CBC Senator XXL
    • 13.10.2004
    • 2020
    • Novi Beograd, kicblo

    #46
    Originally posted by TETAK
    Ranko brate ,upravo mi to treba što si postavio ,samo jedna mala korekcija, podaci su mi potrebni za V-40 2.0T (benzinac) !
    a godiste?
    Injection is good,but I'd rather be blown!

    Comment

    • Black Knight
      CBC Senator XXL
      • 13.10.2004
      • 2020
      • Novi Beograd, kicblo

      #47
      Originally posted by Quadrifoglio
      A kako nema??? Visak pritiska ispusta napolje radi stabilnijeg nadpunjenja... doduse postoje i verzije WG-a koje ga vracaju u izduvnu granu...
      mislim u svakom slucaju da se taj zvuk ne moze cuti u odnosu na zvuk koji proizvodi 150000 rpm/min
      Injection is good,but I'd rather be blown!

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #48
        t ili T kod 40 serije ista stvar , obadva su LPT , samo je T4 FPT sa Mitsu TD04-14T

        RankoK >> Izvuci glavu iz nafte
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #49
          Karakteristican zvuk kod motora je cesto definisan UPRAVO zvukom sa WGa.

          Naime na kontroli WGa, sav zvuk koji izlazi iz njega je (dakle visak izduvnih gasova koji nesmeju biti upuceni kroz TuRbinu) je zvuk detonacije cilindra.

          Nepostoji WG koji vrava u izduvnu granu vec postoje WG koji su posebni a ne integrisani sa turbinom, i kroz njih zaobilaze izduvni gasovi samu turbinu. Takve konstrukcije obicno imaju VECI protok te zvuk iz takvih malo rezeci, npr, RS modeli malo zvuce kao traktori zbog toga.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • TETAK
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3034
            • Čačak, Srbija

            #50
            Hvala Boost...nego kako su se te turbine pokazale u eksploataciji?Ranko, auto je 1998 g.....
            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #51
              Ovde? Pazi , totalno rasterecena turbina , nema temperaturnih a ni pulsnih ova. 300.000+ Km hladno.
              Na kraju krajeva ovde neka takva turbinica od nekoga koji konvertira svoj na FTP nekosta vise od 100? u perfektnom stanju.
              Sta je problem? Nema ga

              Podatci iz prve ruke od nepopravljivih Volvo Turbo momaka
              http://forum.turboperformanceclub.com/v ... 916#549916

              Sta te jos zanima pa da pitam
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #52
                Tetak:

                TD04 serija turba je sami CORE ili kako ga zovu SRCE, dakle deo sa lezajem i sa osovinom sa turbinskim tockom.
                Na njega se montira kuciste razne velicine prema velicini motora.
                Npr. 5,6 ili 7cm2 otvora za izduvne gasove.
                Na drugoj strani je kompresor gde se postavlja impela (turbinski tockic) u zavisnosti od nivoa pritiska i protoka koji se trazi.
                Dakle ide u velicinama reda 12,13,14,15,16,18 i 19.
                T na kraju znaci da je turbina sa duplim lopaticama (visoko efikasna)
                E sad pazi.
                Jedan 19T sa kucistem 7 gde je dakle samo otvor veci za gasove koji ce proci preko POTPUNO ISTE TURBINSKE IMPELE kao na 12T modelu, daje na VplvoR modelima pri tunngu istih do 400KS. Tada traje oko 100.000Km
                A kao originalno resenje sa 240KS ima vek od 300.000km
                Dakle, sa normalnim gasenjem motora i bez obzira kako ces da ga vozis na tome motoru ako ga ubijes pre 300.000Km ja ti kupujem novi , castim te

                Ja vozim sa jednom od mene samog specijalno prepariranom TD04 sa 8cm2 kucistem (rucni rad- portovana 7-mica) i sa 19T kompresorom.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • -Q-
                  CBC Senator
                  • 03.12.2004
                  • 288
                  • Srbija/Beograd

                  #53
                  Originally posted by BOOST
                  Karakteristican zvuk kod motora je cesto definisan UPRAVO zvukom sa WGa.

                  Naime na kontroli WGa, sav zvuk koji izlazi iz njega je (dakle visak izduvnih gasova koji nesmeju biti upuceni kroz TuRbinu) je zvuk detonacije cilindra.

                  Nepostoji WG koji vrava u izduvnu granu vec postoje WG koji su posebni a ne integrisani sa turbinom, i kroz njih zaobilaze izduvni gasovi samu turbinu. Takve konstrukcije obicno imaju VECI protok te zvuk iz takvih malo rezeci, npr, RS modeli malo zvuce kao traktori zbog toga.
                  to sam i mislio za integrisanu, ima "klapnu" koja se otvori i propusti pritisak u "donji deo" izduvne grane tj onaj koji ide sa izlaza turbine...
                  lose sam se izrazio
                  2008. Leon

                  "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #54
                    Da, los odraz, nemoj da se bavis kosarkom i odbojkom vise
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Black Knight
                      CBC Senator XXL
                      • 13.10.2004
                      • 2020
                      • Novi Beograd, kicblo

                      #55









                      Injection is good,but I'd rather be blown!

                      Comment

                      • Black Knight
                        CBC Senator XXL
                        • 13.10.2004
                        • 2020
                        • Novi Beograd, kicblo

                        #56
                        Originally posted by BOOST
                        RankoK >> Izvuci glavu iz nafte
                        a ja sam mislio da diskutujemo o DTI-ima
                        Injection is good,but I'd rather be blown!

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #57
                          Ma daj brate, Tetak se na naftu ni negreje
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • Black Knight
                            CBC Senator XXL
                            • 13.10.2004
                            • 2020
                            • Novi Beograd, kicblo

                            #58
                            ma pricaj ti sta hoces, da nije nafte nebi bilo ni bezina...

                            Injection is good,but I'd rather be blown!

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #59
                              Pa dobro , da nema krpmpira i kukuruza nebi bilo ni votke?

                              Pa opet nesto se nepalim na sirov krompir a jos manje na kukuruz
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • Wiz
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3104
                                • Nish

                                #60
                                Originally posted by RankoK
                                Originally posted by Wiz
                                Rankok a sto nisi uzeo original sa DTI 2.0 motora,ja mislim da znam gde ima

                                ma teo sam ali trazio mi na otpadu 3000 din... neka fala...ne treba

                                Hmm pa nije mnogo za original i to sa instalacijom pretpostavljam,trebao si da uzmes samim tim sto bi verovatno bio postedjen oko pravljenja nosaca i ubudzivanja "neoriginalne",u svakom slucaju original je original

                                Comment

                                Working...
                                X