Audi A6 3.0 quattro 2003 benzinac

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pusjko
    CBC Početnik
    • 01.09.2008
    • 5
    • Novi Sad

    Audi A6 3.0 quattro 2003 benzinac

    Kao prvo pozdravio bih sve clanove kluba posto sam prvi put na ovom forumu. Posto sam u velikoj dilemi molio bih vas za savete. Naime, imam u ponudi Audi A6 3.0 quattro 2003 godine, a posto nisam neki poznavalac ovog vozila a i nisam nesto korisno nasao na internetu, molio bih svakog ko se blize upoznao sa ovim modelom automobila da mi da neki koristan savet u smislu odrazavanja, kvarova, servisa itd.Posebno me interesuje mogucnost ugradnje plina zbog velike potrosnje (nije da nemam love za to, cisto zbog toga sto ga necu samo ja voziti). Imam ga za jako lepu cenu 11000 eurica. Auto je presao 200 000 km.Ako ga kupim stavicu sliku na forumu.Unapred se zahvaljujem i jos jedan lep pozdrav.

    Beli NS
  • ada
    CBC Senator XXL
    • 04.06.2005
    • 2375
    • Novi Sad
    • Svasta nesto

    #2
    Re: Audi A6 3.0 quattro 2003 benzinac

    Originally posted by pusjko
    Kao prvo pozdravio bih sve clanove kluba posto sam prvi put na ovom forumu.
    Posto si prvi put na forumu procitaj pravila i predstavi se pa mozda i dobijes neki odgovor!
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
    Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
    Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

    Comment

    • jevtic
      CBC Senator XXL
      • 26.11.2006
      • 729
      • beograd

      #3
      sasvim ok cena.


      kilometraža jeste jača ali ako je to stvarna za 3.0 to nije ništa. sa tom kilometražom i mnogo većom dolaze većina kola od preko i još mnogo kilometara naprave na našim drumovima.

      ako je regularan i ako u servisu kažu da je sve ok ne vidim razlog zašto ga ne bi uzeo.
      ex - fabia 1.9 tdi
      golf 2.0 tfsi

      Comment

      • pusjko
        CBC Početnik
        • 01.09.2008
        • 5
        • Novi Sad

        #4
        hvala...
        jeste sve regularno, uzimam ga iz neke firme, direktorski auto, vozac mi ga je preporucio, redovno servisiran i papiroloski savrsen... nego nikada nisam imao audi niti ovoliku kubikazu... ne znam kakve su cene na servisu, razmisljam o ugradnji plina... 90% da cu ga otrgovati danas posle-podne... interesuje me i koja cena moze da se postigne kod nas na pijaci

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          #5
          Ako je redovno servisiran i regularan, ne bi trebalo da ima problema. Za taj motor, dokazano kvalitetan, sa tolikom raspolozhivom snagom, ta kilometrazha je sasvim prihvatljiva. Samo ne znam da li je auto vozio direktor, ili je direktor vozhen u tom autu, jer ako je ovo drugo onda ko zna ko je sve i kako vozio auto.

          Za sekvent plin prolistaj malo bazu foruma, bilo je priche o plinu na slichnim mashinama. U principu, gruba procena je da spremish jedno 1000 veverica da odradish posao kako treba i gde treba...

          Cene na servisu ochekuj u skladu sa tom klasom, sa tim (tolikim) motorom i sa brendom Audija... Recimo da redovna zamena ulja i filtera koshta od 250 do 500 evra, zavisi koje i kakve delove cesh da kupujesh, i gde cesh da odrzhavash auto. Neke vece intervencije tipa veliki servis bez problema odlaze preko 1000 evra, a o troshkovima u sluchaju potrebe intervencija na motoru, menjachu ili veshanju necu ni da govorim... Tako da, budi spreman na ovakve cifre. To je premium segment i u servisnim knjizhicama takvih pojam "jeftino" je nepoznat.

          Sa druge strane, dobijash 220 KS @ 6350 rpm i 300 Nm @ 3200 rpm, shto ukazuje na shirok radni opseg ovog motora, koji je podjednako elastichan na nizhem i srednjem radnom opsegu kao shto je i sposoban da se dobro zavrti. Odlichna konstrukcija iz nepuna tri litra ovog atmosferca izvlachi preko 100 Nm po litru radne zapremine, a za svoju "zhivost" motor ima da ponajvishe da zahvali tehnologiji od 5 ventila po cilindru. Odnos od oko 135 konja po jednoj toni tezhine, kao i ubrzanje od 0-100 km/h ove 1600 "i kusur" teshke limuzine za 7,5 sekundi dovoljno govori o snazi ovog motora... Potroshnja koju proizvodjach navodi je 16 litara u gradu, 8,6 na otvorenom, odnosno 11,3 kombinovano. Ovde bih mozhda poverovao jedino podatku za potroshnju na otvorenom. Za plin, ako se ugradi kako treba, rachunaj na otprilike potroshnju od 9,5-10 litara na otvorenom i 17-18 u gradu.

