Meni je pokazao 156 na 152
Koliko laze sat, koliko laze ovo koliko laze neko ili nesto
Collapse
X
-
E a ja i sale bas merili onako pre neki dan jer su nam bila cudna ubrzanja na stoperici.
Ja sa yugom a on sa hondom Paralelno i njemu pise 91 a meni 100km/hzanimljivo. Onda on uzme opel rekorda i vidi da auto se vuce po putu a pise 100km i uzme njega da izmeri sa Hondom kad na rekordu 100km a hondi 80km/h. Samim tim smo dosli do jos jednog zakljucka. Cujte ovo. Mislio je da mu Honda trosi 11 a rekord 13 i bio je zadovoljan sa rekordom. Sad mozete zamisliti potrosnju rekorda
Onda ja merio yuga sa scooterom Yamahom. Meni na yugu 100 a na Yamahi 111kmToliko o razlikama medju cajgerima
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Originally posted by M-powerE a ja i sale bas merili onako pre neki dan jer su nam bila cudna ubrzanja na stoperici.
Ja sa yugom a on sa hondom Paralelno i njemu pise 91 a meni 100km/hzanimljivo. Onda on uzme opel rekorda i vidi da auto se vuce po putu a pise 100km i uzme njega da izmeri sa Hondom kad na rekordu 100km a hondi 80km/h. Samim tim smo dosli do jos jednog zakljucka. Cujte ovo. Mislio je da mu Honda trosi 11 a rekord 13 i bio je zadovoljan sa rekordom. Sad mozete zamisliti potrosnju rekorda
Onda ja merio yuga sa scooterom Yamahom. Meni na yugu 100 a na Yamahi 111kmToliko o razlikama medju cajgerima
"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTVecina satova ima gresku da laze procentualno.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Evo ja se malo bavim GIS-om, pa sam imao interesantnih munja u vezi merenja brzine... kupio drugar Kadeta suzu i hvali se da ide mekano 160... krenemo za NS, i on zalepi do daske, Kadet stvarno kaže 160 ali Garmin eTrex VISTA kaže 125. Najveće greške viđam kod VDO uređaja starije generacije, mada je rekord netačnosti bio neki Jugo moje drugarice koji pokazuje 100 pri brzini (opet Garmin) - 60.
Inače, greška je UVEK procentualna, dakle raste fiksno sa promenom brzine, i kod boljih kola je u okviru do 10%. Najprecizniji brzinomer koji sam video bio je na mom bivšem 1998 Chrysler Concordeu, a dobar je na celokupnoj LHS seriji (300m, Intrepid, Sebring, itd), tačan je u okviru 1% (opet prema Garmin-ovom GPSu)
Takođe sa istim GPS-om sam utvrdio da najbrže voze piloti JATA-a, sve moguće kompanije koje sam merio voze oko 900km/h a jedino oni sa njihovom raspalom 727-icom zalepe preko 1000.
Comment
-
-
Pozdrav sizif-u, dobra fora za lokaciju u avataru, geografska duzina i sirina. A brke su sadasnje ili iz mladjih dana
;
Sto se tice etrex Viste, koja mu je realna namena?, navodjenje i pozicioniranje, ili ima i jos neku?
Comment
-
-
eTrex VISTA:
KARAKTERISTIKE UREĐAJA:
Navigacija:
Tačke: 1000 sa imenom i grafičkim sibmbolom
Linije kretanja: Automatski TrackLog; 10 mesta za snimanje linije kretanja
Rute: 20 reverzibilnih ruta sa po 125 waypoint-a
Podrška za karte: DA 24MB memorije za GARMIN kartografske proizvode - MapSource i BlueChart
Trip computer: Trenutna brzina, prosečna brzina, vreme izlaska i zalaska sunca, maksimalna brzina, trip tajmer, pređeni put
Dodatni moduli: Barometarski visinomer:
Preciznost: 3 metra
Rezolucija: 0,3 metra
Visinski kopjuter: trenutna visina, minimalna i maksimalna visina,
brzina uspona/silaska, ukupna uspon, ukupan spust itd.
