Peugeot 206 S16 pomoć

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • madic
    CBC Senator XXL
    • 07.10.2007
    • 844
    • Beograd

    Peugeot 206 S16 pomoć

    Imam sledeću dilemu:

    Išao sam da pogledam jednog koji je navodno prešao 86000km.
    Problem je u tome što mali digitalni pokazivač sve vreme tokom vožnje pokazuje broj 150000 a prilikom paljenja automobila pokazuje 18600.
    E sad, mene prodavac ubeđuje da je taj drugi broj u stvari kilometraža s tim što se 1 ispred ne računa i 8600 je u stvari 86000km .

    Molim upućene da me prosvetle pošto mi auto stvarno izgleda da je u ekstra stanju a ne bi da ispadnem ovca.
  • mishio
    CBC Senator XXL
    • 29.05.2007
    • 1204

    #2
    to 18600 je do sledeceg servisa koliko ima kad je ponistavan board a to ti nista ne znachi mozes sam da ponistavas sto su verovatno oni radili jer kad dodje do nule smara ..

    km je 150000km ako to pokazuje za vremem voznje, nema te fore sa 1 ispred i to, klasican baron

    Comment

    • madic
      CBC Senator XXL
      • 07.10.2007
      • 844
      • Beograd

      #3
      Ma baš to sam i pretpostavio, nego se nisam setio da u toku voznje pogledam dal se taj broj povećava.

      Comment

      • mishio
        CBC Senator XXL
        • 29.05.2007
        • 1204

        #4
        ne, tih 18600 se smanjuju kako prelazis km, do nule tad mora servis, ali to je samo tebi pouzdano kao vlasniku da resetujes pa znas kad da radis, ovako to moze da radi kad oce prodavac jos da ti prodaje buve da je sad radjen servis itd, ali taj lik mora da je mnogo kvaran kad ti prodaje tu pricu za 1 ispred i to, da nije imao pare da spusta km kad vec oce da laze

        Comment

        • ///M_Power
          CBC Senator XXL
          • 05.05.2008
          • 335
          • Beograd - Minhen

          #5
          Mnogo ti je bolje da otprilike ocenis kilometrazu i stanje kola na osnovu pohabanosti pojedinih delova... osim mehanike, kocnica, pogledaj auto spolja, sta je menjano... koliko je pohabano... pogledaj enterijer, rucke prekidace, tkaninu na sedistima, pedale kocnice, kvacila...
          Sa 86000km taj auto bi trebalo da je u jako dobrom stanju... prica o kilometrazi koja se vidi na instrument tabli, pa jos u srbiji ... ja to obicno pogledam posle svega ostalog, i uvek se iznenadim...

          Comment

          • madic
            CBC Senator XXL
            • 07.10.2007
            • 844
            • Beograd

            #6
            Stvar je u tome što auto izgleda bukvalno ko da je iz fabrike izašao.
            Nema na sebi ni jednu ogrebotinu, enterijer savršen, gepek ko da nikad ništa nije voženo u njemu, motor deluje dobro ali to će mehaničar da kaže.
            Da nije pokušao da mi plasira tu priču o kilometraži uzeo bi ga odmah .

            Po njegovoj priči je uvezen što verovatno i jeste tačno s obzirom da sam video na saobraćajnoj da je postojala zabrana otuđenja.

            Jel može pomoću brojeva šasije i motora da se proveri kilometraža prilikom uvoza?

            Comment

            • mishio
              CBC Senator XXL
              • 29.05.2007
              • 1204

              #7
              lepo ti je m power rekao, kilometrazu ne gledaj na satu ili prici vec pohabanosti, mada i to vise nema veze, ja sam skoro gledao 206icu 2005god, pravih 75000km koja bukvalno nema volan auto je kupljen u veranu, prvi vlasnik prijatelj, ali mu se verovatno znoje ruke ili sta, volan je totalno izguljen i kao da je presao 400000km...


              to za uvoz, nemas sanse, svi dizu km pri uvozu cak i za vozila koja su bukvalno kao nova sa 40tkm, dizu na 200000+ zbog carine, tako da tu nista neces naci pouzdano ..generalno to iz uvoza kod nas sto se prodaje retko kad je min x2 km od one na satu, zna se kako auto mora da izgleda sa tih 80000km, mora da bude i dalje kao nov ..