          Model A6 3,0 Quattro kod nas nije tako chest koliko A6 sa TDI motorima. Cena naravno zavisi od stanja, kilometrazhe, opreme... Recimo da solidan primerak tog godishta, sa osrednjom opremom, mozhe da se nadje u rasponu od 13 pa do 17-18 k evra. Ako je u dobrom stanju, redovno odrzhavan i servisiran, taj konkretan primerak je za 11000 evra prava bagatela. Naravno da ce prodaja kasnije da bude nocna mora, ali ako ga toli(c)ko platish necesh kasnije puno izgubiti. Ugradjen plin ce samo da pomogne naknadnu prodaju, ali je pitanje koliko cesh ti auto voziti i da li ti se shodno tome isplati ta investicija, jer ne zaboravi da se radi o pozamashnoj sumi. Ako auto nameravash da zadrzhish duzhe, slobodno stavljaj sekvent i vozi za sve pare. U suprotnom, ako auto ostaje neko krace vreme ili nameravash odmah da ga prodajesh, batali plin jer necesh imati rachunice za to...

          Na visoke cene servisa i odrzhavanja te josh jednom upozoravam. Nadam se da ako auto zadrzhavash imash dovoljno "vremena" da ispratish to odrzhavanje, jer takav auto ne trpi improvizacije i odrzhavanje kod majstor Brke koji ugradjuje turske delove kupljene u Bugarskoj. Sem toga, godishnja registracija od oko 700 evra takodje "boli", pa morash i to da imash na umu... Ako mozhesh da podnesesh te troshkove, ovaj auto, po toj ceni i sa tom (redovnom) servisnom istorijom, je prava prilika. Ako si reshio da "zagrizesh" zhelim ti puno srece i trouble-free kilometara sa njim. Nimalo ne sumnjam da cesh njime biti skroz zadovoljan. Chekamo updates, slike...
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • pusjko
            CBC Početnik
            • 01.09.2008
            • 5
            • Novi Sad

            #6
            auuu...
            overspeed, nemam reci da ti se zahvalim...
            sve sto sam zeleo da znam je u ovom tvom eseju i jos jednom puno puno hvala... svaka cast na poznavanju problematike...
            slike bi trebalo da budu do kraja vikenda...
            hvala jos jednom i svako dobro brate

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              #7
              nije zamena filtera i ulja bas toliko... de nadje 250 do 500e to mozda ali mozda u Porscheu ovako racunaj do 250e max i to u krstenom servisu. veliki servis za sestaka od 700 do 1000e zavisi sta se sve radi.
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                #8
                Pa ti napisa isto shto sam i ja

                Rekoh od 250, ovo shto ti kazhesh da je toliko "u krshtenom servisu", ali ne i u ovlashtenom, pa do 500 evra, shto ti reche "to mozhda ali u Porsche-u".
                Dakle to je to.

                Znam da je 250 minimum minimuma jer ako ce da stavlja iole kvalitetnije ulje samo za tih 7 i kusur litara mu maltene treba blizu ili oko 100 evra, zaviso od brenda i tipa. Filter ulja i goriva ne znam "u dinar" koliko je, ali znam koliko sam ja platio za moj auto tako da orjentaciono znam vrlo dobro koliko ce to da ga koshta obzirom da u odnosu na mene mozhe samo "gore" da prodje I to sve da odradi u nekom "independent" servisu, pa da se uklopi u tu sumu. Za Porsche mogu da potpishem da je mali servis za A6 oko 500 jura bez ikakvih problema...

                Ne plashim choveka, ali mu ne treba davati ni lazhnu nadu. Ovo je makina do yaya i kupuje se iz gushta, ali je isto tako do yaya skupa za odrzhavanje i registraciju, i sa tim mora da rachuna na vreme... Samo mu na to skrecem pazhnju.

