Pozdrav, i bolje vas nasao
Iz Beograda sam i od nedavno (2 meseca) sam vlasnik Maze 626 '88 2.0i mislim da je sa 8 ventila, koju sam kupio za 1600e od jednog prijatelja koji se sada ponovio novim autom nebitno, u momentu kupovine presla je oko 237 hiljada kilometra, motor je u odlicnom stanju i uvek redovno servisiran, cenu sam dobio nizu jer je farba delimicno izbledela, i desni zadnji rub je dosta truo i mora da se sanira, i prednje levo krilo je ulubljeno jer je zakaceno u neki stub
. Veoma sam zadovoljan performansama kao i komforom, posle ova dva meseca nisam imao nikakva ulaganja, pa cak ni sada ali sam hteo da preispitam neke stvari.
I ako sam zadovoljan potrosnjom, koja po beogradu ne prelazi 9-10 litara na 100km, a na otvorenom cak 6-7 litara BMB-a. Ipak razmisljam da predjem na Plin, jer voznja je svakako isplatnjivija cak i u najgorem slucaju. Iskren da budem ne znam kako se krecu cene ugradnje za ovaj model kao ni koju su nazovimo puzdani servisi, takodje svaka preporuka je dobrodosla. Takodje zelim da uradim sve po propisu da dobijem atest i garanciju. Cuo sam da u Injection modele mora da ide neki sekvencijalni plin, sto mi u neku ruku i odgovara jer ne bih hteo da zapostavim auto kada je u pitanju benzin, odnosno ne bih zeleo da mi zakaze benzinski sistem.
Pri kupovini auta, prijatelj mi je napomenuo da se cuje jedan od homozglobova kada se namota pun levi i da malo veci gas, ali je takodje rekao da kada je isao zadnji put u neki mazdin servis pre mnogo hiljada predjenih kilometra, da su mu rekli da je sve u redu sa zglobom, a to sto se cuje nema veze i da tako treba da bude, posle toga je on presao a i ja mnogo kilometara bez ikakvih posledica, samo ja ipak izbegavam da dajem gas kada smotam pun levi ili to uradim dosta nezno
Imam problema sa siberom koji mi dosta znaci, neki put se zaglavljuje i ako mu znam caku zeleo bih da odem kod nekoga da to podmaze ili sta vec, siber se normalno otvara unazad, a na tilt je nekad potrebno pogurati ga malo. Takodje zatvaranje pred kraj zna da zaglavi i takodje je neohodno malo pogurati
Od kako sam je kupio polako postajem fan mazde, posle raznih ostalih automobila koje sam vozio, mazda mi je jednostavno pruzila najbolji konfor u voznji, na otvorenom putu pri brzini od 180km/h imam neku dodatnu sigurnost.


I ako sam zadovoljan potrosnjom, koja po beogradu ne prelazi 9-10 litara na 100km, a na otvorenom cak 6-7 litara BMB-a. Ipak razmisljam da predjem na Plin, jer voznja je svakako isplatnjivija cak i u najgorem slucaju. Iskren da budem ne znam kako se krecu cene ugradnje za ovaj model kao ni koju su nazovimo puzdani servisi, takodje svaka preporuka je dobrodosla. Takodje zelim da uradim sve po propisu da dobijem atest i garanciju. Cuo sam da u Injection modele mora da ide neki sekvencijalni plin, sto mi u neku ruku i odgovara jer ne bih hteo da zapostavim auto kada je u pitanju benzin, odnosno ne bih zeleo da mi zakaze benzinski sistem.
Pri kupovini auta, prijatelj mi je napomenuo da se cuje jedan od homozglobova kada se namota pun levi i da malo veci gas, ali je takodje rekao da kada je isao zadnji put u neki mazdin servis pre mnogo hiljada predjenih kilometra, da su mu rekli da je sve u redu sa zglobom, a to sto se cuje nema veze i da tako treba da bude, posle toga je on presao a i ja mnogo kilometara bez ikakvih posledica, samo ja ipak izbegavam da dajem gas kada smotam pun levi ili to uradim dosta nezno

Imam problema sa siberom koji mi dosta znaci, neki put se zaglavljuje i ako mu znam caku zeleo bih da odem kod nekoga da to podmaze ili sta vec, siber se normalno otvara unazad, a na tilt je nekad potrebno pogurati ga malo. Takodje zatvaranje pred kraj zna da zaglavi i takodje je neohodno malo pogurati

Od kako sam je kupio polako postajem fan mazde, posle raznih ostalih automobila koje sam vozio, mazda mi je jednostavno pruzila najbolji konfor u voznji, na otvorenom putu pri brzini od 180km/h imam neku dodatnu sigurnost.
Comment