Malo u tuningu uopste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Malo u tuningu uopste

    Cao!

    Sedim i citam dokle su stigli sa tuningom Volvo S60R modela, inace
    potentne masine od 300KS i 400Nm originalno.

    Americki tuner EVOLVE koji se etablirao tako duboko da je na zanjdnjem eminentnom Las Vegas sajmu izlagao svoje prerade na fabrickom Volvo standu, otisao je korak dalje.
    Sa dalje se misli na veoma preradjen motor i da izbacije 400KS i 500Nm.

    Sad, malo gledajuci sta se dobije u performansama za pare?

    Sama Evolve prerada se sastoji u izmeni vesanja, kocionog sistema , body kit i motora.
    Sve u svemu slika izgleda ovako.
    Za standardni 60R mora se izdvojiti 50.000?.

    Makaronija a´la amerikana kosta ni manje ni vise od 22.000?.
    E, sad, posto je udarna tacka na potenci motora , dizanje snage i prerade vrsene na ovom agregatu su izmenile performanse u sledecem spektru:

    Volvo 60R / Evolve
    0-100 6,16 / 5,17
    0-140 10,79 / 8,87 sec
    0-200 23,39 /18,02 sec
    80-120 5,3 / 4,6 sec
    100-150 6,7 / 5,3 sec

    Sad malo razgledajuci sta se gde dobilo? U pitanju je dakle vec iz starta
    potentna masina i ovde gledamo i pricamo o tuningu kao takom te i na sta su spremni dati pare ti koji ih imaju.
    Naime, gledajuci cifre 0-100Km/h ovde je ta sekunda extra placena 22000? . (posmatrajte celu sliku cene tuninga jer naduvati motor a neobraditi kocnice da budu spremne za docekati efekat motora nije tuning vec ******stina)
    No, sto brzina ide na gore sve se bolje vidi razlika i pocinje biti jeftino.
    Dakle, ovo jeftino moze pod znake navoda , jer ipak 22 soma ? nisu za bacanje, ali kad se prica o poboljcanju ubrzanja od 4 sekunde u zoni od 100-200km/h onda ova sekunda postaje puno jeftinija ili ti 5000?.
    Da li su ove cifre opravdane ili ne, pitanje je, jer za iste pare se moze uzeti jedan RS6 ili M5 koji je sa pribliznim performansama ali ima jedan veliki nedostatak.
    Individualnost.
    Dakle, na zapadu malo pecatiran kao traktor, Volvo , konacno dolazi i prkosi u najeminantnijij ergeli sportaka.
    Ubrzanja su dakle u klasi sa jednim Porscheom 911 i ostavlja M3 iz sebe.
    I pored svega toga se nudi onaj segment kako aktivne tako i pasivne sigurnosti na koju je Volvo uvek bio usmeren.
    Ocekuje se i prerada karavan modela , dakle nista cudno, RS6 kod audsija vec postoji kao takav.

    Hmm.. brick blizi ti se vreme za update
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    #2
    Sta to znaci da trebamo otvoriti tjuning kucu za Volvo u Americi

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      U Svedskoj ga rade Real Cars na body kitu, i BSR AB radi software za Euro norme

      Inace je jedna novo otvorena firma uzela prava od Evolve za Evropsko trziste ali kao sto navedoh, imaju gore navedene saradnike.
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #4
        Odlicna firma, mada mislim da su malo preterali sa cenom i to u Eurima.

        Nego kad smo vec kod toga,
        BOOST- rekao si da su jace kocnice obavezni element pojacanja snage. Ja sam dosta dugo u ovome i to me je pitanje uvek kopkalo.

        'ajd sa ovako- imamo auto od 1500kg (nema veze marak itd.) auto ima 150ks, mi mu povecamo snagu na 220-240 ks. Taj auto sada umesto da 0-100 vozi za 10 sec vozice za 8sec 0-100. Ako kazemo da se vlasnik ne trka i nema cesta i ostra uzastopna kocenja(kao ta "clubracing" danu ili sl.) onda ce ga njegove fabricke kocnice zaustaviti za isto vreme i rastojanje kao i kada je bio u fabrickoj varijanti od 150ks.
        Znaci da su vece/bolje kocnice samo rezultat pretpostavke da ce se modifikovani auto voziti mnogo ostrije i cesce dolaziti u situaciju da koci jace,cesce,duze nego u fabrickoj varijanti
        Logika govori da povecanje snage samo po sebi nije razlog da bi se kocnice menjale-tim pre sto znamo da prvo gume koce pa onda plocice i na kraju diskovi i kljesta.

        Bilo bi vrlo interesantno cuti sta svi kazu o ovome.
        Boost or bust...

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Hehe.. jasno, samo ja jos nisam naisao na nekoga ko je tunirao auto a nije spalio svoje kocnice.. mislim , bar mi ovde u S tuniramo ne zbog tuninga sto je u modi, vec zbog dozivljaja akseleracije.

          Inace si totalno u pravu sto se tice tvojih teza, samo sto mislim da je tesko naci nekoga ko ce da tunira i da odoli koriscenju svega sto poboljsanje performansi nudi.

          Znas, uvek ima ono AKO, a ako AKO dodje treba biti spreman.

          Znas , nama u je nekako kocenje definisano kao:

          "Kocenje je nista drugo sem dovoljan razlog za doziveti ubrzanje !"

          To ti je manje vise citat stvarnosti TPC i STSC i ostalih auto klubova zapada.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Wiz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3104
            • Nish

            #6
            PA pretpostavka je da ce se takav auto i brze voziti,inace Opel ugradjuje iste kocnice i u model sa 75ks tako i onaj od 140,za ovaj prvi su verovatno predimenzionirane,dok za ovaj drugi pasu.Kao meru sigurnosti nije naodmet pojacati kocioni sistem pri tuningu

            Comment

            • Nenad
              CBC Senator XXL
              • 06.01.2005
              • 1364
              • BBgd/Mow

              #7
              Potpuno si u pravu i sam sam to uradio, ali mi je uvek bilo cudno kada u casopisima i na reklamama kazu da vise konja obavezno zahteva vece kocnice. Ne treba motoru nego vozacu veca kocnica.
              Boost or bust...

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                he he, kazes vreme za update )

                maybe baby
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Black Knight
                  CBC Senator XXL
                  • 13.10.2004
                  • 2020
                  • Novi Beograd, kicblo

                  #9
                  brick, trudan?

                  Injection is good,but I'd rather be blown!

                  Comment

                  Working...
                  X