Tražio sam po forumu,mada nisam našao ono što me zanima.
Ako takva tema postoji,neka neko izbaci link,pa da se malo informišem.
Mene zanima sledeća stvar:
Poznato je da se u današnja vozila sve više u upravljački deo ubacuje gomila pumpi,čak i elektromotora kojima se upravlja prednjim točkovima.
Mene zanima aspekt bezbednosti takvih sistema.
Recimo,kada sednem u novog VW Caddy-a,volan je totalno blokiran dok se motor ne zavrti.
U Citroenima su već uvedeni totalno električni volani,bez ikakve krute veze.
Pošto tehnici,kompjuterima i senzorima ne verujem mnogo,zanima me recimo kako su proizvođači rešili aspekt bezbednosti takvih delova upravljanja,i šta se dešava ako meni sa 120km/h pukne PK kaiš na servo pumpi,recimo?
Generalno me zanima koliko je auto i dalje upravljiv pri tako teškim kvarovima,i da li su unapred ugrađene bezbednosne alterntive?
Ako takva tema postoji,neka neko izbaci link,pa da se malo informišem.
Mene zanima sledeća stvar:
Poznato je da se u današnja vozila sve više u upravljački deo ubacuje gomila pumpi,čak i elektromotora kojima se upravlja prednjim točkovima.
Mene zanima aspekt bezbednosti takvih sistema.
Recimo,kada sednem u novog VW Caddy-a,volan je totalno blokiran dok se motor ne zavrti.
U Citroenima su već uvedeni totalno električni volani,bez ikakve krute veze.
Pošto tehnici,kompjuterima i senzorima ne verujem mnogo,zanima me recimo kako su proizvođači rešili aspekt bezbednosti takvih delova upravljanja,i šta se dešava ako meni sa 120km/h pukne PK kaiš na servo pumpi,recimo?
Generalno me zanima koliko je auto i dalje upravljiv pri tako teškim kvarovima,i da li su unapred ugrađene bezbednosne alterntive?
Comment