BMW 3 (E46) COUPE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MisaRS
    CBC Član
    • 19.05.2006
    • 76
    • Nis

    BMW 3 (E46) COUPE

    Planiram da kupim bmw 3 coupe (e46) ali koliko vidim nema ih bas mnogo.Ponuda nije neka pa bih vas zamolio ako naidjete na neki dobar primerak da me obavestite.I zeleo bih da znam sta mislite o tom automobilu,iskustva...Hvala unapred

    Kroz grad jurim kao furija,za volan moga AUDIJA.Zamnom uzdasi,prasina,graja,za devojke sam glavni baja.
  • starac vujadin
    CBC Senator XXL
    • 27.08.2005
    • 2617
    • Stari grad

    #2
    Izvanredan automobil, sve varijante su odlicne, a najjaci 330ci je i najbolji. Ono sto ces primetiti kod nas je ogromna razlika u ceni izmedju stvarno dobrih i regularnih automobila i onih kojima nesto ne valja - bukvalno postoji rupa u cenama od 10000 evra i nista izmedju. Oni koji imaju dobre primerke ih uglavnom dosta precenjuju. Ovi losiji i jeftiniji su uglavnom uvezeni sa velikom kilometrazom i naravno imaju "zivopisne" vlasnike koji medjusbono cesto menjaju kola. Izbegavaj primerke se ekstremno velikim tockovima - izgleda lepo, ali steti vesanju koje je osetljivo. Obrati paznju na kocioni sistem prilikom kupovine - poredeci ga sa kilomtrazom mozes zakljuciti dosta o tom primerku. Nazalost, u inostranstvu je ovaj auto cesto bio u vlasnistvu napaljenih i neukih vozaca, pa ima dosta havarisanih primeraka u ponudi na Zapadu, a oni cesto zavrse na Istoku. Povremeno se u Nemackoj pojave primerci uvezeni iz Amerike po smesno niskim cenema, ali oni budu prodati za dan.

    Comment

    • ///M_Power
      CBC Senator XXL
      • 05.05.2008
      • 335
      • Beograd - Minhen

      #3
      Slazem se sa "starcem"...
      Jedan od poslednjih BMW automobila koji mi se zaista svidja, ali mislim da se dobar primerak kupe-a tesko nalazi (sa 4 vrata je lakse).
      Imao sam e46 (kupio nov dok sam ziveo preko bare), i vesanje je stvarno osetljivo, mada su kasnije izvrsili neke promene i poboljsanja, ali mislim da je to generalno i dalje ostala slaba tacka...
      Evo primera, zamenjene donje viljuske i stabilizatori u garantnom roku na manje od 20000km).
      Karoserija je izuzetno cvrsta, ogroman napredak u odnosu na e36.
      Enterijer je jedan od boljih koje je BMW napravio, i jedini koji se zaista priblizio Audijevim - novi e90 / e92 je korak unazad u odnosu na e46.
      Obavezno, ali obavezno gledaj primerak sa sportskim sedistima... obicna sedista su katastrofalno neudobna i losa u odnosu na sportska...
      e46 (bar sa 4 vrata) ima vise prostora unutra nego prethodnik i konkurencija tih godina.
      I da... obavezno sportska sedista...

      Comment

      • MisaRS
        CBC Član
        • 19.05.2006
        • 76
        • Nis

        #4
        Evo bas ovih dana gledam oglase trazim,ali nikako neki da mi zapadne za oko.Veoma slabo ih ima. Ne znam sta da radim.

        Kroz grad jurim kao furija,za volan moga AUDIJA.Zamnom uzdasi,prasina,graja,za devojke sam glavni baja.

        Comment

        • TOKYO
          CBC Senator XXL
          • 17.07.2006
          • 1696
          • Beograd- NBGD

          #5
          Evo ti ga jedan sa "velikim tockovima"

          http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=69263

          Slucajnost je da sam bas juce gledao doticni model po oglasima...., iskreno ovako na slikama nisam uocio nista preterano interesantno....
          MY ex RWD Alfa
          Drift & Donuts & Track

          Comment

          • MOSLER
            CBC Senator XXL
            • 27.05.2005
            • 1064
            • Niš

            #6
            Ovo je model za americko trziste i sto je najgore za ovakav auto, sa automatskim je menjacem :x
            A koliko tek kosta jedna ovakva guma od 19 incha, strah me je i da pomislim

            Comment

            • Car
              CBC Senator XXL
              • 07.07.2005
              • 900
              • Beograd

              #7
              A i vozacevo sediste ne izgleda bas sjajno, s obzirom da pise da je presao samo 70 000...

              Comment

              • MisaRS
                CBC Član
                • 19.05.2006
                • 76
                • Nis

                #8
                Na veliku zalost prodat je taj.Zvao sam pre 2 dana.Ima jedan na italijanskim tablama 2002 u fullu 325ci dao bi ga za 12000,kaze.Koliko bi me kostalo da ga registrujem ovde u srbiji??Jel bi morao da platim 40% carina i porez ili bi moglo da se "izmuva" nesto??

