Renault Megane II - pitanjca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • buldozer
    CBC Veteran
    • 24.03.2006
    • 151
    • Beograd

    Renault Megane II - pitanjca

    Elem, isprobao sam danas jedan ovakav model, pa da pitam u vezi nekih mojih utisaka:

    Prvo: Naime, začudila me neudobnost vozila po kojoj su francuzi poznati - osetio sam svaku neravninu. Doduše, čini mi se da su gume malo prenapumpane, a i nisu baš u cvetu mladosti. Amortizeri koliko sam mogao da isprobam tzv. ljuljanjem deluju OK.

    Drugo: Ima li neko VIN decoder za Reno, kako bi proverio godinu proizvodnje?

    Treće: Može li se kod Reno uvoznika (Integra ili neko drugi) proveriti servisna istorija vozila u inostranstvu, i koliko to košta?
  • Car
    CBC Senator XXL
    • 07.07.2005
    • 900
    • Beograd

    #2
    Re: Renault Megane II - pitanjca

    Pa isto kao sto je npr. 307 prilicno neudobniji u poredjenju sa 406 kod peugeota... Osobine te klase automobila su takve, prosto.

    Probaj s ovim za vin, ja sam ovde gledao za moju lagunu. http://www.analogx.com/CONTENTS/vinview.htm
    Mozda ima i neki bolji sajt, ovo sam slucajno nasao na google-u.


    Ako niko ne odgovori da li mozes da proveris servisnu istoriju, zvrcni hit auto (integra motors) pa proveri:
    HIT Auto d.o.o. - Staro sajmište 29 - 11070 Novi Beograd - Tel.: +381 (011) 2018038, Fax: 3113806

    I telefon bas za servis:
    8-18h radnim danom i 9-14h subotom
    tel.: 011/2018-011, 2018-012,
    2143-824,

    Comment

    • buldozer
      CBC Veteran
      • 24.03.2006
      • 151
      • Beograd

      #3
      Da, kao što sam i mislio, pošto je na 10-toj poziciji dvojka - godište je 2002.

      Comment

      • buldozer
        CBC Veteran
        • 24.03.2006
        • 151
        • Beograd

        #4
        Pa da odgovorim sam, pošto niko drugi nije:

        Moguća je provera servisne istorije za Reno na osnovu VIN broja, ali samo za period garantnog roka (2 godine), i ne plaća se. Reći će Vam kolika je bila kilometraža na tom zadnjem zabeleženom servisu i šta je od delova zamenjeno u garanciji. Ovo možete da proverite kod bilo kog ovlašćenog dilera i servisera Renoa u Srbiji.

        A sad interesantni deo:

        Proveravao sam dva Reno Megana. Iako su oba automobila imala 2 na desetoj poziciji oba imaju prvu registraciju u 2003-oj. U pitanju su bili dizeli. Jedan je za dve godine prešao 120.000km a drugi za malo manje od tri godine 160.000km. Prvom su u garantnom roku zamenjeni samo elektropodizači, a drugom pored njih i turbina.
        Inače u oglasima se za prvi navodi da je prešao 109.000, a za drugi 93.000, a po meni je realna kilometraža za prvi oko 170.000, a za drugi oko 250.000km. Prvi prodaje privatno lice, a drugi auto plac kojeg ima i na sajtu www.polovniautomobili.com.
        Da stvar nije baš toliko crna, oba auta su u odličnom stanju, pogotovu drugi! Znači, kolega i ja smo ga gledali 20-tak minuta i nismo mogli da nadjemo tragove tolike kilometraže. Ovo može da bude i pohvala za Renoa.

        Zaključak: Dizele u inostranstvu ne kupuje niko ko prelazi manje od 30k, a najčešće 50k godišnje, što je već dosta puta rečeno, ali nije loše ponoviti.

        Ne bi bilo loše da se navedu i primeri za ostale ovlašćene zastupnike u Srbiji, kako bi ljudi znali šta je moguće dobiti od informacija od njih.

        Comment

        Working...
        X