Porsche 924/944

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Porsche 924/944

    Sta je golfov motor u njega ili?
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • Wiz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3104
    • Nish

    #2
    Audi

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3
      Eh.. sad, izvini, a u cemu je razlika?
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Wiz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3104
        • Nish

        #4
        Ma isto s.... drugi natpis

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Pa to ti kazem, nije shija nego vrat
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • Wiz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3104
            • Nish

            #6
            Ma svuda ga deklarisu ko Audijev pa zato

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Hehe.. znam, neki je kao status audi

              Ajde, da kazem danas, ali tada???
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • Wiz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3104
                • Nish

                #8
                Originally posted by BOOST
                Hehe.. znam, neki je kao status audi

                Ajde, da kazem danas, ali tada???
                TADA!

                Ma SUSURKA

                Comment

                • Danilo
                  CBC Senator XXL
                  • 02.10.2004
                  • 908
                  • Beograd, Dorcol

                  #9
                  A koji ti konkretno juris?

                  Zule, jer oces Porseda za sebe, ili za nekog?

                  Ja sam nasao samo za 924S iz `85 neke podatke, i deluje mi... Kao 2.3 iz audija?

                  Engine
                  Manufacturer: Porsche
                  Type: S-4
                  SOHC
                  8 valves total
                  2 valves per cylinder
                  Main bearings: 5
                  Bore x stroke: 100.00mm × 78.90mm
                  Bore / stroke ratio: 1.27
                  Displacement: 2479 cc 151.27 cu in
                  Compression: 9.70:1
                  Fuel system: Bo L-Jet fuel inj.
                  Aspiration: Normal
                  Catalytic Converter: N
                  Max. output: 152.1 PS (150.0 bhp) (111.9 kW)@5800 rpm
                  Max. torque: 195.0 Nm (144 lbft) (19.9 kgm)@3000 rpm
                  Coolant: Water
                  Specific output: 60.5 bhp/litre
                  Specific torque: 78.66 Nm/litre
                  www.blindmanmotorsport.com

                  Comment

                  • brera
                    CBC Senator
                    • 27.04.2005
                    • 253
                    • Rusija

                    #10
                    imao sam 924 pre alfice. izgledao je kao 944 motor 2000cm 125ks od "audija". nisam mogao da nadjem majstora za njega a plaskovic ne zna za milost pa sam ga se resio. preko 2000e nemoj da dajes za taj auto ma kako izgledao, uglavnom imaju dobru limariju. moja preporuka je da juris 944 nije mnogo skuplji od 924 bar u jugi a i nece te brukati.

                    Comment

                    • Danilo
                      CBC Senator XXL
                      • 02.10.2004
                      • 908
                      • Beograd, Dorcol

                      #11
                      A kako ide to?
                      www.blindmanmotorsport.com

                      Comment

                      • brera
                        CBC Senator
                        • 27.04.2005
                        • 253
                        • Rusija

                        #12
                        Originally posted by cosworth
                        A kako ide to?
                        moj nikako, lenj do zla boga a benzina nikad dosta. krajnja brzina mu je bila oko 210 bar je tako pokazivao. sve u svemu njegova startnost nije ostavila neki utisak na mene koliko drzanje u krivinama (naravno po suvom) i sam polozaj vozaca, kao da si u bolidu. 125 ks nije neka snaga kojom bi mogao daa se pohvali ovaj auto pprobudi se tek posle 3000 rpm. da, bio je mnogo tezak na volanu ali je uvek pojava na putu

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          924 je manje vise sminka, obican auto skromnog motora i jos skromnijih perfomansi, prastarih kosntrukcionih resenja. jedino ga malo odvaja kvalitet izrade ali ni tu se nije bas nesto proslavio.

                          motor sa K Jetom, 2000 kubika uobicajene ili nesto manje snage za to doba. dizajn, i ime su jedino sto ga izdvaja iz mase proseka.

                          ja bih rekao jos jedan od promasenih Porsea pravljenih navodno za mase, nesto kao VW sportski auto. cak je i motor bio napred postavljen.

                          Audi 100 sa 2300 kubika, 5 cilindara i 135 konja je bio pojam za taj Porse u svemu, od kvaliteta izrade do povoznosti.

                          ja i inace mislim da je Porse u mnogo cemu mit, pogotovu imajuci u vidu da je model recimo 356 bio u zestokom zaostatku za italijanskim (Alfa recimo) ili engleskim autim tog vremena u svemu, a narocito po voznim osobinama.

                          pa Porseu je trebalo 40 godina razvoja da uspe da napravi auto sa zadnjim pogonom koji je iole stabilan u voznji u svim uslovima podloge, i to tek uz pomoc elektronskih pomagala

                          jedan Jaguar je pojam povoznosti, ili Rover iz ranijeg vremena, za Porse 911 i ine varijante te koncepcije...
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Sasha
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 4126
                            • Novi Sad

                            #14
                            I 924 i 944 su totalni promasaji,mnogi kazu da od porsea imaju samo znacku i nista vise.......
                            www.arcs.org.rs/forum

                            Comment

                            • sri98
                              Admin od Trpeze
                              • 24.10.2004
                              • 7262
                              • Republic of Konjarnik
                              • Toyota Corolla E 210

                              #15
                              To su modeli pravljeni za gastarbajtere.

                              Da imaju cime da se hvale u selu kada dodju na odmor, a za male pare.
                              Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                              Comment

                              Working...
                              X