              Comment

              • madic
                CBC Senator XXL
                • 07.10.2007
                • 844
                • Beograd

                #8
                Ili sam te ja loše razumeo ili si ti loše formulisao.
                Pretpostavljam da hoćeš da kažeš da su vozila koja se kod nas uvezu prešla 2x manje od onoga što piše na satu?

                Comment

                • mishio
                  CBC Senator XXL
                  • 29.05.2007
                  • 1204

                  #9
                  x2 vise naravno

                  Comment

                  • madic
                    CBC Senator XXL
                    • 07.10.2007
                    • 844
                    • Beograd

                    #10
                    Čekaj, po toj logici ovaj je možda prešao 300000km a izgleda ko nov.

                    Comment

                    • fantom
                      CBC Senator
                      • 24.06.2005
                      • 218
                      • Subotica
                      • Fiat 500, StreetKa

                      #11
                      Nazovi Verano i pitaj da li na osnovu broja sasije/motora mogu da ti daju "listing" tj. servisnu istoriju automobila, koju izvade iz baze podataka...poznanik je mislim oko 2000 din prosle god placao za VW-a taj listing...dobio podatke o zemlji u kojoj je kupljen auto i datum zadnjeg servisa, tacnu kilometrazu na kojoj je uradjen servis kao i sta je radjeno...i uporedis datum zadnjeg servisa u inostranstvu sa datumom kada je auto uvezen ili kada si otisao da ga pogledas...pa...imaces vise informacija nego sad, bice ti lakse da skontas "pribliznu" kilometrazu...mada kao sto su kolege gore rekle gledaj lim, farbu, enterijer, lajsne, sitnice u enterijeru itd...btw.kod francuza se volan relativno brzo izulja meni je se izuljao na scenicu jos na pedesetak hiljada, na meganu isto, na twingu da ne pricam
                      Old school...

                      Comment

                      • mishio
                        CBC Senator XXL
                        • 29.05.2007
                        • 1204

                        #12
                        @fantom to sve pod uslovom da je preko odrzavan u ovlascenom ..

                        @madic mogao bi malo bolje da citas, ja nigde ne pisem za taj sto si ti gledao jer ni ne znam koji je auto niti sam ga video da bih pricao, nego ti pricam o tome sto ti razmisljas o carini i da vidis koja je km tamo prijavljena da je to smesno i nista time neces dobiti .. sa tom km, mora da ima vecinu delova fabrickih, ja sam cak na santa feu skinuo fabricke plocice na toj km, znachi amorti, diskovi, veliki servis sigurno preko nije radjen ako je toliko presao, tako da time ces sebi olaksati gledaj takve stvari a ne brojke jer ti one u ovom slucaju nista ne znache

                        Comment

                        • madic
                          CBC Senator XXL
                          • 07.10.2007
                          • 844
                          • Beograd

                          #13
                          Pa prvo si mi rekao da prilikom uvoza drastično podignu kilometražu a zatim da je većina automibila koji su uvezeni prešla 2x više nego što pokazuje sat.
                          Misliš da je prvo podignu da smanje carinu a posle smanje zbog kupca?
                          Moguće je da su je u ovom slučaju digli prilikom uvoza a posle nisu vratili.
                          Znam da ne pišeš za taj što sam ja gledao i shvatio sam da mi kilometraža ništa ne znači u ovom slučaju.
                          Suština je u tome što auto izgleda kao da je u savršenom stanju i nema šanse da je prešao 150000km ali mi sve to deluje nekako sumnjivo...
                          Možda zato što nikad ranije nisam kupovao polovan auto pa nisam svestan kakvo nam je rasulo na tržištu.

                          Comment

                          • Kanarinac
                            CBC Senator XXL
                            • 08.10.2004
                            • 2870
                            • BG,Weedikovac

                            #14
                            Ne bi verovao kako operu auto i kako ga srede za prodaju.Chovek bi pomislio da se nije vozio nikad.Volan i ruchicu menjacha zamene ako treba i tako te pohabane sitnice.Enterijer operu,u****ju i shta vec do savrshenstva.

