Iskustva o Lancia Lybra...
Collapse
X
-
Re: Iskustva o Lancia Lybra...
Dve cinjenice koje sam saznao kada sam tragao za svojom Lybrom:
1. Lybra 1.8 ima velikih problema sa varijatorom faze koji nakon prve zamene retko kada traje duze od 20.000km.
2. Lybra sa automatskim menjacem je proizvedena u veoma malom broju primeraka. (500 ako me secanje dobro sluzi.)
Comment
-
-
Re: Iskustva o Lancia Lybra...
Varijator sam imao na Alfi 156 i dizelovanje i lupkanje mi je poznato, menja se neka oprugica unutra, ne mora ceo... a Lybri automatik su puni mobile.de, autoscout a ima dve-tri trenutno i kod nas u oglasima, jedino ne znam koliko je pouzdan i ko bi to mogao kod nas da servisira ako crkne...to je menjač valjda kao kod Alfe Selespeed. Uzeo bi i manuelni 2.0 ali 15 litaradal' je moguće?
Comment
-
-
Re: Iskustva o Lancia Lybra...
Pozz za sve na forumu..Zagrejao sam se za Lanciju Lybru i to onu sa 1.8 benzinskim motorom od 130 konja..Moze li neko reci nesto o ovom motoru konkretno-mane i sl?I cena odrzavanja za ovaj auto?neki kazu vrlo visoka cena delova,drugi kazu nista skuplje nego za ostale automobile,pa bih hteo pravu istinu od vas..Hvala i pozdrav za sve
Comment
-
-
Re: Iskustva o Lancia Lybra...
Ja vozim lybru 2.0 20v sa 113kw.
Benzina trosi oko 8.5 na otvorenom, cisto grad oko 12 litra.
Ima ubacenu metalnu granu i obican venturi plin bez lambda kontrole, potrosnja na plinu je od 10 litara penzionerska voznja na otvorenom do max. 15 zimi po gradu i auto putem.
Motor 1.8 ima osim muke sa varijatorom i problem sa razvodom-puca zupcasti kais i prezubljuje iz cista mira.
2.0 je neunistiv ako se ne tera dugo u max. obrtaje, onda hoce da prolupa ili polomi klipnjacu i jeftiniji je za odrzavanje od 1.8 iz prostog razloga sto se proizvodi od '94. Jedina mana je komplikovan veliki servis, vadi se motor.Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.
Homer J. Simpson
Comment
-
-
Re: Iskustva o Lancia Lybra...
Originally posted by Millana ti druze jesi imao tih problema sa klipnjacom,da pukne?Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.
Homer J. Simpson
Comment
-
-
Re: Iskustva o Lancia Lybra...
Pa dobro koji motor onda da uzmem sa palete benzinaca?Necu dizel,to sam odavno odlucio,dosta je sad poskupeo sad evro dizel,inace odrzavanje skuplje kod dizelasa,zatim tesko naci dizelasa sa malom predjenom kilometrazom,i da je dobro odrzavan u dobrom stanjun i sl...Benzincu su pak generalno u dosta boljem stanju u startu,sa manje predjenih kilometara,tako da hocu benzinca i naknadno ugradim TNG ako vec nema ugradjen...E sad odusevljen sam lybrom kao autom...Jos samo kad biste mi razresili dilemu oko motora..sve negativno o benzicim sam cuo...
..ide li im bar nesto u prilog?i sta bi ste vi u mom slucaju radili?hvala i pozdrav
Comment
-
-
Re: Iskustva o Lancia Lybra...
Samo 2.0 20v, ja moju vozim vec 3 godine u sreci i veselju(uzgred na prodaju je).
I moram da dodam da ne razumem koje je to ljudsko bice koje ima potrebu da ovakav,,gospodski'' auto tera u 6-7.000 obrtaja i da divlja sa njime, ja sa mojom nisam apsolutno nikada presao 4.000 obrtaja, i to u izuzetno retkim slucajevima i imam utisak ce motor da traje vecno, za 140.000 km nije pokazao ama bas nikakve znake umora.Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.
