Iz jednog domaceg auto-magazina (da ne reklamiram...):
BMW 5,0 (M5/M6) bolji od 4,3 (Ferrari 430)
BMW 3,2 (M3) bolji od 3,8 (Porsche 911)
I to na prva dva mesta "International best engine of the year 2005"
Mislite (i) o tome
Pozz
Najbolji motori na svetu
5.0 V10 snage 507 KS postao je svojevrsni rekorder osvojivši čak četiri kategorije (best new, best performance, best above 4.0, best overall) u jednoj godini.
Sudije iz svih delova sveta nahvalile su ovaj agregat, koji je utemeljen na F1 tehnologiji, na sve strane: njegovu fleksibilnost, snagu, izdržljivost i mnoge druge osobine koje su ga učinile najboljim motorom 2005., pa čak i njegovu težinu od 240kg (značajno je da je to približno V8 agregatu kojeg je zamenio). Treba napomenuti kako je ukupno drugo mesto zauzeo takođe BMW-ov motor i to 3.0 twin-turbo dizel. Sudije su nagradile i tzv. environmentally-friendly tehnologiju, odnosno, ekononomične motore poput Toyotinih i Hondinih hibridnih agregata, a i Fiat-GM-ov 1.3 Multijet/CDTi.
Najbolji novi motor 2005:
1. BMW 5.0-litara V10 (M5, M6)
2. Ferrari 4.3-litre V8 (F430)
3. Toyota 3.3-litre hybrid (Lexus RX400h)
Najekonomičniji motor:
1. Toyota 1.5-litara hybrid (Prius)
2. Toyota 3.3-litre hybrid (Lexus RX400h)
3. Fiat-GM 1.3-litre diesel (Panda, Punto, Ypsilon, Tigra, Corsa)
Motor sa najboljim stepenom iskorišćenja:
1. BMW 5.0 V10 (M5, M6)
2. Ferrari 4.3 V8
3. Mercedes-AMG 6.0 bi-turbo (SL 65 AMG, CL 65 AMG)
Ispod 1.0 litre zapremine:
1. Honda 1.0 IMA (Insight)
2. Smart Brabus (Roadster)
3. Toyota 1.0 (Yaris/Vitz)
Od 1.0 do 1.4 litre zapremine:
1. Fiat-GM 1.3 diesel (Panda, Punto, Ypsilon, Tigra, Corsa)
2. Honda 1.3-litre IMA hybrid (Civic)
3. Peugeot-Citroen/Ford 1.4 dizel (C2, C3, Fiesta, 1007)
Od 1.4 do 1.8 litara zapremine:
1. Toyota 1.5 hibrid (Prius)
2. Toyota 1.8 VVLT-i (Celica, Corolla, Lotus Elise)
3. Peugeot-Citroen/Ford 1.6 dizel (C-MAX, C4, C5, Mazda3, 206, 307, 407)
Od 1.8 do 2.0 litre zapremine:
1. Volkswagen 2.0 FSI Turbo (Audi A3, A4, Golf GTI)
2. Honda 2.0 (S2000)
3. BMW 2.0 dizel (X3, 120d, 320d)
Od 2.0 do 2.5 litara zapremine:
1. Honda 2.2 dizel (Accord, CR-V, FR-V)
2. BMW 2.5 (325, 525)
3. Ford 2.3 hibrid (Escape HEV)
Od 2.5 do 3.0 litre zapremine:
1. BMW 3.0 twin-turbo dizel (535d)
2. Honda 3.0 hibrid (Accord)
3. BMW 3.0 (330, 530, 630, 730)
Od 3.0 do 4.0 litre zapremine:
1. BMW 3.2 (M3)
2. Porsche 3.8 (911)
3. Toyota 3.3 hibrid (RX400h)
Iznad 4.0 litre zapremine:
1. BMW 5.0 V10 (M5, M6)
2. Ferrari 4.3 V8 (F430)
3. Volkswagen 5.0 V10 dizel (Touareg, Phaeton)
Međunarodni motor 2005. godine:
1: BMW 5.0 V10