Elektronski kompas:
Preciznost: ?2 stepena, ?5 stepeni blizu polova
Rezolucija: 1 stepen
Dodatne opcije: Učitana opšta karta sveta - primer
Map datumi: Preko 100 + konfigurabilni Map Datum
Format pozicije: Lat/Lon, UTM/UPS, Maidenhead, MGRS itd. + konfigurabilni User Grid
GPS Performanse:
Prijemnik: 12 kanalni paralelni GPS prijemnik kontinuirano prati do 12 satelita + WAAS
Vreme Akvizicije: "Topli" start: oko 15 sekundi
"Hladni" start: oko 45 sekundi
AutoLocate?: oko 5 minuta
Ažuriranje: 1 / sekund, kontinuirano
Preciznost pozicije: GPS: 5-15 metara u zavisnosti od kvaliteta prijema
WAAS / EGNOSS: 3-5 metara kada su dstupni korektivni sateliti
Preciznost brzine: 0.05 m/sec
Fizičke karakteristike:
Dinamika: 6g
Interfjsi: RS232 port za: NMEA 0183, RTCM 104 DGPS, ili Garmin? format za vezu sa računarom (PC kabl dolazi u kompletu)
Antena: Interna "patch" antena, nema konektor za eksternu antenu
Dimenzije: 11.2(V) x 5.1(Š) x 3.0(D) cm
Težina: 150 g sa baterijama
Displej: 5.4 x 2.7 cm kontrasni LCD sa pozadinskim osvetlenjem
Rezolucije 160x288 pixela
Otpornost: Vodootoporan po IEC 529 IPX7 standardu - 1m dubine u trajanju od 1min bez posledica
Temperaturni opseg: -15°C do 70°C
Trajanje memorije: Neograničeno bez potrebe za napajanjem
Napajanje:
Izvor: 2xAA baterije (nisu u kompletu)
Trajanje baterija: Do 12 sati (u zavisnosti od kvaliteta prijema)
Eksterno napajanje Da (kabl nije u kompletu)
cena: 31.718,00 din
.:Cuore Sportivo:.
Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`
Comment
-
-
Toplo se zahvaljujem kolegi Nikoli na pružanju opširnih tehničkih informacija o uređaju.
Ne verujem da imam šta da dodam osim da ga ja inače koristim recimo za merenje površine zamljišta, a i razvio sam malu aplikacijicu za PocketPC koja pokazuje koliko taksista krade. Rezultat uspešan, jedan je već dobio da plati kaznu 12000 dinara a drugi je u toku da je dobije. (mada su njih dvojica toliko preterali da mi nije ni trebao GPS)
Ovaj inače najviše volim, a još od devedesetih koristio sam prastarog Magellana 4000XL, pa onda Garmin eMap. Sada imam ovaj eTrex VISTA, Trimble GPS Pathfinder pocket (jako dobar uređaj, američka vojska koristi Trimble u svojim raketama) kao i Pretecov mali GPS u CompactFlash formatu, kao i u mobilnom (Motorola A925) koji tek treba da uposlim jer pravim mapu Beograda za njega sa sve kućnim brojevima.
Zaključak, sa GPS-ovima nikad nije dosadno, mogu se koristiti i kao brzinometri za bicikle, ekstremne sportove, efikasnu navigaciju i druga precizna merenja, a i ovi stariji modeli nisu loši kao priručno odbrambeno oružje jer su teški kao cigle.
Comment
-
-
E da, www.milovanovic.com je nekad bio jedan lep idiotski forum, al' skoro sam promenio hosting kompaniju pa me mrzelo da ga podižem ponovo. Ionako je bio namenjen samo za naše nemoderisane ******štine, nastao iz inata zato što nigde nisam mogao slobodno da pričam na forumu. Ko zna, ako bude interesa za sasvim sasvim slobodan forum na kom može da se pljuje po svemu redom, da se normalno psuje, a i ako me malo manje bude mrzelo - možda ga ponovo podignem?
Comment
-
Comment