Homer J. Simpson
Comment
-
-
Re: Iskustva o Lancia Lybra...
o druze pa i ti si iz Nisa...Mogli bi i da se vidimo da razgledam malo libru da vidim auto i uzivo,posto se nisam u nijednoj libri niti vozio niti bio blizu nje da je malo bolje razgledam..samo na slikama sam je video...Aj mi javi na pp koja cena za libru,i nesto uopsteno o njoj,ima li TNG mozda i sl..moze i neka slika...hvala i pozdrav
Comment
-
-
Re: Iskustva o Lancia Lybra...
Vidi, ovako...
Ja vozim Lybru 1.8 već duže vreme i smatram da je taj auto (mada možda bolje sa drugim motorom) najbolja moguća kupovina za te pare (doduše, kad sam ja kupovao, bile su duplo skuplje).
1) Limarija:
+ pocinkovana
- tanka farba i lak, obija se od rizle oko zadnjih točkova, posle se teško sanira...
- malo ih je po otpadima, ako je udariš računaj na malo veće troškove (doduše, iste ili veće cene su i za druga kola, ali ima veći izbor polovnih delova)
2) Trap:
+ veoma udobna
+ veoma dobro leži na putu, obzirom na relativno meko trimovanje
+ krut volan pri većim brzinama
+ cene delova skroz prosečne
+ kočnice "vrh vrhova"
- puklo crevo od serva (neka sića od para, ali kvari osećaj)
- ipak puno osetljiviji u odnosu na premium segment (doduše, manje osetljiv od francuskih kola, npr.)
3) Enterijer:
+++++++++++++++++Novi BMW serije 3 je seljoberski urađen iznutra u poređenju sa Lybrom.
+ Bose ozvučenje
+ navigacija
+ mobilni telefon
+ odlična zvučna izolacija
+ odlični materijali i obrada
+ dvozonska klima
+ detalji koji oduševljavaju
+ ništa ne zvecka (ovo je retko na mnogo skupljim kolima danas)
- podizači prozora, ja sam već jedan menjao, ali mi mnogo više od toga smeta osećaj (zvuk) kada zalupim vrata sa otvorenim prozorom, izgleda kao da će staklo da se raspadne...
4) Elektronika:
- kvar (ozvučenje), vuklo struju kad se auto ugasi
- kvar davača položaja bregaste (mnogo je 55e, za Pasat je 4x jeftiniji)
- kvar kompjutera (nije bio posebno skup, polovan 200e)
- crkla bobina (60e, isto je mnogo, ali opet mizerno malo u poređenju sa diznama za francuska kola)
- u poređenju sa prethodnim kolima koja sam imao (BMW, MB) stvarno me je strah kad pogledam gomilu kablova sa klemama koje vise u motornom prostoru, ipak su Švabe radile to mnogo solidnije, čini mi se
5) Izduv
+++++++++++++++++ "Nema je na svijet i u Podgoricu"))
6) Motor (1.8)
+ nisam imao auto koji se tako "prirodno vrti", kad mu pustiš gas na 5000 obrtaja ne spada ispod 4000 još 10-tak sekundi, čini mi se
- nisam imao auto (te kubikaže) koji lošije poteže na niskim obrtajima
+- uložak varijatora treba uvek promeniti na velikom servisu (10-tak eura), posle toga dobro ulje i nema problema
- relativno neuglađen rad na leru, obzirom na uglađenost limuzine, mada mi je na ovom forumu najviše hvaljeni serviser (a i ja ga pohvaljujem) rekao da je moj motor maksimalno dobar što se tiče lera i gore pomenutog obrtnog momenta na nižim obrtajima
+- potrošnja (boli me uvo, imam plin)
Dakle:
Lybra je odličan auto. Nije džabe svojevremeno koštala kao 2 Oktavije u osnovnoj verziji, ili približno kao Golf 4 kabrio, u fulu.
Ja bih je opet kupio, ali sa drugim motorom. 1.9 JTD je odličan (ipak ta mašina gura SAAB-a 9.5 bez problema), ili 2.0 benzin, pa "kad je bal, nek je...", prežalio bih skuplje održavanje i skuplu ugradnju plina zarad sportskih performansi.
Comment
-
Comment