                            Tako da chim on tebi tako mulja za kilometrazhu zaobidji ga iz principa ako nisgta drugo...

                            I love my

                            Comment

                            • MOSLER
                              CBC Senator XXL
                              • 27.05.2005
                              • 1064
                              • Niš

                              #15
                              Da ne pametujemo mnogo, odvezi auto u Verano motors i za cenu od 2100din(koliko kosta ovde u Nisu a verovatno i u BG) dobijas listing svih servisa tog auta na osnovu broja sasije kao i kompletan pregled, ukljucujuci i dijagnostiku.
                              To sam ja uradio kada sam hteo da kupim 206 i mogu samo da kazem, da sam oterao auto kod nekog nedovoljno strucnog majstora(kakvih je puna Srbija) kupio bih takav krs da bi to bilo strasano. :x
                              Evo mog iskustva, copy/paste iz Peugeot sekcije:

                              Originally posted by MOSLER
                              Ovako, prošle nedelje nađem ovde u Nišu Pežo 206 1.6 16v benzinac, 01. god.Auto je bar na prvi pogled u odličnom stanju, ima troja vrata, unutrašnjost deluje prilično očuvano, od opreme ima sve sem kože i felni, 130000 km na satu, sve u svemu prilčno zadovoljavajuće za traženu cifru od 5500 e, uz sve to vlasnik mi kaže da je skoro servisiran prednji trap i zamenjene sve 4 gume, ma milina =]
                              U kratkoj probnoj vožnji sam se prijatno iznenadio kako auto dobro vuče i uopšte fino se ponaša u vožnji.Jedino što je možda kvarilo utisak bilo je to što se vozačeva vrata malo teže zatvaraju i ne radi sirena, a i pri naglom kočenju ne primećujem aktiviranje ABS-a koji auto trebalo da ima

                              Uz dogovor sa vlasnikom, uzmem sutra auto i oteram ga u Verano na proveru, uz put primetim da auto po malo diže radnu temeraturu, ali rekoh 'ajde, vrućina je napolju a i ja ga baš ne vozim polako. Naravno tek u servisu su stvari počele da bivaju zanimljivije.

                              Prvo na dizalici majstor primeti da su kočnice pri kraju i da sva 4 diska trebaju da se zamene, naravno sa sve kočionim pločicama,dalje zadnji lonac je istruleo pa se i njemu smeši zamena a i zadnji amortizeri su neobično tvrdi kao da su uzeti sa nekog mini vena.
                              Dalje pored par sijalica u svetlima koja ne rade, majstor skine i filtere za vazduh i klimu koji deluju kao da su iz prve ugradnje, tj. kao da nikada nisu menjani koliko su crni a onda je majstor izvukao šipku za merenje nivoa ulja, ona je bila bukvalno suva, ni traga od ulja na njoj, ulje nije na minumumu, njega jednostavno NEMA
                              A onda je na red došla dijagnostika koja je pokazala da uz kvar ABS-a i kreške na klima uređaju postoji još jedna mala sitnica, naime oba Air bag-a su ispaljena kao i pojasevi, a poklopci vazdušnih jastuka su samo vraćeni na mesto, bez prethodne zamene.
                              Posle svega navedenog, vratio sam auto vlasniku i pobegao glavom bez obzira, a on neka traži neku drugu ovcu =]

                              Ovaj tekst sam napisao da svi koji planiraju kupovinu auta dobro provere šta uzimaju.U mom slučaju da sam auto oterao kod nekog običnog majstora verovatno bi se sada vozio u svom novom-polovnom Pežou, sa sveže ispravljanim prednjim krajem i pola neispravnih uređaja u njemu
                              U Veranu su mi rekli da kod novijih Peugeot-a 206 moze da se vidi da li je menjana kilometraza ili ne, buduci da na ovom 2001. god. to nisu mogli da ustanove.
                              Uglavnom otvori desetoro ociju jer su sanse da kupis auto sa nekom velikom manom, ogromne

                              Comment

                              Working...
                              X