2: BMW 3.0 twin-turbo dizel
3: Toyota 1.5 hibrid
5.0 V10 snage 507 KS postao je svojevrsni rekorder osvojivši čak četiri kategorije (best new, best performance, best above 4.0, best overall) u jednoj godini.
Sudije iz svih delova sveta nahvalile su ovaj agregat, koji je utemeljen na F1 tehnologiji, na sve strane: njegovu fleksibilnost, snagu, izdržljivost i mnoge druge osobine koje su ga učinile najboljim motorom 2005., pa čak i njegovu težinu od 240kg (značajno je da je to približno V8 agregatu kojeg je zamenio). Treba napomenuti kako je ukupno drugo mesto zauzeo takođe BMW-ov motor i to 3.0 twin-turbo dizel. Sudije su nagradile i tzv. environmentally-friendly tehnologiju, odnosno, ekononomične motore poput Toyotinih i Hondinih hibridnih agregata, a i Fiat-GM-ov 1.3 Multijet/CDTi.
Najbolji novi motor 2005:
1. BMW 5.0-litara V10 (M5, M6)
2. Ferrari 4.3-litre V8 (F430)
3. Toyota 3.3-litre hybrid (Lexus RX400h)
Najekonomičniji motor:
1. Toyota 1.5-litara hybrid (Prius)
2. Toyota 3.3-litre hybrid (Lexus RX400h)
3. Fiat-GM 1.3-litre diesel (Panda, Punto, Ypsilon, Tigra, Corsa)
Motor sa najboljim stepenom iskorišćenja:
1. BMW 5.0 V10 (M5, M6)
2. Ferrari 4.3 V8
3. Mercedes-AMG 6.0 bi-turbo (SL 65 AMG, CL 65 AMG)
Ispod 1.0 litre zapremine:
1. Honda 1.0 IMA (Insight)
2. Smart Brabus (Roadster)
3. Toyota 1.0 (Yaris/Vitz)
Od 1.0 do 1.4 litre zapremine:
1. Fiat-GM 1.3 diesel (Panda, Punto, Ypsilon, Tigra, Corsa)
2. Honda 1.3-litre IMA hybrid (Civic)
3. Peugeot-Citroen/Ford 1.4 dizel (C2, C3, Fiesta, 1007)
Od 1.4 do 1.8 litara zapremine:
1. Toyota 1.5 hibrid (Prius)
2. Toyota 1.8 VVLT-i (Celica, Corolla, Lotus Elise)
3. Peugeot-Citroen/Ford 1.6 dizel (C-MAX, C4, C5, Mazda3, 206, 307, 407)
Od 1.8 do 2.0 litre zapremine:
1. Volkswagen 2.0 FSI Turbo (Audi A3, A4, Golf GTI)
2. Honda 2.0 (S2000)
3. BMW 2.0 dizel (X3, 120d, 320d)
Od 2.0 do 2.5 litara zapremine:
1. Honda 2.2 dizel (Accord, CR-V, FR-V)
2. BMW 2.5 (325, 525)
3. Ford 2.3 hibrid (Escape HEV)
Od 2.5 do 3.0 litre zapremine:
1. BMW 3.0 twin-turbo dizel (535d)
2. Honda 3.0 hibrid (Accord)
3. BMW 3.0 (330, 530, 630, 730)
Od 3.0 do 4.0 litre zapremine:
1. BMW 3.2 (M3)
2. Porsche 3.8 (911)
3. Toyota 3.3 hibrid (RX400h)
Iznad 4.0 litre zapremine:
1. BMW 5.0 V10 (M5, M6)
2. Ferrari 4.3 V8 (F430)
3. Volkswagen 5.0 V10 dizel (Touareg, Phaeton)
Međunarodni motor 2005. godine:
1: BMW 5.0 V10
2: BMW 3.0 twin-turbo dizel
3: Toyota 1.5 hibrid



BMW 3,2 (M3) bolji od 3,8 (Porsche 911)



I to na prva dva mesta "International best engine of the year 2005"


Mislite (i) o tome

Pozz

Comment