Slabo je Euro 3 ogranicenje po pitanju izliva kesa u inostranstvo.
Pre bih rekao da je razlog ekoloske pirode, da ne bi bilo otpad evrope.
Nemci prakticno za dzabe prodaju automobile starije od 15 godina jer u suprotnom moraju da plate za njegovo odlaganje. Bolje prodati za nulu nego biti u trosku.
Sto se tice ideje, odlicna je i podrzavam je, niko nije na gubitku a vozni park, prosek, se podize ~10 godina.
Postavla se pitanje samo sta sa tim starim kolima, i ona moraju negde da zavrse. Pitanje da li bi jednostavno prodavanje na otpad zadovoljilo, moguce da bi samo puna reciklaza tj. da zavrsi kao metalna kocka u nekoj presi bila 100% podrzana.
primarni razog ogranicenja je bila zastava Kragujevac,koja je u vlasnistvu drzave,pa da bi odrzali monopol oni su to uveli.Inace i carina od 20% je ocuvanje monopola i zastita domace auto industrije. Jer ti si za 4k evra (koiliko kosta nov yugo)mogao da kupis neuporedivo bolji auto i da ga vozis garantovano duze od tog yuga. e sad nema dobrog auta za te pare,vec za 6-7k evra najmanje,pa je prodaja yuga i dalje na 1.mestu u srbiji. resili su 2 problema:1.fabriku 2.plasiranje robe na trziste.
Da li je neko već nešto carinio po ovom novom? Kakva su pravila? Imam par stranaca, pa me interesuje iz prve ruke ... Ili ima neka posebna tema pokrenuta samo zbog ovoga?
Comment