Cao!
Sedim i citam dokle su stigli sa tuningom Volvo S60R modela, inace
potentne masine od 300KS i 400Nm originalno.
Americki tuner EVOLVE koji se etablirao tako duboko da je na zanjdnjem eminentnom Las Vegas sajmu izlagao svoje prerade na fabrickom Volvo standu, otisao je korak dalje.
Sa dalje se misli na veoma preradjen motor i da izbacije 400KS i 500Nm.
Sad, malo gledajuci sta se dobije u performansama za pare?
Sama Evolve prerada se sastoji u izmeni vesanja, kocionog sistema , body kit i motora.
Sve u svemu slika izgleda ovako.
Za standardni 60R mora se izdvojiti 50.000?.
Makaronija a´la amerikana kosta ni manje ni vise od 22.000?.
E, sad, posto je udarna tacka na potenci motora , dizanje snage i prerade vrsene na ovom agregatu su izmenile performanse u sledecem spektru:
Volvo 60R / Evolve
0-100 6,16 / 5,17
0-140 10,79 / 8,87 sec
0-200 23,39 /18,02 sec
80-120 5,3 / 4,6 sec
100-150 6,7 / 5,3 sec
Sad malo razgledajuci sta se gde dobilo? U pitanju je dakle vec iz starta
potentna masina i ovde gledamo i pricamo o tuningu kao takom te i na sta su spremni dati pare ti koji ih imaju.
Naime, gledajuci cifre 0-100Km/h ovde je ta sekunda extra placena 22000? . (posmatrajte celu sliku cene tuninga jer naduvati motor a neobraditi kocnice da budu spremne za docekati efekat motora nije tuning vec ******stina)
No, sto brzina ide na gore sve se bolje vidi razlika i pocinje biti jeftino.
Dakle, ovo jeftino moze pod znake navoda , jer ipak 22 soma ? nisu za bacanje, ali kad se prica o poboljcanju ubrzanja od 4 sekunde u zoni od 100-200km/h onda ova sekunda postaje puno jeftinija ili ti 5000?.
Da li su ove cifre opravdane ili ne, pitanje je, jer za iste pare se moze uzeti jedan RS6 ili M5 koji je sa pribliznim performansama ali ima jedan veliki nedostatak.
Individualnost.
Dakle, na zapadu malo pecatiran kao traktor, Volvo , konacno dolazi i prkosi u najeminantnijij ergeli sportaka.
Ubrzanja su dakle u klasi sa jednim Porscheom 911 i ostavlja M3 iz sebe.
I pored svega toga se nudi onaj segment kako aktivne tako i pasivne sigurnosti na koju je Volvo uvek bio usmeren.
Ocekuje se i prerada karavan modela , dakle nista cudno, RS6 kod audsija vec postoji kao takav.
Hmm.. brick blizi ti se vreme za update
Sedim i citam dokle su stigli sa tuningom Volvo S60R modela, inace
potentne masine od 300KS i 400Nm originalno.
Americki tuner EVOLVE koji se etablirao tako duboko da je na zanjdnjem eminentnom Las Vegas sajmu izlagao svoje prerade na fabrickom Volvo standu, otisao je korak dalje.
Sa dalje se misli na veoma preradjen motor i da izbacije 400KS i 500Nm.
Sad, malo gledajuci sta se dobije u performansama za pare?
Sama Evolve prerada se sastoji u izmeni vesanja, kocionog sistema , body kit i motora.
Sve u svemu slika izgleda ovako.
Za standardni 60R mora se izdvojiti 50.000?.
Makaronija a´la amerikana kosta ni manje ni vise od 22.000?.
E, sad, posto je udarna tacka na potenci motora , dizanje snage i prerade vrsene na ovom agregatu su izmenile performanse u sledecem spektru:
Volvo 60R / Evolve
0-100 6,16 / 5,17
0-140 10,79 / 8,87 sec
0-200 23,39 /18,02 sec
80-120 5,3 / 4,6 sec
100-150 6,7 / 5,3 sec
Sad malo razgledajuci sta se gde dobilo? U pitanju je dakle vec iz starta
potentna masina i ovde gledamo i pricamo o tuningu kao takom te i na sta su spremni dati pare ti koji ih imaju.
Naime, gledajuci cifre 0-100Km/h ovde je ta sekunda extra placena 22000? . (posmatrajte celu sliku cene tuninga jer naduvati motor a neobraditi kocnice da budu spremne za docekati efekat motora nije tuning vec ******stina)
No, sto brzina ide na gore sve se bolje vidi razlika i pocinje biti jeftino.
Dakle, ovo jeftino moze pod znake navoda , jer ipak 22 soma ? nisu za bacanje, ali kad se prica o poboljcanju ubrzanja od 4 sekunde u zoni od 100-200km/h onda ova sekunda postaje puno jeftinija ili ti 5000?.
Da li su ove cifre opravdane ili ne, pitanje je, jer za iste pare se moze uzeti jedan RS6 ili M5 koji je sa pribliznim performansama ali ima jedan veliki nedostatak.
Individualnost.
Dakle, na zapadu malo pecatiran kao traktor, Volvo , konacno dolazi i prkosi u najeminantnijij ergeli sportaka.
Ubrzanja su dakle u klasi sa jednim Porscheom 911 i ostavlja M3 iz sebe.
I pored svega toga se nudi onaj segment kako aktivne tako i pasivne sigurnosti na koju je Volvo uvek bio usmeren.
Ocekuje se i prerada karavan modela , dakle nista cudno, RS6 kod audsija vec postoji kao takav.
Hmm.. brick blizi ti se vreme za update

Comment