bobina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 929hb
    CBC Član
    • 05.06.2008
    • 49
    • skopje

    bobina

    e ovako:
    pukla mi glava na motor (MA) kupio smenio montirao, u subotu ubacujem motor i ostalo mi je jos sledece (nisam siguran mislim da sam vec ovde pitao al muka pa evo opet:
    bobina i kondenzator .
    U MK niko ne zna koji tip , a po internetu recimo bosch australija katalog kaze yougo 55 i moja mazda koriste istu bobinu a na drugom mestu Lukas DLJ100.
    Ako neko zna ili ima moju maz. nek mi kaze koju bobinu koristi:
    mazda929 HB< motor MA (na lanac), 1970 ccm, 66kw, palenje platina.

    Hvala.
  • Vocko
    CBC Senator XXL
    • 25.04.2005
    • 4556
    • nBGd

    #2
    Nemoj da gledas po australijskom, jer su njihovi automobili bili vise slicni JDM verzijama, nego EU.

    Otidi u radnju i uporedi svoj sa Yugo-ovim, jer njega sigurno imaju na stanju.

    Comment

    • pinta
      CBC Član
      • 29.05.2008
      • 17
      • pancevo

      #3
      pomoc prijatelju

      Ja imam isti motor Ma na lanac,samo sto je tvoj izgleda jednogrli karburator.

      Sto se tice bobine u kombinaciji sa otpornikom to je bobina na 7.5v a sluzi da mu da rad na 7.5v kada alnasujes tj.ide zica sa alnasera na bobinu da mu da spoj i onda ima vecu i bolju varnicu i tako lakse pali.kod mene je bila od Wv bube,a to je ista kao i na aleku sa Moskvic motorom.ja sam to zamenio za bosch klasicnu bobinu.a pitanje glasi dali mozes da stavis od zastave,mozes sigurno... naj vaznije je da je na 12v.

      Dali uspevas da nabavis delove za Ma motor?

      Comment

      • JAPANX
        CBC Senator XXL
        • 10.08.2006
        • 2159
        • Beograd

        #4
        klasicna bobina kao i svaka samo ako vec stavljas, nemoj da stavis uljnu klasicbu(okruglu) nego stavi moderniju i dugotrajniju kockastu... inace, mislim da je nekih 10-ak evra..

        Comment

        • 929hb
          CBC Član
          • 05.06.2008
          • 49
          • skopje

          #5
          e hvala Vam.
          Za MA motor samo iz grcke. Ovde u MK ima puno ljudi sto nose delove, tarifa: cena dela +20%usluga.
          Hvala Vam na informacijama ali sta je sa kondenzatorom i otpornikom jel ste i to stavili ili ne.
          po internetu sam surfaoo i obavezno kaze bobina je "ballast" (ne znam to da prevedem) i treba staviti 1,6 ohm ballast resistor.
          a inace na intermotor sajtu ima i sve koje moze da sluze kao zamenu.
          al nema veze snaci cu se samo da resim i jos ovaj problem:
          straf i osigurac za bregastu.

          Comment

          • pinta
            CBC Član
            • 29.05.2008
            • 17
            • pancevo

            #6
            miljenko bombina...

            neznam sta te buni toliko ta bobina sa tri zice... ali pokusacu da ti objasnim.
            jedna je glavni plus i ona obavezno ide preko otpornika zato sto je bobina na 7.5v druga ide sa alnasera na bobinu koja neide preko otpornika nego direkt u trenutku alnasovanja sto znaci daje bobini rad na 7.5v sto povecava struju i bolja je i veca varnica,treca ide na platine i obrtomer... to je radjeno za extremne uslove i za to nemas nikakve potrebe,zato najbolje zaboravi.i stavi klasicnu bobinu.

            imao sam i ja taj problem sa bregastom,ali kod mene je samo osigurac bio pa sam ga morao praviti...

            inace moje misljenje o tom motoru je da je izuzetno izdrzljiv.stara konstrukcija nista posebno,ali opet neda se... ide sasvim lepo

            Comment

            • 929hb
              CBC Član
              • 05.06.2008
              • 49
              • skopje

              #7
              e hvala ti druze
              ma buni me posto sam maz uzeo bez bobine, u mehaniku se razumem ali u ovu elektriku pa naracito ovakva bobina onakva bobina klasicna bosch?? to ama bash ich.
              nema veze dao si mi osnovne informacije hvala ti ako mi treba jos nesto pitacu.
              Inace imam dvogrli Nikki carb. (sasija mi je JMZHB161200..... ako ti to nesto znaci)
              teracu na LPG a imam i rezervni carb od Hyndai accent pasent ne treba plocica.