                Kroz grad jurim kao furija,za volan moga AUDIJA.Zamnom uzdasi,prasina,graja,za devojke sam glavni baja.

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #9
                  Originally posted by ///M_Power
                  Imao sam e46 (kupio nov dok sam ziveo preko bare), i vesanje je stvarno osetljivo, mada su kasnije izvrsili neke promene i poboljsanja, ali mislim da je to generalno i dalje ostala slaba tacka...

                  Karoserija je izuzetno cvrsta, ogroman napredak u odnosu na e36.

                  Obavezno, ali obavezno gledaj primerak sa sportskim sedistima... obicna sedista su katastrofalno neudobna i losa u odnosu na sportska...

                  e46 (bar sa 4 vrata) ima vise prostora unutra nego prethodnik i konkurencija tih godina.
                  Da pre svega iznesem svoje vidjenje i par amandmana na ove citate, chisto da chovek sagleda "shta ga cheka" jer u vezi navoda imam da kazhem ovo, redosledom gornjih citata:

                  Nikakve promene na veshanju shto se konstrukcije istog i dimenzija sklopova tiche nisu izvrshene. Serija E46 je imala dosta recall-a i tokom 2000., 2001. i konachno 2002. godine su izvrshene odredjene izmene, ali samo veshanje nije konstrukcijski razlichito od onog koje je bilo na "originalnom" autu predstavljenom 1998. godine. Znachi aluminijumske komponente veshanja su muchile u istoj meri "trojke" iz 1998. godine kao i one iz 2004. godine, samo je bilo pitanje kojim tempom to veshanje strada, a to zavisi od pre svega nachina vozhnje, uslova (puteva), kao i velichine felne. Sve preko 16 recimo dvostruko brzhe razbija to veshanje kad i ako se vozi po kojekakvim kaldrmama kojih je ovde napretek, i samo fali josh malo vishe agresivnosti za volanom pa da se "radni vek" tih viljushki smanji na 40-50 k km. Sa druge strane, za umerenije vozache koji voze na 16" ili 15" felnama, i koji voze po normalnim putevima normalnih drzhava, njihov radni vek bez problema ide do 150000 km. U svakom sluchaju, njihova zamena mora da bude kad-tad "uvrshtena" u neki od servisa i sa tim troshkom mora da se rachuna, jer to alu veshanje jeste slaba tachka ne samo ovog, nego svih automobila sa istim takvim konstrukcijskim reshenjem veshanja.
                  Ono shto jeste menjano je krutost opruga i setup amortizera, tako da su modeli proizvedeni od aprila 2001. godine dosta kruci i tvrdji, a sve to na zahtev kupaca i vlasnika koji su slali puno primedbi BMW-u da je trojka previshe omekshana i da je manje "driver's car" nego shto je to bio E36. Osim toga, promenjen je i odnos u upravljachkom sistemu, i modeli od navedenog godishta imaju direktniji upravljach jer je pun zaokret sa 3,2 smanjen na 2,9 okreta volanom.
                  U svakom sluchaju na veshanje morash da obratish posebnu pazhnju pri kontroli i inspekciji pred kupovinu, jer popravka ovog kvara na prednjoj osovini koshta izmedju 400 i 1000 evra, zavisno od toga koje cesh delove, kakvog kvaliteta, i gde da ugradish.

                  Dalje, karoserija jeste daleko chvrshca od E36 i po tvrdjama BMW-a shasija ima 70 % vecu torzionu chvrstocu u poredjenju sa prethodnom trojkom. Nema razloga da im ne verujemo, ali ja sam vozio i E36 i sad vozim E46, i iskren da budem - toliku razliku ne primecujem. To ni u kom sluchaju ne govori da sa E46 nije napravljen veliki napredak, to samo govori koliko je E36 zapravo konstrukcijski dobra i izbalansirana osnova.

