Intercooler?!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bojanTI
    CBC Senator XXL
    • 04.01.2006
    • 870
    • Pancevo

    Intercooler?!

    Koliko realno mogu da osetim promenu u snazi u odnosu na spoljnu temperaturu?!
    Ranije sam mislio da tripujem jer kao nocu auto mnogo bolje povlaci, ali onda pre neko vece kad je bilo preko 20 stepeni uvece, dodajem gas on se vuce isto kao i preko dana! Sledece vece je bilo osetno zahladjenje, celih 15 stepeni, razlika je neverovatna!

    E sad, moze li da se hladi taj vazduh na usisu nekako?! I ako moze onda to ima smisla samo preko dana i kad su velike temperature, nocu i zimi nema efekta...
    In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
  • Gruja
    CBC Senator XXL
    • 09.02.2006
    • 614
    • Bgd
    • Alfa 75 TS

    #2
    Jeli Boki, a cime mislis da hladis taj vazduh, a?

    Vazduh od recimo 25 stepeni da hladis vazduhom od takodje 25 stepeni ?!

    Ili jos gore vodom od 90?

    Ta stvar je smisljena za turbo... i tu treba i da ostane...
    Mucni malo pre nego postavis pitanjce!
    Transaxle u krvi...

    "ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #3
      ne mozes ga ohladiti... samo se postaraj da ti motor ne vuce vruc vazduh iz motornog prostora. na turbo motorima kompresor mnogo zagreje vazduh pa onda ima smisla hladiti ga spoljnim vazduhom.


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • bojanTI
        CBC Senator XXL
        • 04.01.2006
        • 870
        • Pancevo

        #4
        Grujice ne zezaj, pa mislio sam da ga hladim vise nego sto je spoljna temperatura, u tome je poenta zar ne?!
        Recimo sistem sa tecnim azotom koji ce da hladi vazduh koji ulazi u usis?
        In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

        Comment

        • JaMaL
          CBC Senator XXL
          • 14.04.2007
          • 448
          • JaMaL

          #5
          Recimo da jedino sto mozes da uradis jeste da uzmes da izolujesh cev kroz koju ti u motornom prostoru ide vazduh i premestih usis na neko veoma hladno mesto.. kao ispod blatobrana npr... naravno napravis resetku da ne u****s nekog mrtvog goluba...

          ima materijala koji se koriste u klima industriji za izolaciju cevi itd... koji su odlicni za tu svrhu...

          jedino pitanje je sta ces postici sa toliko cimanja, busenja, secenja i potrosenih para... 1 sec vishe... ne... duplo duzi vek motora... ne... ne znam sta dalje...

          Comment

          • bojanTI
            CBC Senator XXL
            • 04.01.2006
            • 870
            • Pancevo

            #6
            Ma nista... =] Pitanje je bilo hipoteticko... =]

            Ali pazi... Tecni Azot je na temperaturi ispod -170 i nesto Celzijusa! E sad kad bih mogao da ga izolujem u sistem gde ce da prolazi kroz resetku koja ce biti na usisu vazduh bi se hladio i ulazio u motor sa dosta nizom temperaturom!
            To je jedino resenje... A gde naci tecni azot... =]
            In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              i onda se vodena para u tom vazduhu a koja uvek postoji, kondenzuje i formira inje pa se mora grejati da bi se otopio led....

              leti je vazduh veoma "mokar" pa i o tome treba voditi racuna pri pokusajima hladjenja.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • tamburski
                CBC Senator
                • 27.09.2007
                • 210
                • PANCEVO

                #8
                Azota ima i nije problem samo koliko litara mislis da trosis pri jednoj voznji?
                a koji je to auto bolji od moskvica

                Comment

                • bojanTI
                  CBC Senator XXL
                  • 04.01.2006
                  • 870
                  • Pancevo

                  #9
                  Ne mislim da trosim! =] Bio bi to zatvoreni sistem!
                  Ovo sto brick kaze je resivo, a dodavanje vode postoji cini mi se u nekim situacijama, nece to da skodi, hehehe... =]
                  In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                  Comment

                  • Blackeyed
                    CBC Senator XXL
                    • 06.07.2005
                    • 402
                    • Novi Sad

                    #10
                    Kako mislis "zatvoren sistem"? Ovo jedino shvatiti kao salu, sa cim si mislo da vracas azot u tecno stanje ?
                    "You are reading this for the wrong reason..."

                    ENDYMION, Dan Simmons

                    Comment

                    • JaMaL
                      CBC Senator XXL
                      • 14.04.2007
                      • 448
                      • JaMaL

                      #11
                      A i problem pustanja tolike hladnoce na topao motor... i pucanje istog?

                      Comment

                      • bojanTI
                        CBC Senator XXL
                        • 04.01.2006
                        • 870
                        • Pancevo

                        #12
                        Ne, ne... Azot se nalazi u sistemu koji ima resetkastu konstrukciju i nalazi se na usisu! Kako je njegova temperatura -178 C, resetka ce biti hladna i vazduh koji bude prolazio ce se hladiti!
                        Pazi to je samo hipoteza, treba da malo proucim taj tecni azot, to mi je samo inicijalna ideja koju ne mislim da ostvarujem, pitanje je samo teoretsko. =]
                        In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                        Comment

                        • Eon
                          Moderator
                          • 10.03.2005
                          • 4225
                          • Beograd-NBG-44
                          • Superb 2.0 4x4 DSG

                          #13
                          Ne moze da bude zatvoren sistem, jer kako ces da ga komprimujes opet...?!?!
                          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                          Comment

                          • bojanTI
                            CBC Senator XXL
                            • 04.01.2006
                            • 870
                            • Pancevo

                            #14
                            Kako to mislis "opet"?! Tecni azot je u boci na -178 C i samo tako i ostaje, ne ispusta se u atmosferu, vec samo sluzi kao hladno telo...
                            In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

                            Comment

                            • MOSLER
                              CBC Senator XXL
                              • 27.05.2005
                              • 1064
                              • Niš

                              #15
                              Imas na youtube klip o tom uredjaju.Na interkuler se zakaci elipsasta cev sa sitnim rupicama kroz koju na pritisak tastera izlazi azot koji je u boci u gepeku i koji hladi interculer.Na testiranom autu (Dodge neon turbo je u pitanju koliko se secam), dobili su 10ks.

                              Comment

                              Working...
                              X