
Kako proveriti da li je orginal kilometraza?
Collapse
X
-
Dakle, na osnovu onoga sto sam zakljucio gledajuci/citajuci kojesta, imas dva odgovora:
kratak: NE
dugacak: JOK, uglavnom nema sanse ako je prevara odradjena kako treba, cak ni na novijim automobilima gde se kilometraza zapisuje u eprom memoriju racunara.
Naravno, ispravice me neko ako ima drugaciji info. Meni se cini da su situacije gde je kilometrazu moguce 100% sigurno utvrditi vise izuzetak nego pravilo.Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )
-
-
Moguce je ako je radjen servis kola kod ovlascenih servisa. U tom slucaju, servisi sa kilometrazama su dostupni pogledom na servisni list koji se moze dobiti direktno od servisera ili dilera u zemlji iz koje su kola uvezena.
Ja sam recimo zvao Francusku da proverim kada je radjen poslednji servis (iako sam imao istampan servisni list, hteo sam da proverim da li je to to). Ispostavilo se da je servis radjen na oko 124 k 6 meseci pre nego sto sa ja kupio kola. Posto su kola u trenutku kupovine imala 132 k, kockice su se sklopile i ja sam sada siguran da vozim kola koja su presla 132 k. Toliko siguran da nisam promenio zupcasti kais.
Inace kola su kupljena na jednom od auto placeva u Beogradu, pa bih time i da demantujem genijalce po ovim forumima koji tvrde kako je 99% automobila po placevima sa vracenim kilometrazama. Nije istina. Moje je iskustvo (iz vise prica) da su uglavnom prave kilomteraze.
Poruku izmenio: sri98
Comment
-
-
Ako ti servisna istorija auta nije poznata moras da uporedis datu kilometrazu sa trenutnim stanjem auta.
Kako se ocenjuje trenutno stanje auta je oblast za sebe pa je najbolje povesti uverziranog profesionalca ako je dostupan ili oterati kod pouzdanog servisera.
U stvari kada kupujes auto bez servisne proslosti ni ne vredi se previse obazirati na sta pise na cajgeru vec treba temeljno analizirati sam auto.
Comment
-
-
-
bas zbog tog servisiranja u ovlascenom servisu sam zvao Verano i pitao jednog prijatelja koji radi tamo, da li on moze da mi proveri u bazi, ili nekako preko tog dilera u Italiji servisnu istoriju za neki 407 (covek mi se kleo da je presao 110k, i imao je servisnu knjizicu, al je meni jadno izgledala)
ugl, on mi je proverio samo vanredne popravke u garanciji. znaci, samo to moze da se proveri, a redovni servisi ili popravke van garancije - NE.
konkretno, taj auto je imao neku gresku na Air-bag -u, i ona je ortklonjena u garanciji na 25k... posle toga nista...
i lepo su mi rekli da jednostavno nikakvom dijagnostikom il bilo cime ne postoji nacin da se proveri...
on mi je savetovao to sto je A|NIK uradio, zvao sam Italiju, i rekli mi da je radjen auto na 205k, posto je bio udaren...
Comment
-
-
zasad jedino noviji Bmw ,posle 2001.g.p. mogu preko memorije kljuca da ocitaju stvarnu kilometrazu! koliko znam,kod jos nije probijen.
a ostala auta,koji i imaju original servisnu knjizicu -ne mozes otkriti na osnvu dokumentacije nikako! mozes jedino na osnovu opsteg stanja auta...ali i za to treba iskusno oko!
Comment
-
-
Ovde u cg ako imas vezu isto tako po ovascenim servisima mozes da vidis kad su radjeni servisi ako su radjeni u ovlascenom servisu, meni je drug tako kupio Vel Satisa 2005 kojem je veliki servis radjen u septembru 2007 na 125.000 a sad auto ima 145.000 tako da je miran neko vreme...
A kako ide ta varijanta sa BMW i kljucem?
Comment
-
-
Originally posted by fantom@AlNik & malivuk406
Koga ste zvali u Italiji & Francuskoj tj. koga zvati u stranoj zemlji odakle je auto uvezen?
Zovete ovlastene servisere ili nekog drugog?
- broj sasije
- broj motora
- immatriculation broj (iliti registracioni broj kola, nema veze sa registracijom u Srbiji) - to sam nasao u zaglavlju servisnog lista, ali ne znam mnogo o istom..
Inace muka je bilo naci francuskinju koja bi pricala relativno dobar Engleski, ali podnosljivo je bilo. Smejao sam se u sebi slusajuci je kako se muciDa nisam dobio podatke od njih, zvao bih ovlascene servise po Francuskoj.
Comment
-
-
Originally posted by fantomHvala puno na informaciji
U slucaju skupljih polovnjaka, vredi se malo potruditi pa ih kontaktirati
Comment
-
-
Za vozila iz Italije je nemoguce doci do podataka preko nasih servisa, jer im nisu dostupni.
Za vecinu marki automobila je moguce doci do podataka kod nasih ovlascenih servisera, negde se placa a negde ne.
Servisna knjizica se lako falsifikuje sa svim pecatima na Madjarskoj granici, tako da ako je vozilo kojim slucajem poseduje treba je proveriti.
Auto mora biti kao nov ako je presao do 150.000km, to je neko osnovno pravilo, kao i motor ako ima zastitu ispod njega. E sad i tu se mucka, vara, menja enterijer, tako da treba otvoriti cetvoro ociju i posetiti bar lokalnog majstora koji servisira tu marku a ne bi bilo lose ni limara(bilo kojeg) jer provala da li je auto radjen cim ga vide.
Comment
-
Comment