                  Sportska sedishta su naravno ozbiljan "plus" u jednom coupe automobilu, ali mislim da je malchice preoshtra konstatacija da su "obichna" sedishta serije E46 "katastrofalno neudobna i losha". Kad sam trazhio auto imao sam prilike da probam i provozam dosta E46-ica, neke od njih su imale upravo ta "Sport" sedishta, sa podeshavajucom duzhinom sedalnog predela i naglashenijim "bubrezima" na naslonima. Jeste da jako bolje drzhe u krivini (pitanje je koliko chesto ce chovek u svaku krivinu da ulece sa 100 km/h?) i da daju bolju potporu za goozu ali su malo "tvrdja" zbog same namene (deo su Sport paketa, a kao opcija su koshtali bezobrazno puno...), tako da se neravnine na putu vishe osecaju upravo sa tim sedishtima. Ta sedishta su napravljena da sluzhe svrsi - daju dobru lateralnu potporu i drzhe torzo chvrsto u sedishtu pri vecim inercionim silama, chitaj: brze vozhnje. Njihova namena NIJE da budu udobna. Oni su neka civilozovanija "kopija" kadica, a zna se koliko su kadice udobna sedishta...
                  Vozim E46 sa tim "obichnim" sedishtima, dodushe kozhnim i sa grejachima, i apsolutno se ne slazhem sa ovom konstatacijom da su neudobna. Nedavno sam "u cugu" prevezao skoro 600 kilometara, bez ijednog stajanja, chak ni za punjenje goriva ili kafu, dakle bez ikakve pauze za odmor, "protezanje" nogu i sl. Izashao sam iz auta samo sa osecajem da mi klecaju noge ali to isto bi osecao i da sam tih 7 "i kusur" chasova sedeo na stolici ili nekoj fotelji i onda ustao... Dakle, apsolutno udobna vozhnja, dodushe bez ikakvog peglanja krivina ne zato shto ne bih ja nego zato shto ih na putu nije bilo Krstarenje autoputem 70 % od puta, preostalo vozhnja po magistralnim putevima sa malo vishe "rada" sa menjachem i vishe (neophodnog) opreza, i posle vishe od 7 chasova te i takve vozhnje sam izashao iz auta bez ikakvih znakova ili osecaja umora. Isto su osecali i saputnici, razlichitih polova, "gabarita" i godishta, tako da uzimam da je uzorak vrlo merodavan za objektivan zakljuchak. =] Dakle, daleko od toga da "stock" sedishta ne valjaju, manjak lateralne "potpore" se oseti tek sa agresivnijom vozhnjom, ali BASH agresivnijom. Za normalnu vozhnju, chak i brzhe ulaske kroz krivine, narochito vishechasovna krstarenja, ta sedishta su odlichna i daleko od toga da su "katastrofalno" neudobna. Ako negde osecam poboljshanje E46-ice u poredjenju sa E36-icom, onda je to upravo po pitanju udobnosti i komfora u vozhnji, pochevshi od samih sedishta, preko boljih apsorpcija neravnina na putu, pa sve do bolje "shtimovanih" amortizera po pogledu odnosa dobro lezhanje/udobnost.

                  E46 ima naravno vishe prostora unutra od E36 kako zbog vecih dimenzija, tako i zbog povecanog medjuosovinskog rastojanja u poredjenju sa E36. Medjutim, ne slazhem se da ima vishe prostora od konkurencije, kako kazhesh, tog vremena. Audi A4 i Merc C klase, kao "najdirektnija" konkurencija imaju vishe prostora narochito za glavu na zadnjoj klupi, vishe prostora za kolena isto na zadnjoj klupi i veci prtljazhni prostor, koji je po meni jedna od slabijih tachaka ove karoserije.
                  Dakle, Misho, ako ti je bitan prostor, moram da te upozorim da E46 NIJE veci i komotniji od konkurencije, vec upravo suprotno. Da ima vishe prostora od E36 - ima, ali po pitanju komfora i raspolozhivog prostora BMW tradicionalno ide iza Audija, narochito iza Merca.
                  A ako si vec doneo odluku onda sam ovo samo morao da navedem da ne bude zabune, i da imash tachniju informaciju po tom pitanju...

                  I na kraju, ne napisa koji ti je "limit" shto se budzeta tiche, jer E46 coupe je jako raznolik po pitanju cena, zavisno pre svega od motorizacije i naravno od opreme, mada je kao po pravilu jachu motorizaciju uvek pratilo obilje opreme... Inache se slazhem da se radi o "retkoj ptici" na nashem trzhishtu, a narochito je teshko naci neki da vredi chemu i da je vredan para...

                  Elem, ja sam malo "kopkao" po netu i recimo da sam nashao dva koja bih iole uzimao u obzir pri kupovini. Poshto nisi naveo cenovni limit, uzeo sam ova dva sa drastichnom razlikom u ceni, koja naravno odslikava kakav "paket" dobijash.

                  Recimo ovaj 318 Ci deluje na prvu loptu kao solidan, ima odlichnu opremu koja je raritet u coupe-u sa "chetvercom" ispod haube...

                  Druga varijanta, cenovno daleko nepovoljnija, je ovaj 330 Ci. Restyling, po navodu kupljen i odrzhavan kod Radulovica (shto se lako da proveriti), M paket, i eto razlike u ceni od 50 %. Jbg, kol'ko para - toliko i BMW-a , pardon muzike

                  Sve napisano je u cilju (namere) davanja boljeg uvida u ovaj auto, jer sudeci na osnovu citata mogao bi se steci drugachiji utisak od onog koji, realno gledano, imam na osnovu vlasnichkog iskustva sa tim autom. Nishta nije pisano BMW-a radi, nego Mishe radi i njegovog pitanja postavljenog u otvaranju teme.

                  Sorry na duzhini posta, ali na to ste se ionako vec navikli...
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  Working...
                  X