A kakva je situacija sa uvozom americkih auta sa mobile.de-a? U principu, oni su vec registrovani u Nemackoj i pretpostavljam da ne treba neka dodatna zezancija oko homologacije i slicno?
Poceo uvoz Amerikanaca???
Collapse
X
-
Za auto koji je registrovan u nemackoj netreba nista osim saobracajne - nemacke...
To uglavnom vazi i za ostale zemlje EU.
Comment
-
-
Ovo nije pravilo.
Evropljani i dalje mogu da uvoze sta oce, pa i ne-Euro3 (ili bolje) automobile.
Stoga, ako je neto na EU tablicama ne znaci da moze da se uveze u Srbiju.
Ako nema Euro3 mozes da se slikas na carini.work in progress
Comment
-
-
Svaki auto koji je registrovan npr. u nemackoj mora biti u tamo primenjivanom standardu. Bilo je vise prica o zameni svetala, guma.....
Znaci nasa carina gleda EU saobracajnu i godinu reg. u evropi tj. EURO 3 normu...
Comment
-
-
Originally posted by HorsepowerImam i ja nekoliko pitanja.
Zelim da uvezem auto iz Amerike u Srbiju koji bi vozio jednom godinje oko mesec dana. Ako mogu hteo bi da ga ostavim na Americkim tablicama.
Koliki bi troskovi (papirologija) bili u takvom slucaju, sta mi tacno od papirologije treba? I kako bi onda produzavao registraciju? Ovde u Americi ja godisnje dobijem jedan broj koji zalepim na zadnjoj tablici, ali ako bi auto zavrsio u Srbiji onda nebi vise mogao da dobijam taj broj. Znaci kako onda produzavanje registracije ide u Srbiji?
Kada smo bili u Rijeci da preuzmemo auto, bilo je jos 10-tak vozila - mahom novijih. Niko nije planirao da uvozi, vec svi zadrzavaju svoje americke tablice i voze eventualno sa osiguranjem koje kupujes u Evropi.
Comment
-
-
Evo sta sam ja skoro cuo od momka iz BMWa. Recimo X3 (oko kog je konkretno bilo raspitivanje) iz SAD. Kada se uveze, prvo ide u, slagacu vas, Hamburg (u glavnom u Nemacku) na homologaciju a onda kada dodje ovde ide na masinski po atest. Kada se troskovi svega toga i cimanje oko svega saberu, vise se ni ne isplati nesto.
Comment
-
Comment