Poštovane kolege, pojavila mi se neka kombinacija za kupovinu BMW e36 2.o 24v iz 1995 godine. Interesuje me da li postoji neka varijanta za proveru auta, godina proizvodnje, fabrička oprema, broj motora, šasije, ...
kako proveriti bmw?
Collapse
X
-
Daj VIN (broj shasije iz saobracajne) za pravo godishte i josh neke detalje.
Na forumu je u vishe navrata pisano o M52 motoru i nikasilu koji je upotrebljavan na njemu, da se ne ponavljam nego ti malo prosrchuj po bazi i "udji u materiju". Auto je iz kalendarski "kritichne zone", i treba biti oprezan sa tim motorom, osim ako "preko" nije zamenjen u garantnom periodu tokom perioda opoziva od strane proizvodjacha. Motor bi obavezno trebalo vrlo detaljno proveriti, izmeriti kompresiju, kachiti na dijagnostiku... Povadi svih shest svecica i pogledaj, ako i gde bude tragova ulja po njima treba da se popale svi alarmi u tvom defanzivnom sistemuProveri i kompletan rashladni sistem, ekspanzionu posudu (ima li naprslina), hladnjak, pumpu...
Mimo tog potencijalnog problema sa motorom iz te generacije, proveri standardno, stanje trapova, veshanje, amortizere. Narochito budi oprezan ako je auto spushtan ili vozhen na 17" ili vecim felugama, taj je poprilichno polupan odozdo i mogao bi da chujesh neprijatne vesti kad ga prvi put oterash na servis.
Proveri elektrichne podizache (ako ih ima) jer su tih godina zahebavali za medalju. Klimu isto tako proveri, ako ne puni nema veze, freon mozhesh da dopunish a naprsla creva da zamenish, bitno je da li radi kompresor jer je on hebano skup...
U leru ako chujesh da radi kao neki dizel kojem je usput otpao zadnji lonaca svi ti zvuci dolaze iz prednjeg dela motora (ka visko ventilatoru), onda znaj da je Vanos krenuo put vechnih lovishta. To ce nagoveshtavati vrlo nestabilnim i oscilirajucim radom u leru, narochito kad se zagreje na radnu temperaturu. Na isti problem bi trebalo da asocira poprilicha mlitavost ispod 2500 obrtaja i losha elastichnost. Sa ispravnim Vanosom (i ostalim delovima
), taj motor treba lako da povlachi ispod 3000 rpm, chak i u petoj sa nekih 70 km/h. Popravka tog kvara, zavisi da li bi menjao ceo Vanos ili samo reparirao stari, bi te koshtala od recimo 150 do 300 evra.
Spolja, obrati pazhnju na ujednachenost boje (najbolje posmatrati bochnu liniju auta, ka izvoru svetlosti ispred nas), zazore izmedju hauba, krila, vrata... Ispred pozharnog zida proveri sa obe strane fabrichke varove, treba da su istovetni i karakteristichni, odraditi takav var u "kucnoj izvedbi" je nemoguce. U gepeku izvadi rezervnu gumu i pogeldaj u "kosh" u koji je smeshtena. Kod "autolimarskih zahvata"majstorima je ovde jako nezgodno da rade posao i uglavnom ofushare, nadajuci se da niko nece da zagleda ispod rezervne... Dakle, oblik kosha mora da je pravilan, bez nabora, tragova naknadnog farbanja... Proveri sva stakla, trebalo bi da se slazhu i da su istog proizvodjacha i oznake (osim shoferke, koje su ponekad ugradjivane zasebno).
Provozaj auto u razlichitim uslovima saobracaja. Radno zagrejan motor treba da je na malim obratajima skoro nechujan, a preko 4000 treba da pochne da se "dere" dubokim glasom, onako kako je i poznatTreba lepo da povlachi, lako da dizhe obrtaje, i da ne "prekida" ili zastajkuje nigde na obrtomeru. Na nekom pravcu (ali bezbednom!) sa 40-50 km/h pusti volan (ali drzhi shake blizu njega...), i daj naglo gas iz druge brzine - auto treba da "chuchne" ali da drzhi pravac, isto uradi samo sa naglim kochenjem - auto ne sme da zanosi ni u jednu stranu.
Shta josh...
Eh da, odvrni poklopac hladnjaka dok je motor hladan i pogledaj u kakvom je stanju rashladna teshnost. Skini poklopac za dolivanje ulja i pogledaj ispod njega i unutra, ne bi trebalo da ima majoneza, senfa i slichnih zahebancijaVidi da li je i shta "radjeno" na tom autu po pitanju tuninga, i o kakvoj se raboti radi... Uglavnom je vrlo lako i jeftino napraviti s*anje, ali je posle vrlo teshko i skupo ispraviti stvari. Ne mislim ovde na tunirane, nego na "tunirane" automobile i kojekakve priuchene tunere...
Prvo i neizostavno, izvadi shipku za merenje ulja, ako je na minimumu bezhi od tog auta...
-
-
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
-
Comment
-
-
Generacija: E36
Model: 320i
Verzija shasije: CB11
Motor: M50
Karoserijska izvedba: limuzina
Trzhishna izvedba: evropa
Upravljach u kabini: leva strana
Menjach: manuelni
Tip menjacha: S5D 250G
Proizvodnja: 04/1994
...
Znachi, auto pre svega nije '95. godishte, ali obzirom na to kako se i shta uvozilo i registrovalo ovde u ne tako davnoj proshlosti nije za chudjenje, nit' je taj prvi, nit' poslednji podmladjeni...
Elem, to je sa jedne strane josh i dobra stvar poshto u njemu nije motor M52 kako sam ja ranije pretpostavio (na osnovu tvog navoda o godini proizvodnje, jer je M52 zamenio M50 krajem 1994. godine), nego je u pitanju ranija verzija istog, M50, a on nije imao problema sa nikasilom (tj. nije ga bilo u tom motoru). Znachi, sa te strane bar mozhesh da odahnesh, mada ono recheno o Vanosu i kod njega vazhi.
Comment
-
Comment