              Comment

              • pinta
                CBC Član
                • 29.05.2008
                • 17
                • pancevo

                #8
                Ma engine

                Hvala na inf od cega pase carb. i mene je mucio taj niki pa sam ga komplet remontovao i sad radi dobro,al nemam pojma koliko trosi na benzin jer je stavljen Lpg.

                pa zar taj motor nije 103hp... i dali izgleda ovako. motor,menjac...





                Comment

                • 929hb
                  CBC Član
                  • 05.06.2008
                  • 49
                  • skopje

                  #9
                  hmm ne
                  ovako kao prvo prema knjizici je 66kw, a mislim da je to 90konja.
                  drugo na kapaku nema ona slova hc, ono crevo gore nekako mi je razlicito od mog a mislim da i ono kapache je malo pazadi za razliku od tvog.
                  a od prve slike ne vidi se nista cela slika je u senci
                  ali cim nadzem onaj osigurac i stavim ga pa cu slikati i staviti slike, a moj menjac je B08684.
                  NEGO DAJ MI RECI KAKO SI TI NAPRAVIO TAJ OSIGURAC ZA BREGASTU.
                  a da ja imam hladnjak od PZ>

                  Comment

                  • 929hb
                    CBC Član
                    • 05.06.2008
                    • 49
                    • skopje

                    #10
                    au da zaboravio,
                    s..bo mi se alternator, (magneti mareli)
                    posto nisam siguran da je to original daj mi reci ti koji imas.
                    i kako je kod tebe podeseno palenje

                    Comment

                    • pinta
                      CBC Član
                      • 29.05.2008
                      • 17
                      • pancevo

                      #11
                      osigurac sam napravio od malo jaceg lima mislim da je bio polucelicni,posto je orginal puko.altelnator je orginal micubisijev standardni od mazde...a paljenje sam nastelovao pa auto-dati dovedes na prvi reper pred panjenje,a razvodnik tj ruka da bude vodoravno prema altelnatoru,hladnjaku...

                      meni je riknuo moj i meni negine rasturanje...

                      Comment

                      • 929hb
                        CBC Član
                        • 05.06.2008
                        • 49
                        • skopje

                        #12
                        sta je bilo pinta,
                        jesi li sredio auto.
                        ja motor cakum pakum sad me muci struja, kad dajem kontakt prorade brisaci UPM
                        izgleda da cu morati da kupoim od pistop.au onu knjigu za mazdu sa dijagramima oko 50 EUR, ili onaj chilton manual videcemo.
                        ajt uzdravlje.

                        Comment

                        • amavrenski
                          CBC Senator XXL
                          • 08.08.2008
                          • 306
                          • Zrenjanin

                          #13
                          imam i ja istu 929, isti motor. i muci me jedan problem. ne mogu da nadjem gumicu (gumeni dihtung, prsten) sto ide na razvodnik palenja, kad se ceo izvuce napolje na toj osovini ima jedan prsten gumeni e to mi treba. kad sam kupio komplet dihtunga nisam dobio. sad mi tu bukvalno pisa ulje. ako neko uopste zna gde to da se nabavi.
                          da, sa mazdom sam prezadovoljan, imam je vec 10 godina!

                          Comment

                          • brbora
                            CBC Član
                            • 28.11.2007
                            • 97
                            • Beograd

                            #14
                            Izrezi od nekog mekanijeg tanjeg kartona ( fascikle ) dihtung ...izmedju glave motora i razvodnika
                            Pre nego sto ga zategnes srafovima malo ga namasti tovatnom mascu da upije malo ...
                            Meni je to isto bio problem .... sad ne curi

                            Comment

                            • amavrenski
                              CBC Senator XXL
                              • 08.08.2008
                              • 306
                              • Zrenjanin

                              #15
                              ne znam kako si upoznat sa tim MA motorom. ali ne moze da se stavi takav dihtung. meni razvodnik paljena drzi jedan sraf koji popustis kad stelujes paljenje. jedino za to sluzi. inace taj motor ima lanac, a taj dihtung (gumica) se nalazi blizu tog zupcanika. u glavi je izbusena rupa kroz koju prolazi osovina. a na toj osovini se nalazi dihtung. sraf jedino sluzi za to da drzi paljenje na mestu. evo i neka skica da vidis na sta tacno mislim:

                              Comment

                              Working...
                              X