                @pusjko: znachi li ovo da cesh da kachish slike da je auto vec kupljen? Da chestitamo ili nas samo lozhish...
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  #9
                  ma naravno , nema sta morace da plati ali ce zato da se vozi ko bog. BMW je malo skuplji za odrzavanje od audija to znam sigurno ali generalno nije jeftino ali ako oces da se hebes mora bar malo da ti udje
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  • TurboX
                    CBC Početnik
                    • 29.08.2008
                    • 6
                    • Beograd/Chukarica
                    • E46 Compact

                    #10
                    Evo da i ja dodam jos nesto, sto bi mozda bilo od koristi. Za isti taj model audija, tacnije iz 2002. godine sa motorom 1,9 tdi sa 135ks, veliki servis u Porsche-u Beograd na adi kosta 1.450 evra (samo delovi, bez ruku) znamo da je njihov radni sat okvirno 50-ak evrica
                    To je informacija dobijena od njihovog prodavca polovnih vozila.

                    Comment

                    • BojanS84
                      CBC Veteran
                      • 05.09.2007
                      • 132
                      • Beograd

                      #11
                      I da dodamo da će ramena morati da menja češće nego što se nada...

                      Comment

                      • jovancha
                        CBC Član
                        • 13.09.2006
                        • 80
                        • bgd

                        #12
                        Ljudi ne plasite coveka previse
                        Audi je auto koji se retko kvari kad se sve odradi na njemu kako treba. Sto se tice ramena recimo da racuna da ce jednom u dve godine po neko rame da ode, bar je tako u mom slucaju. E sad ja nemam neke voznje po rupama, tako da je zamena mozda cesca onima koji voze po losijem putevima. Ima 4 ramena koliko se meni cini (gornje krivo i pravo, donje krivo i pravo) sa svake strane, znaci 8, cene su otprilike oko 50-55 eura za lenforder npr. Ja kupio 2007 gornje krivo lenforderovo za 55 + 15 eura zamena

                        Sto se tice servisa, ja svaku intervenciju na kolima zapisujem, tako da kad pogledamo kod mene A6 2.4, veliki servis kaze :
                        Zupcasti kais, spaner, roler, zatezac spanera - Porsche 385e
                        Klinasti kais, Heyco i spaner klinastog kaisa - Porsche 90e
                        Pumpa vode motora - Porsche 150e
                        Zamena kaisa, spanera, rolera, pumpe - Vojinovic 100e
                        Total - 725 eura
                        (radjeno pocetkom 2007, ne znam da li su se cene menjale)
                        Treba videti i kolika je razlika, ako je ima uopste za taj 3.0

                        Mali servis :
                        Redovan servis, Castrol RS 10-60 (6l), svi filteri - 125 eura
                        Takodje videti ima li razlike u cenama filtera, itd

                        Inace za tu cenu mislim da je hot shot
                        Kad se dovede sve u red, onda vise nema zajebancije sa majstorima samo redovni servisi, i eventualno po neka sitnica koja se otkrije
                        tokom redovnog servisa

                        Pozdrav

                        Comment

                        • zverko
                          CBC Senator XXL
                          • 19.08.2005
                          • 7085
                          • BGD
                          • Audi A4

                          #13
                          Originally posted by BojanS84
                          I da dodamo da će ramena morati da menja češće nego što se nada...
                          a ti vidim vozis audi pa znas...

                          eto jovanca sve objasnio. to je maltene isti motor konjegov samo vece zapremine. ja lepo rekoh kolko kosta veliki servis za sestaka 2.8 30v 700e tako da ovo 1450 za 1.9tdi je mosha... tolko je veliki servis za 4.2
                          deutsche gemacht-gut gemacht...

                          Comment

                          • subicd
                            CBC Senator XXL
                            • 20.06.2008
                            • 463
                            • Novi Sad

                            #14
                            I ja mislim da je ''mosha'' tih 1450e za veliki servis.
                            Inace moguce je da je kod tog 3.0 produzen servisni interval zamene zupcastog.
                            Znam da je kod novijih Audija produzen na 150.000km za 1.9 TDI PD, za 2.0 TDI CR, 1.8 i 2.0 TFSI 180.000km...
                            Tako da nije puno i da kosta 1.000e sa obzirom na km zamene.
                            Potrosni delovi su isti kao i kod ostalih A6-ica.

                            Comment

                            • BojanS84
                              CBC Veteran
                              • 05.09.2007
                              • 132
                              • Beograd

                              #15
                              Originally posted by zverko
                              Originally posted by BojanS84
                              I da dodamo da će ramena morati da menja češće nego što se nada...
                              a ti vidim vozis audi pa znas...
                              Znam, jer je moj matori posedovao A6 2.5 TDI, koji mu je ukraden pre par godina. Dosta toga sam već pozaboravljao, ali i dalje imam servisnu knjižicu, manuale itd. od njega pa mogu da se podsetim. Izuzev ramena i malo zezanja elektronike auto je prešao oko 140.000 problem-free km, pa mi nije jasno zašto ljudi često pričaju da se taj motor nije dobro pokazao.

                              Comment

                              Working...
                              X